abonnement Unibet Coolblue
pi_184228232
Zwak en gebroken is ze en ze krijgt me niet klein zegt Jessie.... daar hoeft het ook niet altijd om te gaat he zegt Joa
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184228240
Firma list en bedrog uit de Yurt haha
  zaterdag 5 januari 2019 @ 21:56:52 #253
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184228256
Wat een stakker die Jessie,met zijn briefje schrijven naar Lotus en dat meisje moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen door haar vriendinnen,zolang ze die nog heeft. Met andere woorden :hij zal er wel voor zorgen dat Lotus straks niemand meer heeft.
Die vent is zo vol van zichzelf.Om te kotsen
:r :r :r
pi_184228270
Btw er mochten 2 oud inwoners meedoen met het nieuwe Utopia dus ik ben benieuwd welke oud bewoner er nog binnenkomt
pi_184228271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een stakker die Jessie,met zijn briefje schrijven naar Lotus en dat meisje moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen door haar vriendinnen,zolang ze die nog heeft. Met andere woorden :hij zal er wel voor zorgen dat Lotus straks niemand meer heeft.
Die vent is zo vol van zichzelf.Om te kotsen
:r :r :r
idd, sukkel dat het is
pi_184228276
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon haar Ego-Strijd verloren :6 Dat kutwijf krijgt al alles wat ze hebben wil incl haar BoomVilla met Terras.. de claim op de 1ste Verd van de Siloods als die klaar is loopt ook nog.. om de afbouw van háár Boomvilla af te wachten...dus dat misselijke huilliehuiillie vlak voor de nominatie is knap brutaal
Toen ze binnen kwam was ik echt weg van haar. Een stoere sterke meid. Maar ik ben heel erg op haar afgeknapt toen ik op tv zag hoe ze zich misdroeg bij het bezoek van Jessie ( vrouwelijke Jessie). Er zal daar vast van alles aan vooraf zijn gegaan, maar ik vind het een ongeschreven regel dat je het bezoek van je medebewoners erbuiten houdt. Sindsdien lees ik hier weer mee, maar mijn kijk op Lotus is niet meer veranderd. Ik kan niet beoordelen of het een stukje opvoeding is, maar haar egoïstisch gedrag staat me heel erg tegen
  zaterdag 5 januari 2019 @ 21:58:20 #257
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184228287
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:54 schreef Ranah het volgende:
jessie: dit moest gebeuren, ze bleef maar doorgaan en nu moet er gepraat worden
Ik vraag me af wie er doorging.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 5 januari 2019 @ 21:59:03 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_184228308
GG weet allang dat het een Showgevechtje gaat worden en het alleen maar draait om de Promogevechten van de Boksbond , die heeft zat gekeken naar die flut boksshow van Versie-1
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:00:07 #259
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184228335
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:58 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Toen ze binnen kwam was ik echt weg van haar. Een stoere sterke meid. Maar ik ben heel erg op haar afgeknapt toen ik op tv zag hoe ze zich misdroeg bij het bezoek van Jessie ( vrouwelijke Jessie). Er zal daar vast van alles aan vooraf zijn gegaan, maar ik vind het een ongeschreven regel dat je het bezoek van je medebewoners erbuiten houdt. Sindsdien lees ik hier weer mee, maar mijn kijk op Lotus is niet meer veranderd. Ik kan niet beoordelen of het een stukje opvoeding is, maar haar egoïstisch gedrag staat me heel erg tegen
Ik zal hier helemaal niet aan beginnen. Dit hoofdstuk is wat dat betreft afgelopen. Er is zoveel over gezegd, ook door mij. Jessie haar moeder was de aanstichter en ze kregen wat ze verdienden
Stelletje aso's.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184228341
Lotus heeft wel altijd gezegd dat ze een hekel heeft aan autoritaire figuren en ik denk dat Jessie daaronder valt
pi_184228346
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:57 schreef Pulpz2 het volgende:
Btw er mochten 2 oud inwoners meedoen met het nieuwe Utopia dus ik ben benieuwd welke oud bewoner er nog binnenkomt
Er is nooit een aantal genoemd.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:01:27 #262
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184228354
Als Lotus van de wc komt en de handen niet wast gaan zeggen dat ze niet meehelpt voor het groepsproces
Hoe kinderlijk eng ben je dan.
En als hij het nu voor zich uit babbelt nee hij moet het weer met een ander delen.
Heel vies mannetje,gelukkig buigt en kruipt niet iedereen voor hem.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:02:00 #263
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_184228377
Net het filmpje gekeken. Maar zoals ik al dacht was het weer klotus die met de agressie kwam
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_184228378
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:01 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Er is nooit een aantal genoemd.
Volgens mij wel dat stond in de brief die de bewoners uit 1 kregen
pi_184228404
Gaat Jessie altijd zo vroeg slapen omdat hij anders zin krijgt om te zuipen?
pi_184228405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:01 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Er is nooit een aantal genoemd.
Wel dat het de bewoners waren die er toen in zaten,daar viel Jessie niet onder.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:03:26 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184228421
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een stakker die Jessie,met zijn briefje schrijven naar Lotus en dat meisje moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen door haar vriendinnen,zolang ze die nog heeft. Met andere woorden :hij zal er wel voor zorgen dat Lotus straks niemand meer heeft.
Die vent is zo vol van zichzelf.Om te kotsen
:r :r :r
Die misselijke ezel heeft eerst lopen janken; heeft ervoor gezorgd dat hij anderen mee kreeg (vooral mensen die Lotus ook niet konden uitstaan. Piece of cake dus.
Toen durfde hij weer, want dan voel je ook de agressie van meerdere inwoners.
Jessie heeft haar een paar keer per dag lopen prikken en als hij dat niet deed, liep hij over haar te lullen bij anderen.
Hij is een durft niet alleen tegen een meisje, de slappe lul.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:04:33 #268
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_184228452
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:58 schreef Danchelle het volgende:

[..]

Toen ze binnen kwam was ik echt weg van haar. Een stoere sterke meid. Maar ik ben heel erg op haar afgeknapt toen ik op tv zag hoe ze zich misdroeg bij het bezoek van Jessie ( vrouwelijke Jessie). Er zal daar vast van alles aan vooraf zijn gegaan, maar ik vind het een ongeschreven regel dat je het bezoek van je medebewoners erbuiten houdt. Sindsdien lees ik hier weer mee, maar mijn kijk op Lotus is niet meer veranderd. Ik kan niet beoordelen of het een stukje opvoeding is, maar haar egoïstisch gedrag staat me heel erg tegen
Lootje had al vanaf dag één een attitude van gevlogen.. als het gevierde X-Factor Lekkerbekkie.. dat speelde ze een tijdje goed, tot ze ineens ongevraagd bij Meik in bed kroop, een zeer rare carriere move... en van daaruit ging ze steeds meer de One-Liner Bitch uithangen, tot Kletsie kwam en dat even ging platslaan... en dat deed 'ie prima ^O^
pi_184228465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:02 schreef Pulpz2 het volgende:

[..]

Volgens mij wel dat stond in de brief die de bewoners uit 1 kregen
Het enige wat ze ooit daarover hebben gezegd is dat we oud-inwoners terug zouden zien.
En dat dat alleen maar inwoners zouden zijn die op dat moment in de finale zaten.
Jessie zat er toen al niet meer in, dus dat klopt eigenlijk ook al niet.
pi_184228488
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:04 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Het enige wat ze ooit daarover hebben gezegd is dat we oud-inwoners terug zouden zien.
En dat dat alleen maar inwoners zouden zijn die op dat moment in de finale zaten.
Jessie zat er toen al niet meer in, dus dat klopt eigenlijk ook al niet.
Klopt wat je zegt maar ja er klopt wel meer niet aan Utopia
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:06:15 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184228496
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:26 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

die is gewoon zwaar verliefd op lotus lijkt wel
Hij geilt vast op vrouwen die ballen hebben. Normaliter braakt hij zijn onzin over andere zwakker vrouwen heen. Hij wil zich graag kunnen meten. Reken maar dat hij diep respect voor haar heeft, al zegt hij het niet.

Persoonlijk vind ik het jammer dat ze moet huilen als het gevoel van onrecht te hoog kruipt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184228511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:04 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Het enige wat ze ooit daarover hebben gezegd is dat we oud-inwoners terug zouden zien.
En dat dat alleen maar inwoners zouden zijn die op dat moment in de finale zaten.
Jessie zat er toen al niet meer in, dus dat klopt eigenlijk ook al niet.
De inwoners die zich toen ingezet hebben om utopia te laten blijven bestaan. Niet die in de finale stonden.
pi_184228530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:06 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

De inwoners die zich toen ingezet hebben om utopia te laten blijven bestaan. Niet die in de finale stonden.
Daar zat Jessie ook niet bij.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 22:08:05 #274
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_184228546
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:04 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Het enige wat ze ooit daarover hebben gezegd is dat we oud-inwoners terug zouden zien.
En dat dat alleen maar inwoners zouden zijn die op dat moment in de finale zaten.
Jessie zat er toen al niet meer in, dus dat klopt eigenlijk ook al niet.
Precies, er klopt echt geen hout van, maar die Jessie wilde vast maar al te graag.
Deze groep was los zand, en dacht hij de baas te kunnen. Daarom valt het hem zo tegen met Lotus. Die slik zijn bullshit niet zondermeer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_184228553
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Daar zat Jessie ook niet bij.
Klopt. Die hoort er nu ook niet te zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')