abonnement Unibet Coolblue
pi_184255081
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Oke... that escalated quickly...

Waar ik vanochtend nog dacht, ik hoef hier binnenkort niet meer te zijn.. kan ik nu zeggen dat ik nog wel even te vinden ben hier...
Uit het niets was het, "te moeilijk" en "te weinig" voor haar....

kutzooi... Ga maar even wat random mensen neerknallen in RDR2.... :{
Kut!

Zou het niet kunnen dat ze gewoon bang is voor iets en daarom afkapt?
pi_184255251
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat heb je op wiki gelezen zeker?

Ze wisten dondersgoed wat ze aan het ontwikkelen waren _O- De complete stijl en layout van het programma is gericht op daten, niet casual ontmoeten, sinds het begin al.
Nee, mijn kennis komt niet van wiki en ik vermoed dat jij net even teveel naar Tinder kijkt met de wetenschap van nu in het achterhoofd.

Want Tinder kan ook prima gebruikt worden voor gewoon mensen ontmoeten.

Het is ontwikkeld door mannen, dus dat die al snel hopen dat die nieuwe ontmoetingen met vrouwen ook tot meer leiden zal ik niet ontkennen, maar daarmee is het nog geen grindr wat echt heel erg draait om snel neuken. Daar zit echt nog wel een verschil tussen.
pi_184255254
quote:
5s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vertellen? Why...
Hou het zolang mogelijk voor jezelf, dat is echt beter.
Is vaak verplicht. Niet melden is dan juist een probleem.
pi_184255316
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:14 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee wat mij betreft niet, maar zij heeft waarschijnlijk toch de optelsom gemaakt. Afstand, haar ziekte... tja... Ben benieuwd of je met die instelling ooit een vriendje krijgt...Ze was nog zo verbaasd dat ik er zo goed mee om ging, en nu stopt ze er zelf mee...
Misschien is het wel dat je er zo goed mee omging dat ze in eerste instantie er positief naar keek, om het na een paar weken niet spannend genoeg te vinden.

Kijk, dat is eigenlijk het vreemde: voor een relatie heb je vaak tegengestelde kwaliteiten nodig dan die je nodig hebt voor seksuele aantrekkingskracht. Misschien hield je gewoon wel teveel rekening met haar ziekte (ik noem maar wat).

Tsja en dan kan een gesprek met een vriendin bv de knop in haar hoofd in een keer omzetten.

Kut nu. Straks heb je een leuker iemand.
  maandag 7 januari 2019 @ 08:20:11 #105
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184255403
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, mijn kennis komt niet van wiki en ik vermoed dat jij net even teveel naar Tinder kijkt met de wetenschap van nu in het achterhoofd.

Want Tinder kan ook prima gebruikt worden voor gewoon mensen ontmoeten.

Het is ontwikkeld door mannen, dus dat die al snel hopen dat die nieuwe ontmoetingen met vrouwen ook tot meer leiden zal ik niet ontkennen, maar daarmee is het nog geen grindr wat echt heel erg draait om snel neuken. Daar zit echt nog wel een verschil tussen.
Maar tussen 'zonder bijbedoelingen' en alleen 'neuken' zit ook nog wel wat. Ik ken het begin van Tinder niet en waar het voor bedoeld was ooit, maar als je weet wat 'Tinder' als woord betekent dan kun je ook wel snappen dat dat metafoor binnen het concept vooral bedoeld is om iig iemand te ontmoeten met romantische bijbedoelingen.

Of denk je dat tinder als metafoor hier gebruikt/bedoeld wordt om het vuur aan te wakkeren tussen beste buddies die je via die app ontmoet?

Ik ben zelden iemand op Tinder tegengekomen met als doel om alleen nieuwe vrienden te ontmoeten (op een verdwaald profiel na, maar ik denk dat zo iemand al snel van een koude kermis thuis komt). Bij Bumble heb je tenminste nog expliciet de keuze om aan te geven of je vrienden of 'meer' zoekt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184255578
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, mijn kennis komt niet van wiki en ik vermoed dat jij net even teveel naar Tinder kijkt met de wetenschap van nu in het achterhoofd.

Want Tinder kan ook prima gebruikt worden voor gewoon mensen ontmoeten.

Het is ontwikkeld door mannen, dus dat die al snel hopen dat die nieuwe ontmoetingen met vrouwen ook tot meer leiden zal ik niet ontkennen, maar daarmee is het nog geen grindr wat echt heel erg draait om snel neuken. Daar zit echt nog wel een verschil tussen.
Tinder was toch echt een hookup app in het begin. Over de jaren is het meer naar een datingapp verschoven, maar oorspronkelijk was dat het echt niet.
  maandag 7 januari 2019 @ 08:48:46 #107
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184255625
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kut!

Zou het niet kunnen dat ze gewoon bang is voor iets en daarom afkapt?
Denk het ook. Bang dat ze alsnog gedumpt wordt en haar ❤ gebroken als ze wat verder is in de relatie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184255700
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:20 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar tussen 'zonder bijbedoelingen' en alleen 'neuken' zit ook nog wel wat. Ik ken het begin van Tinder niet en waar het voor bedoeld was ooit, maar als je weet wat 'Tinder' als woord betekent dan kun je ook wel snappen dat dat metafoor binnen het concept vooral bedoeld is om iig iemand te ontmoeten met romantische bijbedoelingen.

Of denk je dat tinder als metafoor hier gebruikt/bedoeld wordt om het vuur aan te wakkeren tussen beste buddies die je via die app ontmoet?

Ik ben zelden iemand op Tinder tegengekomen met als doel om alleen nieuwe vrienden te ontmoeten (op een verdwaald profiel na, maar ik denk dat zo iemand al snel van een koude kermis thuis komt). Bij Bumble heb je tenminste nog expliciet de keuze om aan te geven of je vrienden of 'meer' zoekt.
Ik denk dat het ook handig is om te beseffen dat Amerikanen wat gemakkelijker even wat met iemand die ze nog niet kennen gaan drinken. Hier heeft dat sneller een bepaalde lading.

O well, de ontwikkelaars zeggen dat ze het niet direct hebben bedoeld voor dating/seks. Misschien liegen ze wel.
  maandag 7 januari 2019 @ 09:05:02 #109
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184255761
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook handig is om te beseffen dat Amerikanen wat gemakkelijker even wat met iemand die ze nog niet kennen gaan drinken. Hier heeft dat sneller een bepaalde lading.

O well, de ontwikkelaars zeggen dat ze het niet direct hebben bedoeld voor dating/seks. Misschien liegen ze wel.
Ik zeg niet dat ze liegen. Kan best zijn dat het hun bedoeling was, maar dan vind ik dat ze een vreemde metafoor hebben gekozen, dat ligt imo niet in lijn met de bedoelingen die jij schetst/zij schetsen. Of vind jij zelf van niet?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184255878
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kut!

Zou het niet kunnen dat ze gewoon bang is voor iets en daarom afkapt?
Ja, ze zal wel gedacht hebben dat het al gedoemd was te mislukken, dus dan maar snel afkappen...

Ik weet trouwens niet hoe, maar tot nu toe heb ik Tinder Gold elke maand voor maar 15,- ipv 30 :7
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 09:24:42 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184255957
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is vaak verplicht. Niet melden is dan juist een probleem.
Nog nooit meegemaakt dat dat verplicht was, dus zal wel niet zo heel vaak zijn.
pi_184256001
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nog nooit meegemaakt dat dat verplicht was, dus zal wel niet zo heel vaak zijn.
Bij mij op werk alleen als één van de twee een hogere functie heeft, of binnen hetzelfde team werken.
pi_184256141
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:05 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze liegen. Kan best zijn dat het hun bedoeling was, maar dan vind ik dat ze een vreemde metafoor hebben gekozen, dat ligt imo niet in lijn met de bedoelingen die jij schetst/zij schetsen. Of vind jij zelf van niet?
Als het een metafoor is, vind ik het ook vreemd gekozen als het wel als een soort van Grindr was bedoeld eerlijk gezegd.
pi_184256150
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nog nooit meegemaakt dat dat verplicht was, dus zal wel niet zo heel vaak zijn.
Jij wisselt heel vaak van baan?
  maandag 7 januari 2019 @ 09:49:04 #115
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184256254
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het een metafoor is, vind ik het ook vreemd gekozen als het wel als een soort van Grindr was bedoeld eerlijk gezegd.
jij blijft maar bij het Grindr-idee hangen volgens mij, oftewel puur afspreken om te neuken.

volgens mij was het allemaal begonnen omdat jij het had om af te spreken zonder 'bijbedoelingen'.

Ik geef alleen maar aan dat de meeste mensen het als online dating app gebruiken, en ik vind dat die metafoor daar goed bij past (dus op zijn minst gewoon daten met romantische bijbedoelingen, oftewel meer dan drinking buddies).

Maar goed, misschien moeten we deze beetje loze/irrelevante discussie laten rusten want we komen niet echt verder geloof ik.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 09:53:45 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184256292
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

jij blijft maar bij het Grindr-idee hangen volgens mij, oftewel puur afspreken om te neuken.

volgens mij was het allemaal begonnen omdat jij het had om af te spreken zonder 'bijbedoelingen'.

Ik geef alleen maar aan dat de meeste mensen het als online dating app gebruiken, en ik vind dat die metafoor daar goed bij past (dus op zijn minst gewoon daten met romantische bijbedoelingen, oftewel meer dan drinking buddies).

Maar goed, misschien moeten we deze beetje loze/irrelevante discussie laten rusten want we komen niet echt verder geloof ik.
Dat ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184256297
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:16 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, ze zal wel gedacht hebben dat het al gedoemd was te mislukken, dus dan maar snel afkappen...

Ik weet trouwens niet hoe, maar tot nu toe heb ik Tinder Gold elke maand voor maar 15,- ipv 30 :7
MIsschien dat je over een paar dagen nog een app kan sturen met hoe het met haar gaat?
pi_184256546
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:49 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

jij blijft maar bij het Grindr-idee hangen volgens mij, oftewel puur afspreken om te neuken.

volgens mij was het allemaal begonnen omdat jij het had om af te spreken zonder 'bijbedoelingen'.

Ik geef alleen maar aan dat de meeste mensen het als online dating app gebruiken, en ik vind dat die metafoor daar goed bij past (dus op zijn minst gewoon daten met romantische bijbedoelingen, oftewel meer dan drinking buddies).

Maar goed, misschien moeten we deze beetje loze/irrelevante discussie laten rusten want we komen niet echt verder geloof ik.
Dat was meer omdat iemand anders claimde dat het ontworpen was als de straight grindr.

Verder heb je gelijk, we komen geen klap verder. ;)
pi_184256558
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 09:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

MIsschien dat je over een paar dagen nog een app kan sturen met hoe het met haar gaat?
Met welk doel?

Want als ‘tweede kans’ poging is het eigenlijk vooral een beetje kansloos denk ik.
  maandag 7 januari 2019 @ 10:21:34 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_184256604
Zoveel profielen die op Tinder aangeven dat ze niet op zoek zijn naar een ONS of puur gewoon wat mensen zonder verdere bijbedoelingen zoeken. Heb je poep in je ogen ofzo? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 januari 2019 @ 10:22:07 #121
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_184256610
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat was meer omdat iemand anders claimde dat het ontworpen was als de straight grindr.

Verder heb je gelijk, we komen geen klap verder. ;)
Ja maar ik ben niet 'iemand anders'; je haalt zelf dat metafoor aan icm met grindr terwijl ik het nooit over grindr heb gehad en ik de enige was die het metafoor aanhaalde. Niet die iemand anders, dus was die laatste reactie totaal niet relevant.

sorry het is niet per se dat ik het laatste woord of per se gelijk moet hebben maar een beetje koppig kom je wel over zo. Verder laat ik het nu écht los.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184257469
Ik had afgelopen zaterdag mijn sauna date met het schaatsmeisje.
Hele leuke dag gehad samen, ze is daarna ook bij mij blijven slapen, dus allemaal top zou je denken.

En dat is het ook ware het niet dat ik zelf toch wat twijfels heb of het wel zo'n goede match is.
En om dat een beetje toe te lichten moeten we om te beginnen even terug naar oud en nieuw.

Ik was daar op een leuk feestje, lekker wat drinken beetje dansen en redelijk tegen het einde zie ik ineens daar een leuke meid. We maken wat oogcontact, lachen wat naar elkaar. Dit blijft zich herhalen en uiteindelijk raken we aan de praat.
Gesprek loopt lekker, we dansen samen en hebben vooral heel veel lol.
Uiteindelijk worden wij rond 6 uur vriendelijk verzocht het gebouw te verlaten en aangezien we dezelfde kan op moeten besluiten we samen naar huis te gaan lopen.
We praten verder over van alles en nog wat, en ineens verteld ze me dat ik geen verwachtingen moet hebben. Natuurlijk was ik hierom een beetje teleurgesteld zoals je kan begrijpen. Maar heb geen zin in gezeik dus zeg ook tegen haar dat ik het jammer vind maar dat ik verder niks zal proberen.
Maar omdat de gesprekken zo leuk zijn praten we nog lekker verder tot een uur of 8. We besluiten nummers uit te wisselen om nog een keer af te spreken om gewoon gezellig beetje te kletsen of misschien een keer uit te gaan samen (haar man houdt er niet van, en ik ben eigenlijk wel op zoek naar een stapmaatje)

Woensdag appt ze me al en vraagt of ik zin heb om wat te gaan drinken in de stad, ik had niks te doen dus waarom niet.
Gezellig wat biertjes gedronken, beetje gepoold, gekletst. Niks bijzonders, maar er is wel een duidelijke connectie, we kunnen elkaar van alles vertellen tot best wel hele persoonlijke dingen en het voelt allemaal heel natuurlijk.
We spreken uiteindelijk af om vrijdag samen een keer lekker op stap te gaan en lekker te dansen.

Dus afgelopen vrijdag, samen met haar de stad in gegaan. Ook nu weer voelde het allemaal heel natuurlijk. Ze zei ook tegen mij dat ze het gevoel had me al heel lang te kennen.
De tijd vliegt weer voorbij, veel lol, gezelligheid, dansen en goede gesprekken wisselen elkaar af. Half 5 worden we de tent uitgewerkt en we lopen weer naar huis. We besluiten een omweg te nemen om nog gewoon ff lekker te kunnen kletsen.
We belanden op een strandje in de buurt. Zij is op een goede manier best een beetje gek, en ze stelt voor om het water in te gaan (alleen de voeten, zo gek was ze ook weer niet ;)) Dus even in het ijskoude water gestaan, besloten dat dat toch geen goed idee was en maar ergens gaan zitten :)
Er was de hele avond al een bepaalde spanning tussen ons en dat werd op het strandje eigenlijk alleen maar meer. Dat erkende zij ook, en er waren meer dan genoeg kansen voor mij om er iets mee te doen. Maar zoals ik al zei heb ik geen zin in dat gezeik, en ik denk dat hier best wel eens een goede vriendschap uit voort kan komen dus wil ik dat ook niet verknallen.

We zijn daarna verder gelopen heb haar thuis gebracht, en overall was het dus echt een hele leuke avond.

Om terug te komen op het schaatsmeisje, die is leuk, mooi, lief. Eigenlijk kan ik niks bedenken wat er niet goed aan is.
Maar toch voelt het niet helemaal goed, ik mis een beetje de connectie die ik wel heb met het getrouwde meisje, maar die is dus absoluut off-limit.
Dus als ik haar niet was tegengekomen was er waarschijnlijk geen dilemma geweest.


Edit: TL:DR toegevoegd :)
Schaatsmeisje is leuk, maar mis iets, nieuwjaar meisje heeft dat wel maar is no-go

[ Bericht 2% gewijzigd door Feddd op 07-01-2019 12:06:49 ]
  Official ESF Kreviewer maandag 7 januari 2019 @ 12:08:05 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184258081
Wat ik zelf wel vaker heb is dat onbereikbare vrouwen leuker worden omdat ze onbereikbaar zijn. Dat het een doel wordt om dat bereikbaar te maken.
Daardoor heb ik ook wel eens leuke enthousiaste vrouwen laten schieten, omdat ik dat gevoel miste. Misschien is het zoiets? Ik weet het ook niet verder, ik heb er niet voor gestudeerd.
pi_184258696
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 11:27 schreef Feddd het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag mijn sauna date met het schaatsmeisje.
Hele leuke dag gehad samen, ze is daarna ook bij mij blijven slapen, dus allemaal top zou je denken.

En dat is het ook ware het niet dat ik zelf toch wat twijfels heb of het wel zo'n goede match is.
En om dat een beetje toe te lichten moeten we om te beginnen even terug naar oud en nieuw.

Ik was daar op een leuk feestje, lekker wat drinken beetje dansen en redelijk tegen het einde zie ik ineens daar een leuke meid. We maken wat oogcontact, lachen wat naar elkaar. Dit blijft zich herhalen en uiteindelijk raken we aan de praat.
Gesprek loopt lekker, we dansen samen en hebben vooral heel veel lol.
Uiteindelijk worden wij rond 6 uur vriendelijk verzocht het gebouw te verlaten en aangezien we dezelfde kan op moeten besluiten we samen naar huis te gaan lopen.
We praten verder over van alles en nog wat, en ineens verteld ze me dat ik geen verwachtingen moet hebben. Natuurlijk was ik hierom een beetje teleurgesteld zoals je kan begrijpen. Maar heb geen zin in gezeik dus zeg ook tegen haar dat ik het jammer vind maar dat ik verder niks zal proberen.
Maar omdat de gesprekken zo leuk zijn praten we nog lekker verder tot een uur of 8. We besluiten nummers uit te wisselen om nog een keer af te spreken om gewoon gezellig beetje te kletsen of misschien een keer uit te gaan samen (haar man houdt er niet van, en ik ben eigenlijk wel op zoek naar een stapmaatje)

Woensdag appt ze me al en vraagt of ik zin heb om wat te gaan drinken in de stad, ik had niks te doen dus waarom niet.
Gezellig wat biertjes gedronken, beetje gepoold, gekletst. Niks bijzonders, maar er is wel een duidelijke connectie, we kunnen elkaar van alles vertellen tot best wel hele persoonlijke dingen en het voelt allemaal heel natuurlijk.
We spreken uiteindelijk af om vrijdag samen een keer lekker op stap te gaan en lekker te dansen.

Dus afgelopen vrijdag, samen met haar de stad in gegaan. Ook nu weer voelde het allemaal heel natuurlijk. Ze zei ook tegen mij dat ze het gevoel had me al heel lang te kennen.
De tijd vliegt weer voorbij, veel lol, gezelligheid, dansen en goede gesprekken wisselen elkaar af. Half 5 worden we de tent uitgewerkt en we lopen weer naar huis. We besluiten een omweg te nemen om nog gewoon ff lekker te kunnen kletsen.
We belanden op een strandje in de buurt. Zij is op een goede manier best een beetje gek, en ze stelt voor om het water in te gaan (alleen de voeten, zo gek was ze ook weer niet ;)) Dus even in het ijskoude water gestaan, besloten dat dat toch geen goed idee was en maar ergens gaan zitten :)
Er was de hele avond al een bepaalde spanning tussen ons en dat werd op het strandje eigenlijk alleen maar meer. Dat erkende zij ook, en er waren meer dan genoeg kansen voor mij om er iets mee te doen. Maar zoals ik al zei heb ik geen zin in dat gezeik, en ik denk dat hier best wel eens een goede vriendschap uit voort kan komen dus wil ik dat ook niet verknallen.

We zijn daarna verder gelopen heb haar thuis gebracht, en overall was het dus echt een hele leuke avond.

Om terug te komen op het schaatsmeisje, die is leuk, mooi, lief. Eigenlijk kan ik niks bedenken wat er niet goed aan is.
Maar toch voelt het niet helemaal goed, ik mis een beetje de connectie die ik wel heb met het getrouwde meisje, maar die is dus absoluut off-limit.
Dus als ik haar niet was tegengekomen was er waarschijnlijk geen dilemma geweest.


Edit: TL:DR toegevoegd :)
Schaatsmeisje is leuk, maar mis iets, nieuwjaar meisje heeft dat wel maar is no-go
Welke man laat zijn vrouw met een vreemde gast op stap gaan tot diep in de nacht :')
pi_184258734
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 11:27 schreef Feddd het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag mijn sauna date met het schaatsmeisje.
Hele leuke dag gehad samen, ze is daarna ook bij mij blijven slapen, dus allemaal top zou je denken.

En dat is het ook ware het niet dat ik zelf toch wat twijfels heb of het wel zo'n goede match is.
En om dat een beetje toe te lichten moeten we om te beginnen even terug naar oud en nieuw.

Ik was daar op een leuk feestje, lekker wat drinken beetje dansen en redelijk tegen het einde zie ik ineens daar een leuke meid. We maken wat oogcontact, lachen wat naar elkaar. Dit blijft zich herhalen en uiteindelijk raken we aan de praat.
Gesprek loopt lekker, we dansen samen en hebben vooral heel veel lol.
Uiteindelijk worden wij rond 6 uur vriendelijk verzocht het gebouw te verlaten en aangezien we dezelfde kan op moeten besluiten we samen naar huis te gaan lopen.
We praten verder over van alles en nog wat, en ineens verteld ze me dat ik geen verwachtingen moet hebben. Natuurlijk was ik hierom een beetje teleurgesteld zoals je kan begrijpen. Maar heb geen zin in gezeik dus zeg ook tegen haar dat ik het jammer vind maar dat ik verder niks zal proberen.
Maar omdat de gesprekken zo leuk zijn praten we nog lekker verder tot een uur of 8. We besluiten nummers uit te wisselen om nog een keer af te spreken om gewoon gezellig beetje te kletsen of misschien een keer uit te gaan samen (haar man houdt er niet van, en ik ben eigenlijk wel op zoek naar een stapmaatje)

Woensdag appt ze me al en vraagt of ik zin heb om wat te gaan drinken in de stad, ik had niks te doen dus waarom niet.
Gezellig wat biertjes gedronken, beetje gepoold, gekletst. Niks bijzonders, maar er is wel een duidelijke connectie, we kunnen elkaar van alles vertellen tot best wel hele persoonlijke dingen en het voelt allemaal heel natuurlijk.
We spreken uiteindelijk af om vrijdag samen een keer lekker op stap te gaan en lekker te dansen.

Dus afgelopen vrijdag, samen met haar de stad in gegaan. Ook nu weer voelde het allemaal heel natuurlijk. Ze zei ook tegen mij dat ze het gevoel had me al heel lang te kennen.
De tijd vliegt weer voorbij, veel lol, gezelligheid, dansen en goede gesprekken wisselen elkaar af. Half 5 worden we de tent uitgewerkt en we lopen weer naar huis. We besluiten een omweg te nemen om nog gewoon ff lekker te kunnen kletsen.
We belanden op een strandje in de buurt. Zij is op een goede manier best een beetje gek, en ze stelt voor om het water in te gaan (alleen de voeten, zo gek was ze ook weer niet ;)) Dus even in het ijskoude water gestaan, besloten dat dat toch geen goed idee was en maar ergens gaan zitten :)
Er was de hele avond al een bepaalde spanning tussen ons en dat werd op het strandje eigenlijk alleen maar meer. Dat erkende zij ook, en er waren meer dan genoeg kansen voor mij om er iets mee te doen. Maar zoals ik al zei heb ik geen zin in dat gezeik, en ik denk dat hier best wel eens een goede vriendschap uit voort kan komen dus wil ik dat ook niet verknallen.

We zijn daarna verder gelopen heb haar thuis gebracht, en overall was het dus echt een hele leuke avond.

Om terug te komen op het schaatsmeisje, die is leuk, mooi, lief. Eigenlijk kan ik niks bedenken wat er niet goed aan is.
Maar toch voelt het niet helemaal goed, ik mis een beetje de connectie die ik wel heb met het getrouwde meisje, maar die is dus absoluut off-limit.
Dus als ik haar niet was tegengekomen was er waarschijnlijk geen dilemma geweest.


Edit: TL:DR toegevoegd :)
Schaatsmeisje is leuk, maar mis iets, nieuwjaar meisje heeft dat wel maar is no-go
You want what you can’t have.

Gewoon even die geromantiseerde versie van getrouwd meisje uit je hoofd (hart) zetten. Dan komt er plek voor saunameisje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')