abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:35:50 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7680622
Ff een bericht uit Italie:
quote:
'Milan wil Stam, Solari naar Inter'

--------------------------------------------------------------------------------
2-1-2003
Sinds donderdagochtend is de transfermarkt geopend. Tot en met vrijdag 31 januari hebben clubs de kans zich te versterken met spelers die elders onder contract staan. In Italië lijken de twee Romeinse clubs de spil te zijn in de spelershandel. AS Roma wil kopen, Lazio Roma moet verkopen.

AS Roma beleefde een matige eerste competitiehelft. Voorzitter Franco Sensi hield afgelopen zomer de hand op de knip, ook al wilde coach Fabio Capello zijn selectie versterken met bijvoorbeeld Edgar Davids. Maar gezien de slechte financiële situatie waarin Roma verkeerde (en verkeert) weigerde Sensi veel geld te spenderen.

Na vijftien duels in de Serie A en een achtste plaats, lijkt Sensi om. Op het boodschappenlijstje staat een flink aantal namen, met die van Fernando Morientes als meest opvallende. Roma zou zelfs Cafú willen betrekken in een ruil voor de Spaanse aanvaller. Real Madrids technisch directeur Jorge Valdano heeft liever Walter Samuel, uitgerekend de speler die Sensi niet kwijt wil. Voorts heeft Roma nog heel wat andere wensen: verdediger Nicola Legrottaglie (Chievo) en middenvelders Simone Perrotta (Chievo), Sabri Lamouchi (Parma), Nicola Campedelli (Modena) en Olivier Dacourt (Leeds United).

Twee spelers van Roma zouden deze winter al bij een nieuwe club kunnen belanden: Gabriel Batistuta (foto) en Josep Guardiola. De Argentijn wil graag naar Engeland en is dit seizoen vooral bankzitter. De Spanjaard komt nog minder tot spelen en zou eventueel naar Internazionale kunnen verhuizen in een spelersruil.

Lazio zal met jaloerse blikken kijken naar de kooplust van de aartsrivaal, want het noodlijdende biancoceleste moet spelers verkopen. Jaap Stam (foto) lijkt dé grootste kandidaat voor een lucratieve deal. Hij schijnt in de belangstelling te staan van AC Milan. Naast hem heeft een handvol andere steunpilaren de interesse van topclubs gewekt: Dejan Stankovic (Juventus), Stefano Fiore, Diego Simeone (Atlético Madrid), Angelo Peruzzi (Arsenal).

En dan is er nog Internazionale. De nerazzuri hebben ten eerste nog iets tegoed van Real Madrid. Tijdens de verkoop van Ronaldo was immers afgesproken dat in januari 2003 de Spaanse club óf een speler ter waarde van circa tien miljoen euro naar Inter stuurt, óf het bedrag van tien miljoen overmaakt. Volgens Marca lijkt het zeer waarschijnlijk dat Santiago Hernán Solari zijn koffers moet pakken, alhoewel de Argentijn daar helemaal geen zin in lijkt te hebben. De enige hoop voor hem is dat Inter besluit liever het geld te willen incasseren, om er vervolgens een speler mee te kopen. Coach Héctor Cúper denkt aan Eriberto (Chievo), terwijl voorzitter Massimo Moratti Ryan Giggs op 't oog heeft.

bron: viplanet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:42:42 #2
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_7680681
Ik zie Giggs nou niet snel bij Inter Milan spelen moet ik zeggen.
Later word ik mijzelf in het groot.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:15:28 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7680925
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 09:42 schreef deurmat het volgende:
Nee ik ook niet echt maar je kent die voorzitters he, die denken dat ze alle spelers zomaar kunnen krijgen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_7681243
Het motto van de presidenten van grote clubs is:
If you can't beat them, buy them and bench them

Vooral Moratti denkt iedereen te kunnen kopen. Alleen nu is dit niet het geval. Bij Inter zit t op t moment zo:
Moratti wil t geld, Cuper ziet het wel zitten in Solari, en Real wil liever een speler afstaan als geld.
Waarom ze nu weer een buitenspeler willen hebben snap ik toch echt niet..

vrijdag 3 januari 2003 @ 10:51:50 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7681305
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 10:46 schreef Smeich het volgende:
Het motto van de presidenten van grote clubs is:
If you can't beat them, buy them and bench them

Vooral Moratti denkt iedereen te kunnen kopen. Alleen nu is dit niet het geval. Bij Inter zit t op t moment zo:
Moratti wil t geld, Cuper ziet het wel zitten in Solari, en Real wil liever een speler afstaan als geld.
Waarom ze nu weer een buitenspeler willen hebben snap ik toch echt niet..

Aan de linkerkant hebben ze nog wel wat problemen. Zijn niet echt goeie spelers voor....

Ze hebben Conceição aan de andere kant maar die willen ze eigenlijk weer verkopen dus ik snap er nog niet echt veel van

pi_7682889
Is die Eriberto niet nog geschorst?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7682937
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 09:42 schreef deurmat het volgende:
Giggs wil niet eens weg uit Manchester.
Nu niet, nooit niet.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 12:34:03 #8
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_7682976
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 12:30 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Giggs wil niet eens weg uit Manchester.
Nu niet, nooit niet.

Dat zeg ik, gamma