Dat was gisteren voor de derde keer en het was aflevering zes....vond ik net één keertje teveel dit seizoen.....tis toch spannend om in de app al je punten op één persoon te zetten en dan vol spanning kijken of diegene geen rood scherm krijgt?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:05 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap overigens ook niet waarom iedereen het zo saai en helemaal niets vinden dat er een aflevering zonder uitvaller is. Waarom zou dat een seizoen, aflevering of wat dan ook minder maken?
Brengt juist weer heel wat anders in het spel.
Nee?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was gisteren voor de derde keer en het was aflevering zes....vond ik net één keertje teveel dit seizoen.....tis toch spannend om in de app al je punten op één persoon te zetten en dan vol spanning kijken of diegene geen rood scherm krijgt?
Nouja...ik betrek de app er wel bij, maar iedereen kijkt op z'n eigen manierquote:Op zondag 10 februari 2019 17:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee?
Ja het is spannend wie er afvalt. Maar die spanning gaat niet puur om een keer een afvaller.
En al helemaal niet om een WIDM app.
3e keer? 2e keer dat er niemand uitviel.
Die keer op de torens viel er wel iemand uit die aflevering, alleen werd dat met heel wat spanningsopbouw de volgende keer pas duidelijk.
Juist dat niemand afvalt brengt weer spanning voor volgende afleveringen, wat gaat er allemaal nog komen? Gaan ze er 2 in 1x uitknikkeren?
En die eerste keer zag je alsnog alle schermen wel, bleek er toevallig net iemand beschermd te zijn. Gister was er het afwachten of het allemaal goed gegaan was, was er wel een twist om heen gedaan.
Dus 3 (van de 6) afleveringen waarin we geen afvaller gezien hebbenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee?
Ja het is spannend wie er afvalt. Maar die spanning gaat niet puur om een keer een afvaller.
En al helemaal niet om een WIDM app.
3e keer? 2e keer dat er niemand uitviel.
Die keer op de torens viel er wel iemand uit die aflevering, alleen werd dat met heel wat spanningsopbouw de volgende keer pas duidelijk.
Juist dat niemand afvalt brengt weer spanning voor volgende afleveringen, wat gaat er allemaal nog komen? Gaan ze er 2 in 1x uitknikkeren?
En die eerste keer zag je alsnog alle schermen wel, bleek er toevallig net iemand beschermd te zijn. Gister was er het afwachten of het allemaal goed gegaan was, was er wel een twist om heen gedaan.
Nee hoor was de tweede keer. In de eerste uitzending en gisteren ging niemand naar huis.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat was gisteren voor de derde keer en het was aflevering zes....vond ik net één keertje teveel dit seizoen.....tis toch spannend om in de app al je punten op één persoon te zetten en dan vol spanning kijken of diegene geen rood scherm krijgt?
En er was een aflevering dat we wel een rood scherm zagen.....maar niet voor wie....quote:Op zondag 10 februari 2019 18:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor was de tweede keer. In de eerste uitzending en gisteren ging niemand naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ik ook altijd gedaan hoor. Maar dat zou niet veel moeten uitmaken voor WIDM zelf.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja...ik betrek de app er wel bij, maar iedereen kijkt op z'n eigen manier
Het maakt een heel seizoen en een aflevering minder om het spel er om draait dat er elke week 1 iemand afvalt totdat er 2 kandidaten en een mol overblijven.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:05 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap overigens ook niet waarom iedereen het zo saai en helemaal niets vinden dat er een aflevering zonder uitvaller is. Waarom zou dat een seizoen, aflevering of wat dan ook minder maken?
Brengt juist weer heel wat anders in het spel.
De finale uitzendingen zijn niet beter geworden inderdaad......vond het spannender de voorlaatste aflevering met een cliffhanger te eindigen en dan de finale te besteden aan alle molacties....quote:Op maandag 11 februari 2019 09:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het maakt een heel seizoen en een aflevering minder om het spel er om draait dat er elke week 1 iemand afvalt totdat er 2 kandidaten en een mol overblijven.
Het is tegenwoordig al schier onmogelijk om hints te vinden, met zoveel kandidaten die in het spel blijven is het nog lastiger. Je moet simpelweg op meer mensen letten.
Van oudsher hebben we 3 opdrachten, een test en een executie. Van oudsher wordt daar ook altijd wel 1-maal van afgeweken per seizoen, bijvoorbeeld door de deelnemers zelf iets in te laten wisselen om iemand te behouden (werkt vaak niet, zie Ron Boszhard).
En dan kan men wel gaan roepen dat er dingen moeten veranderen, want vernieuwing is beter. Dat vind ik nonsens bij een vastomlijnd concept. Binnen die lijnen kan je best veranderen, maar de basis van het hele programma is 3 opdrachten - test - executie.
Zoals met die Nikkie, het ging werkelijk nergens over dat dat pas een week later bekend werd. Het is enkel bedoeld om nog een uitzending te kunnen maken met reclameblokken eromheen.
De finale hebben ze jaren geleden al verkloot. Eerst een aflevering tot het moment waarop de Mol bekend wordt en dan een week later eerst 1,5 uur dom gelul met oninteressante mensen om vervolgens 1 minuut ontmaskering te zien, in 2 minuten alle onzichtbare hints en in 2 minuten wat Molacties. In totaal 5 interessante minuten.
En het helpt ook niet mee dat de nieuwe presentator zo zoutloos is.
Ja dat klopt weer wel.😊quote:Op zondag 10 februari 2019 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
En er was een aflevering dat we wel een rood scherm zagen.....maar niet voor wie....
Dat is de basis. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, je kunt nog langer genieten van meer.quote:Op maandag 11 februari 2019 09:07 schreef GereDathan het volgende:
Het maakt een heel seizoen en een aflevering minder om het spel er om draait dat er elke week 1 iemand afvalt totdat er 2 kandidaten en een mol overblijven.
Ja en?quote:Het is tegenwoordig al schier onmogelijk om hints te vinden, met zoveel kandidaten die in het spel blijven is het nog lastiger. Je moet simpelweg op meer mensen letten.
Is inderdaad niet per se iets goeds. Maar het is echt al een oude show en constant maar bij hetzelfde blijven houdt de grootste groep niet meer vast tegenwoordig.quote:En dan kan men wel gaan roepen dat er dingen moeten veranderen, want vernieuwing is beter. Dat vind ik nonsens bij een vastomlijnd concept. Binnen die lijnen kan je best veranderen, maar de basis van het hele programma is 3 opdrachten - test - executie.
Verknalt voor ouwe zakken inderdaad die nog leven in het jaar 50.quote:De finale hebben ze jaren geleden al verkloot. Eerst een aflevering tot het moment waarop de Mol bekend wordt en dan een week later eerst 1,5 uur dom gelul met oninteressante mensen om vervolgens 1 minuut ontmaskering te zien, in 2 minuten alle onzichtbare hints en in 2 minuten wat Molacties. In totaal 5 interessante minuten.
En het helpt ook niet mee dat de nieuwe presentator zo zoutloos is.
Vrijstellingen zijn al sinds dag 1 onderdeel van het spel. En kunnen per persoon verdiend worden. Daar heb ik geen enkele moeite mee. Net als jokers. En de twist dat een joker nu een vrijstelling kan bevatten vind ik wel een leuke toevoeging op het spel.quote:Op maandag 11 februari 2019 14:07 schreef bianconeri het volgende:
Dat is de basis. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, je kunt nog langer genieten van meer.
Of van meer spektakel omdat er 2 uitvliegen of weet ik het wat.
Waarom zo druk maken dat er vrijstellingen zijn lol....
Nee.quote:Ja en?
Leuk toch.
Wie heeft het over reclameblokken tussendoor gehad?quote:Zoiets heet spanning opbouwen.
Hoezo extra reclameblokken? Dat is onzin want er vielen nou gewoon 2 af in 1 aflevering. Dus daar schoten ze niets mee op (en hebben geen reclameblokken tussendoor, dus ook niet extra).
Dat is inderdaad wel hoe het in de jaren 50 gebeurde, men bleef zo'n show kijken tot de laatste 5 minuten.quote:Verknalt voor ouwe zakken inderdaad die nog leven in het jaar 50.
Als jij niets snapt van televisiemaken en nog zwart wit wilt kijken, ga dan geen tv kijken.
Overdrijf niet zo over alles man.
Zo erg is die finale ook weer niet. Mooi spanning opgebouwd. Extra show. Hoort er bij.
Ja ik vind ook dat er wel meer aandacht mag komen voor alle molacties en inhoudelijker, het concept echter is prima en begrijpelijk in tv land.
Eens. Vind t nu ook wel een beetje veel worden.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij zegt dat dat met Nikki extra reclameblokken opleverde, nou helemaal geen enkele.quote:Op maandag 11 februari 2019 14:18 schreef GereDathan het volgende:
Wie heeft het over reclameblokken tussendoor gehad?
Ga maar terug naar zwart en wit dan.quote:Dat is inderdaad wel hoe het in de jaren 50 gebeurde, men bleef zo'n show kijken tot de laatste 5 minuten.
In de moderne tijd neem je dat op en skip je al het geneuzel. En dat is wat heel veel mensen ook doen, die hebben liever die 40 minuten tijd terug om een leuke serie op Netflix te kijken.
Ook zonder dat er iemand uit zou vliegen zou je wijzer moeten wordenquote:Op maandag 11 februari 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Eens. Vind t nu ook wel een beetje veel worden.
Je wil toch dat je iets wijzer wordt, en als iedereen er maar in blijft is dat niet zo.
Dat maakt t voor een Mol ook makkelijker.
Verder een leuk seizoen hoor.
Nee, dat levert niets op? Begrijp je wel een beetje hoe het werkt?quote:Op maandag 11 februari 2019 19:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij zegt dat dat met Nikki extra reclameblokken opleverde, nou helemaal geen enkele.
Ook niet dat ze di ene aflevering kunnen oprekken zodat er een blok tussendoor kon.
Dat deden ze in 2017 wel. Normaal gesproken valt de laatste afvaller in aflevering 8 af en is aflevering 9 de finale met 3 kandidaten.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze beginnen sowieso de laatste aflevering met vier toch? Dan valt aan het begin iemand af en spelen de laatste drie de finale...
Ik dacht vorig seizoen ook.....maar kan ik mis hebben...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:42 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Dat deden ze in 2017 wel. Normaal gesproken valt de laatste afvaller in aflevering 8 af en is aflevering 9 de finale met 3 kandidaten.
Zucht je hebt echt totaal niets door en goed lezen is te lastig.quote:Op maandag 11 februari 2019 20:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, dat levert niets op? Begrijp je wel een beetje hoe het werkt?
Elke aflevering wordt voorgegaan en afgesloten met een reclameblok. Veel mensen blijven hangen, dus zijn het dure blokken. Als je dus een extra aflevering maakt, dan kan je 2 blokken voor veel geld verkopen.
Dus extra afleveringen = extra reclame inkomsten.
Niemand heeft het over tussendoor, behalve jij.
Precies....quote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:31 schreef Japepk het volgende:
Maar er komen geen extra afleveringen. Er kunnen 2 mensen in één aflevering afvallen of 4 mensen in de finale komen. Zo'n cliffhanger creëert wel buzz, wat ervoor kan zorgen dat de volgende aflevering nóg meer kijkers trekt.
Nope, vorig seizoen viel Simone aan het eind van aflevering 8 af. Dat was de laatste afvallerquote:Op dinsdag 12 februari 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik dacht vorig seizoen ook.....maar kan ik mis hebben...
Ja nu weet ik het weer.....heb dat seizoen deels geblokt in m'n geheugen omdat ik bij Stine al m'n punten verloorquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:01 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Nope, vorig seizoen viel Simone aan het eind van aflevering 8 af. Dat was de laatste afvaller
Ghehe, de bekende Stinetunnelquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het weer.....heb dat seizoen deels geblokt in m'n geheugen omdat ik bij Stine al m'n punten verloor
Rick en Niels...quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:06 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ghehe, de bekende Stinetunnel
Wie verdenk je nu precies?
Ik had Merel als winnaar bedachtquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:24 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ah, ik zit volledig op Merelben benieuwd, het is erg lastig dit seizoen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had Merel als winnaar bedacht
Maar verder kan het echt nog alle kanten op.....komende aflevering zou wel echt meer duidelijkheid moeten geven.....quote:
Ik verwacht dan ik dan definitief de identiteit van de Mol te weten kom.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar verder kan het echt nog alle kanten op.....komende aflevering zou wel echt meer duidelijkheid moeten geven.....
Hopelijk ja....quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ik dan definitief de identiteit van de Mol te weten kom.
Het blijft natuurlijk Wie is de Mol?!. Niets is wat het lijkt.quote:
Dat is dit seizoen wel heel erg inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2019 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk Wie is de Mol?!. Niets is wat het lijkt.
Ze verdient het. Zij zet zich echt in voor de opdrachten : die lingo-woorden, nu de negen verschillen. En die aantal vierkanten had ze ook door hoe die moest, die kon ze maar moeilijk uit handen geven. Ze is slim en deelt dat met de groepquote:Op dinsdag 12 februari 2019 14:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had Merel als winnaar bedacht
Precies dit inderdaad!quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze verdient het. Zij zet zich echt in voor de opdrachten : die lingo-woorden, nu de negen verschillen. En die aantal vierkanten had ze ook door hoe die moest, die kon ze maar moeilijk uit handen geven. Ze is slim en deelt dat met de groep
Ik snap niet dat de groep twee kandidaten bij die vierkanten laten staan, terwijl een aantal anderen wel wisten hoe die opgelost moest worden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze verdient het. Zij zet zich echt in voor de opdrachten : die lingo-woorden, nu de negen verschillen. En die aantal vierkanten had ze ook door hoe die moest, die kon ze maar moeilijk uit handen geven. Ze is slim en deelt dat met de groep
Maar 2x niet (1x werd het dubbel). Maar oke mensen klagen graag.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jaaaaa........hopelijk eindelijk weer een executie
Joh iedereen beleefd widm anders......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 15:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar 2x niet (1x werd het dubbel). Maar oke mensen klagen graag.
Eigenlijk 2x want 1x was gewoon doorgeschoven.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:13 schreef egoblokje het volgende:
Ik begrijp de klachten wel hoor, want er zijn nu al 3 afleveringen geweest zonder afvaller. Het wordt wel aardig gerekt.
Zelf hoop ik wel dat hierdoor een dubbele executie komt vanavond, want echt een spektakel is er nog niet geweest dit seizoen. Tevens zei Rik dat vanavond wellicht de spannendste executie van de hele serie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |