twitter:180deRuiter twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 23:48:58Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam. reageer retweet
Nicholsongenotquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:19 schreef T3hTommay het volgende:
Kiezen tussen Chris Mason en Krijn, wat een drama.
Altijd gepikeerde Wesley Harmsquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zit te wachten op ONZE Wesley Harms
Kangoeroesteak is lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:24 schreef KennyPowers het volgende:
Mason en Nicholson hebben het over darten in de hemelporten
Ik heb er niet zo'n veel zin in dit jaar. Als Mark McGeeney je nummer 1 en uithangbord isquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan hier niet meer naar kijken. Sorry jongons
Nog lekker gespeerd vandaag?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
Is de stream van Dartfreakz prima of loopt die achter allen
Het is ook gewoon op Eurosport 1quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
Je kan via Eurosport kijken.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ja ondanks dat mijn koppelmaat met een set darts moest spelen die ik had meegenomen. Halve finale winnaarsronde eruit. 60,60,60 alles viel eronder. Kwartfinale was oppergenot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |