Nope, vorig seizoen viel Simone aan het eind van aflevering 8 af. Dat was de laatste afvallerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik dacht vorig seizoen ook.....maar kan ik mis hebben...
Ja nu weet ik het weer.....heb dat seizoen deels geblokt in m'n geheugen omdat ik bij Stine al m'n punten verloorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:01 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Nope, vorig seizoen viel Simone aan het eind van aflevering 8 af. Dat was de laatste afvaller
Ghehe, de bekende Stinetunnelquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het weer.....heb dat seizoen deels geblokt in m'n geheugen omdat ik bij Stine al m'n punten verloor
Rick en Niels...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:06 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ghehe, de bekende Stinetunnel
Wie verdenk je nu precies?
Ik had Merel als winnaar bedachtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:24 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ah, ik zit volledig op Merelben benieuwd, het is erg lastig dit seizoen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had Merel als winnaar bedacht
Maar verder kan het echt nog alle kanten op.....komende aflevering zou wel echt meer duidelijkheid moeten geven.....quote:
Ik verwacht dan ik dan definitief de identiteit van de Mol te weten kom.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar verder kan het echt nog alle kanten op.....komende aflevering zou wel echt meer duidelijkheid moeten geven.....
Hopelijk ja....quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ik dan definitief de identiteit van de Mol te weten kom.
Het blijft natuurlijk Wie is de Mol?!. Niets is wat het lijkt.quote:
Dat is dit seizoen wel heel erg inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk Wie is de Mol?!. Niets is wat het lijkt.
Ze verdient het. Zij zet zich echt in voor de opdrachten : die lingo-woorden, nu de negen verschillen. En die aantal vierkanten had ze ook door hoe die moest, die kon ze maar moeilijk uit handen geven. Ze is slim en deelt dat met de groepquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had Merel als winnaar bedacht
Precies dit inderdaad!quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze verdient het. Zij zet zich echt in voor de opdrachten : die lingo-woorden, nu de negen verschillen. En die aantal vierkanten had ze ook door hoe die moest, die kon ze maar moeilijk uit handen geven. Ze is slim en deelt dat met de groep
Ik snap niet dat de groep twee kandidaten bij die vierkanten laten staan, terwijl een aantal anderen wel wisten hoe die opgelost moest worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze verdient het. Zij zet zich echt in voor de opdrachten : die lingo-woorden, nu de negen verschillen. En die aantal vierkanten had ze ook door hoe die moest, die kon ze maar moeilijk uit handen geven. Ze is slim en deelt dat met de groep
Maar 2x niet (1x werd het dubbel). Maar oke mensen klagen graag.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaaaa........hopelijk eindelijk weer een executie
Joh iedereen beleefd widm anders......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar 2x niet (1x werd het dubbel). Maar oke mensen klagen graag.
Eigenlijk 2x want 1x was gewoon doorgeschoven.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:13 schreef egoblokje het volgende:
Ik begrijp de klachten wel hoor, want er zijn nu al 3 afleveringen geweest zonder afvaller. Het wordt wel aardig gerekt.
Zelf hoop ik wel dat hierdoor een dubbele executie komt vanavond, want echt een spektakel is er nog niet geweest dit seizoen. Tevens zei Rik dat vanavond wellicht de spannendste executie van de hele serie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |