Duurt nog wel ff ;p moet 40 minuten in de ovenquote:
Kontjes er af snijden en de rest in plakjes (*en die weer door de helft).quote:
[/quote]quote:Op zondag 6 januari 2019 17:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff ;p moet 40 minuten in de oven
[quote]Op zondag 6 januari 2019 17:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk over 40 minuten!
Morgen eens ophalen. Ook wel weer eens zin in kiwi!quote:Op zondag 6 januari 2019 17:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kontjes er af snijden en de rest in plakjes (*en die weer door de helft).
Geen gedoe met lekkend sap en zo meer, ideaal.
Ik at ze niet zo vaak omdat het zo'n gedoe gaf met schillen of uitlepelen. Maar die krengen zijn super gezondquote:Op zondag 6 januari 2019 17:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Morgen eens ophalen. Ook wel weer eens zin in kiwi!
Ja en lekker ookquote:Op zondag 6 januari 2019 17:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik at ze niet zo vaak omdat het zo'n gedoe gaf met schillen of uitlepelen. Maar die krengen zijn super gezond
quote:Op zondag 6 januari 2019 17:18 schreef LPFAN het volgende:
Goed iets waar ik niet over na had gedacht, een ovenschaal met kokend heet water naar een oven brengen die op de koelkast staatOven maar ff op het aanrecht gezet nu
Alleen je vitD moest je nu zelf betalen toch?quote:Op zondag 6 januari 2019 17:25 schreef LPFAN het volgende:
Dinsdag nieuwe lading medicijnen halen, het zal me benieuwen of ik moet betalen.
quote:Op zondag 6 januari 2019 17:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Alleen je vitD moest je nu zelf betalen toch?
Ja hoor, onze regering kan allesquote:Op zondag 6 januari 2019 17:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]maar goed ik heb daar 2 soorten van en 1 slik ik nu elke dag dus
Ze kunnen dat echt niet maken met chronisch zieke mensen.
Als het de gene is die ik dagelijks slik dan rond de 20 euro per 3 maanden, met die andere er bij 60 euro per 3 maanden.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja hoor, onze regering kan alles
Wat ben je bang kwijt te zijn?
Zo, dat valt tegenquote:Op zondag 6 januari 2019 17:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Als het de gene is die ik dagelijks slik dan rond de 20 euro per 3 maanden, met die andere er bij 60 euro per 3 maanden.
Nee het is niet gewoon vitamine D. Het is een preparaat waar vitamine D in zit. Ik snap dus ook niet waarom ze die er ook uit flikkeren. Ik slik hem voor mijn PTH waarde, kan er absoluut niet zonder want dan wordt die waarde veels te hoog (Is die sowieso al) en moet ik een k*t en ingewikkelde operatie hebbenquote:Op zondag 6 januari 2019 17:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zo, dat valt tegen
Zijn ze niet goedkoper te krijgen bij bijv het Kruidvat?
Pffrttt.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee het is niet gewoon vitamine D. Het is een preparaat waar vitamine D in zit. Ik snap dus ook niet waarom ze die er ook uit flikkeren. Ik slik hem voor mijn PTH waarde, kan er absoluut niet zonder want dan wordt die waarde veels te hoog (Is die sowieso al) en moet ik een k*t en ingewikkelde operatie hebben
Jup, dus ik hoop het niet. Volgens mijn nefroloog kunnen ze dat ook niet maken omdat het een medicijn is die alle nierpatienten slikken.quote:
Tof! Rustig opbouwenquote:Op zondag 6 januari 2019 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Echt vervelend LP
Net even de homegym uitgeprobeerd. Maar zelfs op de lichtste stand zijn sommige oefeningen wel erg zwaar![]()
Wel gaaf om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |