Ik verwacht niet dat Macron ze nog meer gaat geven. Hij heeft ze al een soort "cadeautje" gegegen, wat eigenlijk gewoon ordinaire omkoping was om hen de mond te snoeren, maar het had niet zoveel zin. Maar ik denk wel dat de gele hesjes uiteindelijk zelf een keer opgeven, als ze zien dat het toch geen zin heeft. Kan wel een lange tijd duren.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als deze niet krijgen wat ze willen, misschien?
Als deze zich beter organiseren deden kregen ze sneller wat ze willen denk ik.
Als ze zoiets flikken krijgen ze wel eea voorelkaar denk ik:quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als deze niet krijgen wat ze willen, misschien?
Als deze zich beter organiseren deden kregen ze sneller wat ze willen denk ik.
Dat snap ik. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom het elke week minder werd en nu opeens weer een stuk meer. Er is blijkbaar iets afgesproken, of vandaag is een speciale dag.quote:
Dan zet Frankrijk het leger in, dan is het zo over.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ze zoiets flikken krijgen ze wel eea voorelkaar denk ik:
Dit is niet iets meer dan vorige week, maar gewoon echt tig keer meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:34 schreef StephanL het volgende:
Parijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mensen
Het is 2019 en Macron zit er nog steeds, terecht dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:36 schreef StephanL het volgende:
Komt geen einde aan
Ze zijn echt boos daar.
Beste klappen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ze zoiets flikken krijgen ze wel eea voorelkaar denk ik:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:47 schreef Infection het volgende:
Waar lopen ze heen eigenlijk? Is er een eindbestemming?
Naar het Assemblee Nationaletwitter:GillesKLEIN twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 14:49:43🇫🇷 Paris 14.45 h le cortège des #GiletsJaunes passe devant le musée d’Orsay, le long de la Seine en direction de l’Assemblée Nationale protégée par des CRS reageer retweet
Daar gaan ze al hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:50 schreef Infection het volgende:
Handjevol ME op de brug
Daar beuken ze zo doorheen.
hier zaten we op te wachtenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Ging alleen niet helemaal volgens plan. Wat stenen zouden nu wel van pas komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |