Wat moeten we toch met ze aanquote:Op zondag 6 januari 2019 18:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk hebben ze hier geen boodschap aan, het is echt maar communicatie in één richting
Is gewoon de waarheid, net doen alsof er niks aan de hand is en alles weg lachenquote:
Ah ja je hebt gelijk, bedoel kankersletquote:Op zondag 6 januari 2019 18:30 schreef McGrath het volgende:
denk dat haags er geen geld voor krijgt, dus dan is het een slet
Iedereen keert zich tegen Haagsquote:Op zondag 6 januari 2019 18:30 schreef McGrath het volgende:
denk dat haags er geen geld voor krijgt, dus dan is het een slet
ik ben blij dat ik niet de enige benquote:Op zondag 6 januari 2019 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedereen keert zich tegen Haags
Nee hoor.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedereen keert zich tegen Haags
En verrassend genoeg iedereen behalve natuurlijk zijn collega's, die kneuzenkermis die elkaar lekker het handje boven het hoofd houdt.quote:
Zag het jaren geleden al dat die vent niet deugtquote:Op zondag 6 januari 2019 18:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet de enige ben
Bedankt dat je me een kneus noemt.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En verrassend genoeg iedereen behalve natuurlijk zijn collega's, die kneuzenkermis die elkaar lekker het handje boven het hoofd houdt.
geen flauw idee, ik denk niemand, tenzij SE net geband isquote:Op zondag 6 januari 2019 18:57 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel mensen zijn er afgelopen 24 uur geband
Posts staan er nog dus zal wel nietquote:Op zondag 6 januari 2019 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik denk niemand, tenzij SE net geband is
Ja triest nieuws.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:59 schreef HPLC het volgende:
las net over het overlijden van Van Deutekom, veel te jong man, teringjantje
Beetje laat hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 18:59 schreef HPLC het volgende:
dat is al even geleden hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 18:59 schreef HPLC het volgende:
Nee ik word bijna nooit geband, de mods nemen mij nooit serieusquote:Op zondag 6 januari 2019 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik denk niemand, tenzij SE net geband is
vind je dat jammer?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik word bijna nooit geband, de mods nemen mij nooit serieus
Vind jij.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat is wel zo nietszeggend dat je beter niks kan zeggen
ja, ik lees de laatste tijd echt weinig nieuwsquote:Op zondag 6 januari 2019 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje laat hoor
Ja zonde, longkanker en dan nog nooit gerookt hebben kankerkanker
doe anders even een voor en na dat je de jurken aan hebt fotoquote:Op zondag 6 januari 2019 19:06 schreef Samzz het volgende:
Mijn nieuwe jurken zijn trouwens awesome. De ene heeft zakken. Jurken met zakken zijn altijd een plus
.
"je moeder"quote:Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, tyfus dooddoeners. Iedereen maakt fouten, niemand is perfect blabla
Wel waar, thoquote:Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, tyfus dooddoeners. Iedereen maakt fouten, niemand is perfect blabla
Is ook weleens lekker. Er is iedere dag wel wat anders en buiten dat je niet mee kan praten mis je er eigenlijk geen kut aan.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, ik lees de laatste tijd echt weinig nieuws
Nah dan moet ik opstaan.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe anders even een voor en na dat je de jurken aan hebt foto
HPLC kan nooit meepraten omdat zijn hersenen een beetje langzaam werkenquote:Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook weleens lekker. Er is iedere dag wel wat anders en buiten dat je niet mee kan praten mis je er eigenlijk geen kut aan.
ik spreek toch nooit iemand in het dagelijks levenquote:Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook weleens lekker. Er is iedere dag wel wat anders en buiten dat je niet mee kan praten mis je er eigenlijk geen kut aan.
wat staat hierquote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
HPLC kan nooit meepraten omdat zijn hersenen een beetje langzaam werken
In het lab en op de fiets toch gewoonquote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik spreek toch nooit iemand in het dagelijks leven
ow jaquote:Op zondag 6 januari 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In het lab en op de fiets toch gewoon
Wat dacht je te testen danquote:Op zondag 6 januari 2019 19:12 schreef Samzz het volgende:
Ik heb als 'test' eens een half jaar lang geen nieuws geluisterd en gekeken.
Ignorance is bliss.
Nee. Het leven was een stuk leuker toen ik t nieuws niet volgde.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dacht je te testen dan
Voel je je nu weer meer betrokken bij tragisch nieuws omdat je wat minder afgestompt bent geraakt na deze break van 6 maanden?
In welk opzichtquote:Op zondag 6 januari 2019 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het leven was een stuk leuker toen ik t nieuws niet volgde.
Geen tragisch nieuws dat me aangrijpt, geen zoveelste facepalm bij Trump-nieuws, geen zoveelste economische crisis, geen klimaatakkoorden, enz enz.quote:
bedankt voor de herinneringquote:Op zondag 6 januari 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
Gelukkig kunnen we over een uurtje gewoon weer HHB kijken
als je geen facepalms wil neem ik aan dat je ook niet op fok zat?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen tragisch nieuws dat me aangrijpt, geen zoveelste facepalm bij Trump-nieuws, geen zoveelste economische crisis, geen klimaatakkoorden, enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |