Lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ben verse gemberthee aan het zetten. Ben benieuwd.
Dat weet ik nog nietquote:
Gewoon in laten zitten toch en later opnieuw water bijschenkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Hoe lang laat jij de gember trekken?
Ik giet kokend water op de gember, laat het nog 10 minuten trekken en dan is het goed sterk.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Hoe lang laat jij de gember trekken?
Gesneden. Ik kon m'n rasp niet vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik giet kokend water op de gember, laat het nog 10 minuten trekken en dan is het goed sterk.
Heb je het gesneden of geraspt?
Dan kun je het gewoon in je mok laten zitten en er 2/3 keer thee van trekkenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gesneden. Ik kon m'n rasp niet vinden.
Oooh mooi. Zo eens proeven. Zit er nu drie minuten in denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan kun je het gewoon in je mok laten zitten en er 2/3 keer thee van trekken
Kun je gewoon laten zitten, straks weer nieuw heet water er opquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh mooi. Zo eens proeven. Zit er nu drie minuten in denk ik.
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:42 schreef Samzz het volgende:
Het smaakt iig goed. Mijn tong tintelt een beetje.
Inderdaadquote:
Hier werkt het vooral énorm goed bij m'n stoelgangquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik snap nu dat t goed helpt tegen keelpijn.
Beter toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier werkt het vooral énorm goed bij m'n stoelgangHeb nog nooit zo weinig wc-papier hoeven gebruiken.
#TMI #Idon'tcare
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter toch.
Ben benieuwd of ik er wat van ga merken. Het smaakt iig goed.
Gewoon doen hoor, baat het niet schaad het niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:46 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga misschien ook weer een poging doen. Veel last van mijn maag op het moment.
Truequote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor, baat het niet schaad het niet.
Ik drink veel thee, dus dat zal wel goed komen danquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
GelukkigElke dag een bakje (of twee) in je dieet gooien, ga je merken
Ja, maar ik trok het niet door de cafeïneverslavingquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink veel thee, dus dat zal wel goed komen dan.
Ik dronk al groene thee met gember. Maar daar zit ook zoethout in, dus niet te veel van drinken.
Denk dat gemberthee ook een goede start is 's ochtends.
Ik heb geen cafeïneverslavingquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, maar ik trok het niet door de cafeïneverslavingDrink het nu later op de ochtend of 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |