abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 6 januari 2019 @ 16:01:40 #1
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184242079
Goedendag iedereen,

Hoop dat jullie een fijne jaarwisseling gehad hebben. Ik zit met een klein dingetje...
Ik val namelijk op dominante en bazige vrouwen, ik kan echt naar zulke vrouwen opkijken en heb daar (helaas) gewoon een enorme zwakte voor.

Toch houdt me iets tegen omdat ik soms denk dat het (nog) niet is geaccepteerd om een vrouw dominant te laten zijn. Meestal is de man dat zelf en wat ook normaal lijkt te zijn.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Bedankt.
pi_184242194
Is het dan de bedoeling, dat zo’n vrouw dan ook de baas speelt over jou. Of gaat het alleen om het feit dat ze zo’n eigenschap bezit.
.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:10:15 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184242215
Wat trekt je zo aan?
Resistance is futile.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:11:31 #4
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184242234
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:08 schreef Fer het volgende:
Is het dan de bedoeling, dat zo’n vrouw dan ook de baas speelt over jou. Of gaat het alleen om het feit dat ze zo’n eigenschap bezit.
Ja, eigenlijk wel...
Liefst de baas, omdat ik toch te lief ben...
  zondag 6 januari 2019 @ 16:11:58 #5
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184242239
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:10 schreef Seven. het volgende:
Wat trekt je zo aan?
Het dominant zijn, mij commanderen, dingen bevelen te doen etc.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:17:01 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184242325
Ik krijg zowaar de indruk dat dit echt is...

SEX / Bef of rimslaafje worden...

Nou kerel, als je daar gelukkig van wordt, wat houdt je tegen?

Ik zag laatst iemand in de sauna met op zijn kont 'proud property of mistress Els' op zijn kont getatoeëerd. Ik keek er wel even van op (en dat gebeurt niet snel), maar uiteindelijk vond ik het wel cool. Niet mijn ding maar hij gaat er 100% voor omdat hij er gelukkig van wordt. Niemand heeft er verder last van dus ze doen maar :) .
Resistance is futile.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:20:36 #7
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184242375
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:17 schreef Seven. het volgende:
Ik krijg zowaar de indruk dat dit echt is...

SEX / Bef of rimslaafje worden...

Nou kerel, als je daar gelukkig van wordt, wat houdt je tegen?

Ik zag laatst iemand in de sauna met op zijn kont 'proud property of mistress Els' op zijn kont getatoeëerd. Ik keek er wel even van op (en dat gebeurt niet snel), maar uiteindelijk vond ik het wel cool. Niet mijn ding maar hij gaat er 100% voor omdat hij er gelukkig van wordt. Niemand heeft er verder last van dus ze doen maar :) .
Aha, dat zou ik dus nooit doen... Heb wel mijn bepaalde 'grenzen'.
Dat is een oude topic, ik had toen een steekje los, maar zou het nog steeds zo doen.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:22:07 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184242389
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:20 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Aha, dat zou ik dus nooit doen... Heb wel mijn bepaalde 'grenzen'.
Dat is een oude topic, ik had toen een steekje los, maar zou het nog steeds zo doen.
Zoek een leuke partner die ervan geniet om te domineren. Wil je dit zowel binnen als buiten het bed?
Resistance is futile.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:22:57 #9
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184242401
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zoek een leuke partner die ervan geniet om te domineren. Wil je dit zowel binnen als buiten het bed?
Binnen en buiten bed ja.
Maar buiten op straat niet. Dan wil ik wel mijn mannetje klaar staan.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 17:04:31 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184243026
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Binnen en buiten bed ja.
Maar buiten op straat niet. Dan wil ik wel mijn mannetje klaar staan.
Dus je wil op straat een showtje opvoeren omdat je bang bent voor reacties van anderen? Das geen kritiek maar een oprechte vraag :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184243250
Ik heb voornamelijk het idee dat mannen het geil vinden als een vrouw dominant/bazig is in bed, maar buiten het bed moet ze lief zijn.. of ben ik de enige die dat denkt?
-
  zondag 6 januari 2019 @ 17:15:09 #12
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184243289
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je wil op straat een showtje opvoeren omdat je bang bent voor reacties van anderen? Das geen kritiek maar een oprechte vraag :)
Ja, eigenlijk wel... Heb wel eens momenten gezien dat een vrouw tekeer ging tegen haar man buiten, vond ik geen gezicht.
  zondag 6 januari 2019 @ 17:15:46 #13
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184243305
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb voornamelijk het idee dat mannen het geil vinden als een vrouw dominant/bazig is in bed, maar buiten het bed moet ze lief zijn.. of ben ik de enige die dat denkt?
Verschil per man denk ik, maar meeste willen inderdaad een lieve vrouw.
pi_184243325
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:15 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel... Heb wel eens momenten gezien dat een vrouw tekeer ging tegen haar man buiten, vond ik geen gezicht.
Eens en andersom ook niet
-
  zondag 6 januari 2019 @ 17:40:18 #15
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184243815
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens en andersom ook niet
:Y
  zondag 6 januari 2019 @ 20:27:10 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184247425
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb voornamelijk het idee dat mannen het geil vinden als een vrouw dominant/bazig is in bed, maar buiten het bed moet ze lief zijn.. of ben ik de enige die dat denkt?
Dat vind ik inderdaad heel sexy, maar ik spreek hier voor mezelf.
pi_184248083
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb voornamelijk het idee dat mannen het geil vinden als een vrouw dominant/bazig is in bed, maar buiten het bed moet ze lief zijn.. of ben ik de enige die dat denkt?
24/7 gedomineerd worden zal maar weinigen goed bevallen.

En voor onderdanige vrouwen zal dit toch ook gelden?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 22:06:44 #18
441859 crew  Lenny77
pi_184250332
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Binnen en buiten bed ja.
Maar buiten op straat niet. Dan wil ik wel mijn mannetje klaar staan.
Ja zo werkt het niet he
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184251224
Ik ben hier ook naar op zoek. Ik heb heel lang een account op Fetlife, maar het is niet echt mijn community. Het is zo op seksualiteit gericht, met de meest vulgaire dingen. Ben een paar keer naar een munch geweest, en daar kan ik het heel gezellig hebben, maar dan voeg je mensen toe om contact te houden, en kan je niet om de foto's van hun geslachtsdelen heen want het zijn hun profielfoto's. Echt hardstikke vies en raar vind ik dat. En er lopen mensen rond met teksten als "I would Netflix 'n Chill you so hard". Ik vatte dat toen nog letterlijk op, dus ik ging een staarwedstrijd aan met de vrouw die dat droeg, maar later kwam ik erachter dat dat helemaal niet letterlijk is en dan voel ik me zo bedonderd, zovan what the fuck was ik daar aan het doen. Begrijpen jullie dat?

Zelf ben ik dus wel naar iets 24/7 op zoek, maar het liefst komt daar geen bazigheid bij kijken. Ik ben juist naar een lief persoon, en uit liefde voor haar gehoorzaam ik haar dan. Zolang het maar geen extreme dingen zijn. Ik zou geen tattoo laten zetten.

Ik zou jullie willen vragen om deze webstek te lezen, want ze verwoorden het zo goed: http://lovingflr.com/ . Dat is wat mij gelukkig maakt.

Heeft er iemand advies voor mij wat betreft hoe ik dit vind?
Meerdere mensen hebben mij om mijn Discordgebruikersnaam gevraagd dus ik zal hem hier vermelden. Ik ben Antithesis#3365.
pi_184251275
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb voornamelijk het idee dat mannen het geil vinden als een vrouw dominant/bazig is in bed, maar buiten het bed moet ze lief zijn.. of ben ik de enige die dat denkt?
Ik niet persoonlijk, zie liever dat ik zelf dominant ben in bed en evenwichtig in het dagelijkse leven, al vind ik het ook niet erg om daar knopen door te hakken. Heb alleen niks met een ja-knikker.
  zondag 6 januari 2019 @ 23:18:57 #21
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184252026
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja zo werkt het niet he
Ik ben simpel, kan snel uitzonderingen maken...
pi_184252105
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:42 schreef Antithesis het volgende:
Ik ben hier ook naar op zoek. Ik heb heel lang een account op Fetlife, maar het is niet echt mijn community. Het is zo op seksualiteit gericht, met de meest vulgaire dingen. Ben een paar keer naar een munch geweest, en daar kan ik het heel gezellig hebben, maar dan voeg je mensen toe om contact te houden, en kan je niet om de foto's van hun geslachtsdelen heen want het zijn hun profielfoto's. Echt hardstikke vies en raar vind ik dat. En er lopen mensen rond met teksten als "I would Netflix 'n Chill you so hard". Ik vatte dat toen nog letterlijk op, dus ik ging een staarwedstrijd aan met de vrouw die dat droeg, maar later kwam ik erachter dat dat helemaal niet letterlijk is en dan voel ik me zo bedonderd, zovan what the fuck was ik daar aan het doen. Begrijpen jullie dat?

Zelf ben ik dus wel naar iets 24/7 op zoek, maar het liefst komt daar geen bazigheid bij kijken. Ik ben juist naar een lief persoon, en uit liefde voor haar gehoorzaam ik haar dan. Zolang het maar geen extreme dingen zijn. Ik zou geen tattoo laten zetten.

Ik zou jullie willen vragen om deze webstek te lezen, want ze verwoorden het zo goed: http://lovingflr.com/ . Dat is wat mij gelukkig maakt.

Heeft er iemand advies voor mij wat betreft hoe ik dit vind?
Jij bent dus een vrouw die een andere vrouw als leider in de relatie wil maar zonder kinky gedoe?
Kun je het dan niet beter 'gewoon' gaan daten?
Je merkt dan vanzelf of iemand de leiding wil nemen en volgzaamheid waardeert.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_184252456
Misschien baseer ik het dan op de mannen die ik date ofzo. Ik ben nogal een aanwezig extravert persoon. Naar eigen zeggen erg lief en ook erg zorgzaam en dit krijg ik ook wel terug hoor, maar ik wil mijn mening altijd wel laten horen en ik ben iemand die controle wil hebben. Daaruit krijg ik dan te horen dat ik dominant ben.

Echter heb ik in het verleden gemerkt dat de mannen die ik date of waar ik het gesprek over seks aanga verwachten dat ik ook vaak die rol heb in bed. Terwijl ik juist op dat moment ook wel eens de controle wil laten gaan, bij de juiste persoon. Ik vind afwisseling van die rollen dan veel fijner. De ene keer wil ik mij onderdanig kunnen opstellen en de andere keer wil ik de controle.
-
  zondag 6 januari 2019 @ 23:50:58 #24
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_184252589
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 23:43 schreef Anneloos het volgende:
Misschien baseer ik het dan op de mannen die ik date ofzo. Ik ben nogal een aanwezig extravert persoon. Naar eigen zeggen erg lief en ook erg zorgzaam en dit krijg ik ook wel terug hoor, maar ik wil mijn mening altijd wel laten horen en ik ben iemand die controle wil hebben. Daaruit krijg ik dan te horen dat ik dominant ben.

Echter heb ik in het verleden gemerkt dat de mannen die ik date of waar ik het gesprek over seks aanga verwachten dat ik ook vaak die rol heb in bed. Terwijl ik juist op dat moment ook wel eens de controle wil laten gaan, bij de juiste persoon. Ik vind afwisseling van die rollen dan veel fijner. De ene keer wil ik mij onderdanig kunnen opstellen en de andere keer wil ik de controle.
Der is tussen D/s ook switch hé.
Kan ook... Misschien moet je dat wat duidelijker maken?
pi_184252640
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 23:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:

[..]

Der is tussen D/s ook switch hé.
Kan ook... Misschien moet je dat wat duidelijker maken?
Hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk eigenlijk best eerlijk over wat ik wil, maar een man vinden die mij op zijn plek kan domineren en die zich laat domineren, plus verliefd worden en alles.. dat heb je niet snel gevonden :P
-
pi_184253010
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 23:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk eigenlijk best eerlijk over wat ik wil, maar een man vinden die mij op zijn plek kan domineren en die zich laat domineren, plus verliefd worden en alles.. dat heb je niet snel gevonden :P
Mwoah, ik ken je niet irl maar wat je beschrijft vind ik persoonlijk best lekker qua karakter. Maar goed, ik hou dan ook van sterke, extraverte vrouwen.
Let wel, ik heb zelf ook een sterk karakter :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_184253045
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2019 00:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah, ik ken je niet irl maar wat je beschrijft vind ik persoonlijk best lekker qua karakter. Maar goed, ik hou dan ook van sterke, extraverte vrouwen.
Let wel, ik heb zelf ook een sterk karakter :)
Tegengas vind ik dan ook wel belangrijk in een relatie. Iemand die over zich heen laat lopen is zwaar irritant
-
pi_184253113
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 00:17 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Tegengas vind ik dan ook wel belangrijk in een relatie. Iemand die over zich heen laat lopen is zwaar irritant
Ja, erg lastig om je dan de ander dan niet full out plat te walsen. Ik weet _O-

Daarom sterke vrouwen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_184255945
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb voornamelijk het idee dat mannen het geil vinden als een vrouw dominant/bazig is in bed, maar buiten het bed moet ze lief zijn.. of ben ik de enige die dat denkt?
Even heel stereotype maar dit gaat komt van twee kanten heb ik het idee. De mannen die in het dagelijksleven wat meer macht hebben (qua werk / geld) heb ik het idee dat vooral vallen op vrouwen die aan je arm lekker volgzaam zijn maar in bed de touwtjes in handen nemen. En de mannen die in het dagelijks leven onderaan de ladder staan willen juist een vrouw die ze ruw de baas kunnen zijn in bed. Maar dat zijn vaak wel de vrouwen die verder in huis alles bepalen.

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:42 schreef Antithesis het volgende:
ben hier ook naar op zoek. Ik heb heel lang een account op Fetlife, maar het is niet echt mijn community. Het is zo op seksualiteit gericht, met de meest vulgaire dingen. Ben een paar keer naar een munch geweest, en daar kan ik het heel gezellig hebben, maar dan voeg je mensen toe om contact te houden, en kan je niet om de foto's van hun geslachtsdelen
Als ik dit goed begrijp ben je een vrouw en zoek je een vrouw die gewoon de leiding neemt in je relatie? Of haal ik nou dingen door elkaar
pi_184257004
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:13 schreef Anneloos het volgende:
Ik heb voornamelijk het idee dat mannen het geil vinden als een vrouw dominant/bazig is in bed, maar buiten het bed moet ze lief zijn.. of ben ik de enige die dat denkt?
Ik niet, hou van onderdanig in 'the bedroom', maar niet van onzeker en passief. Op straat liefst sterk en zeker op een vrouwelijke wijze, maar niet dominant.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')