twitter:komezumir twitterde op zaterdag 23-02-2019 om 22:39:14the jury and televote rankings are literally the EXACT same reageer retweet
Daar dacht ik ook even aan toen ik het lied hoorde, maar ik denk dat Duncan hier over heen gaat met zowel lied, als stem én act.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Zou Duncan ook wel een beetje in de weg kunnen zitten qua uitstraling en stemgeluid trouwens
Zal ik deze dan maar aan Krea sturen?quote:
Zou er echt iets veranderd zijn? Verwacht ik niet echt in Litouwen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik deze dan maar aan Krea sturen?
Lithouwen ligt prettig in het gehoor, maar van dit heb je meer gehoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 23:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan toen ik het lied hoorde, maar ik denk dat Duncan hier over heen gaat met zowel lied, als stem én act.
Ik was bij Tineke Schouten! Anders had ik jullie met liefde up to date gehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:26 schreef grazz het volgende:
Waar zijn de Cyans en.....tsja, niemand anders die deze NF volgt, toch?
Dat is eigenlijk nergens een excuus voor hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 01:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was bij Tineke Schouten! Anders had ik jullie met liefde up to date gehouden.
Oh..quote:Op zondag 24 februari 2019 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nergens een excuus voor hoor
Toegevoegd aan de lijstquote:
quote:Op maandag 25 februari 2019 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Jurijus kan eventueel nog gediskwalificeerd worden, want het nummer schijnt voor 1 september 2018 al online te zijn geweest:
https://eurovoix.com/2019(...)eurovizijos-atranka/
Was toch al bekend? Nummer schijnt een keer op internet geweest te zijn, was geen hit. Dat had de Lithouwse omroep en comissie vergeven.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
Jurijus kan eventueel nog gediskwalificeerd worden, want het nummer schijnt voor 1 september 2018 al online te zijn geweest:
https://eurovoix.com/2019(...)eurovizijos-atranka/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |