abonnement Unibet Coolblue
pi_184259292
Als Rutte naar Europa gaat, heeft Nederland ook meer invloed, waarom zou je daar tegen zijn?
  maandag 7 januari 2019 @ 13:24:38 #82
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184259340
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:22 schreef Odaiba het volgende:
Als Rutte naar Europa gaat, heeft Nederland ook meer invloed, waarom zou je daar tegen zijn?
Tja waarom? Ik slaap iedere nacht heerlijk, wetend dat Frans Timmermans nu al hard aan het werk is om de Nederlandse belangen te vertegenwoordigen in Brussel. }:|
pi_184261713
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik vraag mij af wat Dijkhoff zal brengen. Als ik Dijkhoff zie op tv dan lijkt hij een slimme no-nonsense kerel maar wie weet is hij over een paar jaar Rutte 2.0.
Zo wordt men niet zo is men geboren wat er niet inzit komt er nooit uit.
pi_184261985
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie een sluwe nonsense kerel. Maar goed, potentiele VVD-stemmers zijn dan ook niet erg goed in het onderscheiden van nonsense en no-nonsense.
Sluwe carrièrepoliticus,net als Halbe (op dat 'foutje' na). Het is wel echt corvee fractievoorzitter zijn terwijl je partij ook MP levert. Aan de ene kant moet je alle kikkers in de kruiwagen houden en braaf instemmen met (bijna) alle kabinetsplannen, maar aan de andere kant moet je juist zoveel mogelijk het 'harde' VVD geluid laten horen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_184262014
Hier en daar iets jatten van GL?

Daar die winst behaalden daar van zien te stelen?
Gelijk wat Pim behaalde.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2019 15:39:56 ]
pi_184262318
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:55 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik vraag mij af wat Dijkhoff zal brengen. Als ik Dijkhoff zie op tv dan lijkt hij een slimme no-nonsense kerel maar wie weet is hij over een paar jaar Rutte 2.0.
Waar hij mijn stem gewonnen heeft was tijdens de vluchtelingen crisis. Heel politiek Den Haag leek toen ondergedoken en hij stond juist op en ging de directe confrontatie aan met het volk.

Nou, hij was toen 33 ofzo. Die kerel heeft ballen. En een heel goed stel hersens. Anders zit op je op deze leeftijd niet op dit niveau.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 7 januari 2019 @ 16:00:05 #87
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184262404
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Waar hij mijn stem gewonnen heeft was tijdens de vluchtelingen crisis. Heel politiek Den Haag leek toen ondergedoken en hij stond juist op en ging de directe confrontatie aan met het volk.

Nou, hij was toen 33 ofzo. Die kerel heeft ballen. En een heel goed stel hersens. Anders zit op je op deze leeftijd niet op dit niveau.
En dat is nu net het probleem. Er worden wat stoere woorden gesproken en men is weer om. Ondertussen veranderd er al jaren niets. In ieder geval niets ten goede, terwijl de VVD wel al die jaren aan het roer staat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_184262430
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven. Ik val in herhaling.
pi_184262498
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En dat is nu net het probleem. Er worden wat stoere woorden gesproken en men is weer om. Ondertussen veranderd er al jaren niets. In ieder geval niets ten goede, terwijl de VVD wel al die jaren aan het roer staat.
Nou, vooral het feit dat hij zich niet verstopte, het was toen best een spannende en agressieve tijd. Het waren geen stoere woorden, ik vond het gewoon hele goede daden.

En er is toch blijkbaar een vrij grote groep mensen die vindt dat het lekker gaat, anders was de VVD niet groot gebleven. Ik behoor ook tot die groep. Gaat lekker zo, alle mensen die ik ken die tijdens de crisis werkloos werden zijn weer aan de slag. En verder valt of staat het vooral bij je eigen beslissingen.

Het enige waar ik het niet mee eens ben is het structurele hoge eigen risico in de gezondheidszorg. Maar goed, je kunt niet in alles tevreden gesteld worden.
pi_184262512
Ik behoor er ook nog toe echter voor hoelang nog, als men de mindere maar blijft nemen dan voel ik het ook op een gegeven moment.

Denk dat de journalisten het ook door gaan krijgen, als niks meer verkocht wordt komen die ook aan de beurt.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2019 16:09:41 ]
pi_184262540
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Nou, hij was toen 33 ofzo. Die kerel heeft ballen. En een heel goed stel hersens. Anders zit op je op deze leeftijd niet op dit niveau.
Daar kijk ik persoonlijk iets anders tegenaan, beroepspolitici. Dijkhoff, Marijnissen, Klaver, Jetten. Die vertegenwoordigen een maatschappij waar ze nooit echt onderdeel van zijn geweest. In hun tienerjaren een partijkantoor binnengerold en nooit meer weggegaan, altijd omringd geweest door andere politici. Of zie ik dat verkeerd?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184268963
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:10 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Daar kijk ik persoonlijk iets anders tegenaan, beroepspolitici. Dijkhoff, Marijnissen, Klaver, Jetten. Die vertegenwoordigen een maatschappij waar ze nooit echt onderdeel van zijn geweest. In hun tienerjaren een partijkantoor binnengerold en nooit meer weggegaan, altijd omringd geweest door andere politici. Of zie ik dat verkeerd?
Geen idee, als dat jouw beeld is zou dat een juist beeld kunnen zijn. Nu is het wel zo dat de echte persoonlijkheden er al jaren niet meer zijn. Bij Dijkhoff zie ik iets wat mij aanspreekt. En dat is een persoonlijk iets. En een persoonlijk iets is natuurlijk niet de absolute waarheid.

In de jaren 80 en 90 waren er voor mijn gevoel wel meer aansprekende persoonlijkheden dan dat we nu hebben.
pi_184269284
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, vooral het feit dat hij zich niet verstopte, het was toen best een spannende en agressieve tijd. Het waren geen stoere woorden, ik vond het gewoon hele goede daden.

En er is toch blijkbaar een vrij grote groep mensen die vindt dat het lekker gaat, anders was de VVD niet groot gebleven. Ik behoor ook tot die groep. Gaat lekker zo, alle mensen die ik ken die tijdens de crisis werkloos werden zijn weer aan de slag. En verder valt of staat het vooral bij je eigen beslissingen.

Het enige waar ik het niet mee eens ben is het structurele hoge eigen risico in de gezondheidszorg. Maar goed, je kunt niet in alles tevreden gesteld worden.
Wat bedoel je daarmee?
Land of the free. Home of the brave.
pi_184270014
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:12 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat is zeer waarschijnlijk. Nelie glijdt ook op het "bedrijfsleven". Als zij het goed hebben krijgen we het allemaal goed. Zij gelooft nog hevig in trickle down. Vervelende verwende trut. Zeer dubieus wijf die heel goed voor zichzelf (en haar vrinden) gezorgd heeft.

VVD: naar volk waar het eigenbelang hoog in het vaandel staat. Vervelende graaiers. En de bulk van het stemvee vindt dat prima en wil dat ook. Of ze snappen het niet.
Die heeft haar schaapjes al op het droge, maar dat verwacht je ook van een VVD-er, van een PvdA-er niet, Kok, Bos...
pi_184270084
Rutte, een poppetje, een speler die verschoven wordt. Tactischer zou het zijn om te wachten tot het einde van het kabinet, maar een wezenlijk verschil maakt het niet.
pi_184270127
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 22:14 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Die heeft haar schaapjes al op het droge, maar dat verwacht je ook van een VVD-er, van een PvdA-er niet, Kok, Bos...
Bram Peper. :P

Die ging toch met Kroes?

Ze heeft in ieder geval een tijd lang een relatie gehad met een PvdA-er.

Nogal off-topic trouwens, maar ik vind het ook een overschat, oppervlakkig, naar wijf. Zeg maar de Nederlandse Ayn Rand.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_184270489
Neelie fucking Kroes :')
Misschien heeft Annemarie Jorritsma hier ook nog wel een interessante mening over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')