Omg No Mercyquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb minstens 5 verschillende werkschoenen geprobeerd. Echt, wat een hondenbaan was dat![]()
En dan de hele fucking godganse dag Q-Music opIk heb nu nóg een hekel aan No Mercy van Racoon die 10x per dag werd gedraaid.
Oceaanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg No Mercy. Ik haat Racoon sowieso
.
Eén leuk nummer weegt niet op tegen No Mercyquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oceaan![]()
Ze hebben wel wát leuke nummers, maar deze kwam me op laatst echt m'n strot uit.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eén leuk nummer weegt niet op tegen No Mercy.
Wel als ze Q/Sky draaien. Laatste had ik in de kledingwinkel waar ik werkte, daar zijn ook een paar nummers flink voor me verpestquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik hou best wel van Racoon
Maar na 1 jaar in een winkel werken komen die liedjes inderdaad wel je strot uit
Het is de laatste jaren wel beter geworden, maar in 2008 draaiden ze nog elk populair liedje 3x per werkdagquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren wel beter geworden, maar in 2008 draaiden ze nog elk populair liedje 3x per werkdag
Baby baby baby ooooohhhhhh baby baby babyquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]Ik had Sky aan in het ziekenhuis toen ik in isolatie zat. Kwam toen steeds een liedje van JB voorbij, echt vreselijk
Kan dat nummer echt niet meer luisteren.
Godzijdank die niet ;pquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Baby baby baby ooooohhhhhh baby baby baby
Sowieso, Justin Bieberquote:
Ja :pquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sowieso, Justin Bieber__!
Ik bekeek net de top 40 van december 2004, zoooveel mooie herinneringen
Bij Veronica valt dat wel mee, die heb ik aan staan op m'n slaapkamer. B heeft wel Skyquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:29 schreef LPFAN het volgende:
Het is wel jammer omdat sky geen gelul tussen de nummers door heeft. Heb daar zo'n hekel aan
Aaahquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bij Veronica valt dat wel mee, die heb ik aan staan op m'n slaapkamer. B heeft wel Sky![]()
Ik hoorde hem gisteren meezingen met Shotgun van George EzraZo schattig
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik inmiddels OOK al niet meer aanhoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |