Die twee zakken als een baksteen. En terecht.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Pfff zonde zonde, hoelang zou hij nog op 2 staan??
Lotus is al paar plekjes gezakt. En mijn PS krijgt ze sowieso
Jessies alerte en bijdehandte aanwezigheid in deze domme luie groep vind ik erg fijnnnnquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is waar je van houdt. Mijn streams maakt hij niet komisch om naar te kijken, of heb ik wat gemist?Het is wat je fijn vindt natuurlijk.
Als het leven nou zo simpel was, zou hij nu al een geslaagd man zijn en Utopia niet nodig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, de een kijkt graag naar een agressieve GHB junk en de ander naar een knul met humor
Een werkbroek.quote:
Gerrit of Shelley.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:14 schreef Pulpz2 het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat komende stemming?
omdat brenda iets zei over dat gedoe met die bonbons en positiviteitquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:12 schreef krabje het volgende:
[..]
Oh waarom was Lotus dan boos op Breda's iglo?
Intussen on stream
Jessie: Merel heeft loempia vragende ogen
![]()
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:14 schreef Pulpz2 het volgende:
Denk ik ook.quote:
tim hoopelijk of jesitostiquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:14 schreef Pulpz2 het volgende:
Ik wil je jouw plezier niet afnemen hoor. Ieder zijn ding. Ik stel andere eisen de omgang met mensen waar je mee woont en werkt. Kan heel simpel teruggebracht worden tot waar het om gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jessies alerte en bijdehandte aanwezigheid in deze domme luie groep vind ik erg fijnnnn![]()
ja vreselijk toch,en dan maar vingertje wijzen naar anderen,nou in de silo is het heel erg gezellig en vol positiviteit die niet opgedrongen is.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:15 schreef mazaru het volgende:
Hoor de positiviteitsgoeroes nou toch.
"heb ik geen zin in'
ga ik niet doen
vind ik geen zak aan
ik heb zo'n hekel aan hem
ik ga niets meer doen
Ik heb vakantie
ik wil een boomhut
doet ze zelf ook dus.... spoort ook nietquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:11 schreef Pulpz2 het volgende:
Maar wat Lotus zei over Jessie dat hij heel de tijd tegen zichzelf loopt te praten en niet spoort vond ik wel grappig
Vooroordelen? Welke?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:07 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen... en niet omdat ze tegen Jessie in gaat maar meer omdat ze echt een omhoog gevallen meiske is die vol met vooroordelen zit.
En zonder chocolaatjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:17 schreef krabje het volgende:
[..]
ja vreselijk toch,en dan maar vingertje wijzen naar anderen,nou in de silo is het heel erg gezellig en vol positiviteit die niet opgedrongen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |