Onzin, de gemiddelde dertien in een dozijn auto welke in Nederland wordt gereden is niets qua rijbeleving in vergelijking met een Tesla. Daar bedoel ik natuurlijk niet dat AMGtje mee die je voor een zaterdag hebt gehuurd voor de bruiloft van je neef.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Door figuren als jou verdwijnt langzaam de fijne verbrandingsmotor.
79.770 voor de duurstequote:
moet zeggen die ik gezien heb bij release was zeer goed afgewerkt en de knoppen kunnen genoeg bedienen. Ben wel benieuwd hoe die rijd. Omdat je geen meters heb voor je.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Gehrman het volgende:
De afwerking van Tesla's zijn echt wanstaltig slecht, wat ook vrij gebruikelijk is voor Amerikaanse auto's, en de afwezigheid van fysieke knoppen is ontzettend ongebruiksvriendelijk. Ik wacht zelf nog wel even totdat de Duitsers/Zweden met iets fatsoenlijks komen.
hopelijk komt de normal range snel.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:20 schreef embedguy het volgende:
Nog een beetje te duur voor een arme sloeber als mij maar leuke dingen 👍
De 354km versie bedoel je? Of? Is die goedkoper?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:39 schreef Tailless het volgende:
[..]
hopelijk komt de normal range snel.
354 is middel range. Standaard is nog nergens uitquote:Op zondag 6 januari 2019 20:47 schreef embedguy het volgende:
[..]
De 354km versie bedoel je? Of? Is die goedkoper?
smaken verschillen de 3 is in het echt gewoon een kleine s. Veel sportiever. De x ben ik ook geen fan vanquote:Op zondag 6 januari 2019 20:50 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Lelijke auto, alhoewel de model s wel mooi is. De x is ook al onooglijk lelijk. De aankomende roadster is dan wel weer mooi.
Toch altijd nog zo’n 600 euro goedkoper dan ze bij Audi voor hun top laklaag durven vragen: https://www.audi.nl/nl/we(...)sign-lak-velgen.htmlquote:Op zondag 6 januari 2019 21:40 schreef Gunner het volgende:
2700 euro betalen voor een rode laklaag.... dat durven ze bij BMW en AUDI niet eens.
Ik doe de aanname dat Tesla geen individual lak aanbrengt.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:50 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Toch altijd nog zo’n 600 euro goedkoper dan ze bij Audi voor hun top laklaag durven vragen: https://www.audi.nl/nl/we(...)sign-lak-velgen.html
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ parellak.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik doe de aanname dat Tesla geen individual lak aanbrengt.
quote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ pareleffect lak.
Bij Tesla ook gewoon een metallic lak, althans ze reppen niets over pareleffect op de configuratiepagina. Bij BMW en Audi betaal je daar echt een stuk minder voor althans dat is mijn ervaring uit de configurator bij beide merken.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ parellak.
Pearl White Multi-Coat¤ 2.100 nogsteeds veel geld (geen idee of het echt parellak is)quote:Op zondag 6 januari 2019 22:05 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Die 3300 bij Audi is dan ook ‘slechts’ parellak.
vind je?quote:Op maandag 7 januari 2019 23:55 schreef xaban06 het volgende:
Tesla is van plastic. Van buiten sportief, maar interieur is net een Japanner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |