Enkele weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij een bekende grote webshop.
Ik heb de factuur betaald, maar per ongeluk de twee laatste cijfers van het 10-cijferige bestelnummer verwisseld.
Dit merkte ik pas toen ik eerst EUR 70 en een paar dagen later weer EUR 50 teruggestort kreeg (bestelling was in totaal EUR 250).
Omdat ik inmiddels dicht tegen de betalingsdeadline zat, besloot ik het volledige verschuldigde bedrag (EUR 250) nogmaals over te maken, onder vermelding van het juiste bestelnummer. Hiervan heb ik nu keurig een betalingsbevestiging gekregen.
Feit blijft echter, dat ik nu nog EUR 130 onverschuldigd heb betaald. Hier heb ik het bedrijf van op de hoogte gesteld, echter die mail werd totaal verkeerd begrepen. Daarop heb ik nog een mail verstuurd met printscreens van de transacties en alle overige details. Hierop kreeg ik doodleuk een mail terug met de mededeling ''Bedankt, we willen het graag voor u oplossen''. Of ik wéér alles kon aanleveren
Hierop heb ik gemeld dat ik alle relevante en benodigde gegevens al heb toegezonden, en dat ik graag het bedrag terug ontvang. Het bedrijf meldde toen : u heeft inderdaad alle gegevens aan ons gestuurd, wij sturen het door aan de financiële afdeling.
Dit heb ik twee weken de tijd gegeven, maar tot op heden nog geen cent terug gezien. Kan iemand mij advies geven welke stap nu te ondernemen?