abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184649275
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 07:42 schreef Lorelay het volgende:
Wat ik uit het 'Dagboek van de Afvaller' begrijp, is dat hij overleden is nadat ze terug was.
Dus toch; ik twijfelde al even of de executie niet zo raar ging om haar er bewust uit te halen (al was in eerdere seizoenen bijv. vorig jaar met Jean-Marc wel bewust gezegd dat iemand er door persoonlijke omstandigheden uitging).

Ergens ook wel "fijn" voor haar dat ze niet aan de andere kant van de wereld zat toen het gebeurde en ze meteen bij haar familie kon zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184650815
Ze schrijft dat ze deels de test slecht heeft ingevuld.
Maar ik neem aan dat haar moeder ook contact hield met de productie. En toen Nikkei 2 dagen niets hoorde (blijkbaar mocht zij bij uitzondering wel haar telefoon soms hebben), had de productie haar moeder misschien wel gesproken en besloten om haar het rode scherm te laten zien. Dan is dat relatief netjes opgelost.
  maandag 28 januari 2019 @ 09:04:30 #53
231633 Xummon
of toch niet?
pi_184668186
Vond haar ook na het rode scherm vrij acterend overkomen.
Ze schrjft dat ze een idee had wie het was maar expres antwoorden had ingevuld op iemand die het voor haar zeker niet kon zijn.
Voor haar zeker triest dat ze er zo uit moest.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_184670888
Wel jammer inderdaad dat ze er zo uit gaat.
Ze was op zich aardig aan het mollen ook af en toe.
Of zo kwam het in ieder geval over bij sommige opdrachten.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_184670990
Uiteindelijk lijkt het mij een beetje een smoesje. Ze had de test gewoon als slechtste gemaakt en om zulke teleurstellingen te verwerken komen mensen vaak met smoesjes als "ik had de test onbewust verkeerd gemaakt".

Feit is dat je eigenlijk in deze fase gewoon geluk moet hebben. In eerdere seizoenen zijn er mensen tot de finale gekomen door consequent op de verkeerde mol te zitten en ook nu denk ik dat als je de test puur willekeurig invult, je een grote kans hebt op een groen scherm.

Dit is ook wat kritiek op Evelien. Heel erg teleurstellend dat ze eruit ligt doordat haar joker gejat was, maar uiteindelijk heeft ze gewoon pech en zat ze zeker niet op de goede mol.
pi_184673102
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 12:39 schreef dr_Pieters het volgende:
Uiteindelijk lijkt het mij een beetje een smoesje. Ze had de test gewoon als slechtste gemaakt en om zulke teleurstellingen te verwerken komen mensen vaak met smoesjes als "ik had de test onbewust verkeerd gemaakt".

Feit is dat je eigenlijk in deze fase gewoon geluk moet hebben. In eerdere seizoenen zijn er mensen tot de finale gekomen door consequent op de verkeerde mol te zitten en ook nu denk ik dat als je de test puur willekeurig invult, je een grote kans hebt op een groen scherm.

Dit is ook wat kritiek op Evelien. Heel erg teleurstellend dat ze eruit ligt doordat haar joker gejat was, maar uiteindelijk heeft ze gewoon pech en zat ze zeker niet op de goede mol.
een smoesje dat haar broertje overleden was?? :{w
pi_184673378
Haha, zat nog even de laatste Nikkie-tutorial te kijken, en vind het ook zeer onnatuurlijk. Maar als je dan het eindresultaat ziet met die ogen, dan vind ik het eigenlijk best wel gaaf. Voor een artiest. Niet voor mijn dagelijkse look naar het werk of party in het weekend.

En ze heeft een rubriek 'Dutch word' _O- Check hieronder (vanaf 20:20)

Somebody that I used to know
pi_184673764
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 14:27 schreef lylastich het volgende:

[..]

een smoesje dat haar broertje overleden was?? :{w
Nee natuurlijk niet. Dat is vreselijk voor haar.
Ik denk alleen dat de twee dingen minder gerelateerd zijn dan wordt gesuggereerd. Ze is er denk ik op een gewone manier uitgegaan vlak voordat ze er anders wegens familieomstandigheden vrijwillig uit zou zijn gegaan.
pi_184673971
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:01 schreef dr_Pieters het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Dat is vreselijk voor haar.
Ik denk alleen dat de twee dingen minder gerelateerd zijn dan wordt gesuggereerd. Ze is er denk ik op een gewone manier uitgegaan vlak voordat ze er anders wegens familieomstandigheden vrijwillig uit zou zijn gegaan.
Denk het ook. Ze heeft er zelf op aangestuurd, zonder hulp van de makers. Ik vind het wel in haar te prijzen dat ze zichzelf opgeofferd heeft. Nu zit ook geen één kandidaat in het spel met het idee van: eigenlijk hoor ik hier niet te zijn. Nee, Nikkie heeft het gewoon zelf opgelost. Prima.
Somebody that I used to know
pi_184682580
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Denk het ook. Ze heeft er zelf op aangestuurd, zonder hulp van de makers. Ik vind het wel in haar te prijzen dat ze zichzelf opgeofferd heeft. Nu zit ook geen één kandidaat in het spel met het idee van: eigenlijk hoor ik hier niet te zijn. Nee, Nikkie heeft het gewoon zelf opgelost. Prima.
Precies dit inderdaad. Ze was vanavond ook in RTL Boulevard om het een en ander toe te lichten.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 13:40:27 #61
231633 Xummon
of toch niet?
pi_184691830
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 15:01 schreef dr_Pieters het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Dat is vreselijk voor haar.
Ik denk alleen dat de twee dingen minder gerelateerd zijn dan wordt gesuggereerd. Ze is er denk ik op een gewone manier uitgegaan vlak voordat ze er anders wegens familieomstandigheden vrijwillig uit zou zijn gegaan.
Nee dat denk ik niet.
Ziet er naar uit dat ze bewust de test fout heeft ingevuld. Voor mij was haar reactie erna best geacteerd.
Andere kandidaten lijken ook niets van de situatie af te weten.
Lijkt mij dat dit ook bewust naar hun toe stil is gehkiden.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_184719051
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 13:40 schreef Xummon het volgende:

Nee dat denk ik niet.
Ziet er naar uit dat ze bewust de test fout heeft ingevuld. Voor mij was haar reactie erna best geacteerd.
Andere kandidaten lijken ook niets van de situatie af te weten.
Lijkt mij dat dit ook bewust naar hun toe stil is gehkiden.
Kan ik mij niet eens voorstellen eigenlijk.
Er komt anders zoveel bij te kijken, ik zou het heel knap vinden van de programma makers als ze alles zo in elkaar wisten te knutselen last minute.
En Nikkie kan natuurlijk foute antwoorden geven, maar de enige manier natuurlijk om dat bewust te doen is om antwoorden in te vullen op jezelf (omdat je weet dat je zelf niet de mol bent).

Zoals gezegd is was er op dat moment even geen contact, dus ze wist niet of er iets was.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')