Dat is hij nogal snel bij kritiek.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:40 schreef mazaru het volgende:
Tim zijn oren zijn gewassen over hoe hij Joa in de steek heeft gelaten. Tim is op zijn ongewassen pik getrapt
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tim zegt: ik ben klaar hier man, geen een brief was positief
Dat hij zijn broeders in de steek laat voor Franny........quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ben benieuwd wat er in staat.
Iets over verloochenen
Ja daar kan hij totaal niet mee omgaan. Dat heb je bij Narcistenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat is hij nogal snel bij kritiek.
Frennie heeft al gelezenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:40 schreef schizolientje het volgende:
en hij laat Franny in de hut zonder enig overleg en bespreekt alleen met Joa de post?
Die is al weer schoonquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:40 schreef mazaru het volgende:
Tim zijn oren zijn gewassen over hoe hij Joa in de steek heeft gelaten. Tim is op zijn ongewassen pik getrapt
Heerlijk dat hij nu even door zijn eigen familie op zijn nummer is gezet. De flapdrol.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:40 schreef PTLe het volgende:
Tim daar moet ik het dan de hele maand mee doen met deze post . ja je moeder zal niet liegen zegt Joa die kan jou het best .
Narcistopiaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja daar kan hij totaal niet mee omgaan. Dat heb je bij Narcisten
Het heeft met Franny te maken , en de mannen in de steek gelaten .quote:
O, moet hij daar zo boos op zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het heeft met Franny te maken , en de mannen in de steek gelaten .
Tim loopt alleen nog maar zijn L*L achternaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:43 schreef mazaru het volgende:
LOL Joa zegt hetzelfde en Tim blijft het ontkennen
Master van Joaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
Goed zo Joa
Joa heeft al aangegeven, zijn familie nu ook maar Tim ziet het niet
Een Narcist kan niet met kritiek omgaan. Dat zal hij altijd blijven ontkennenquote:
Oh wat?quote:
Die gozer is zo blij dat er iemand binnen is gekomen die onder hem wilt liggen. Dat zal hij in geen jaren mee hebben gemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Tim loopt alleen nog maar zijn L*L achterna
Brief is aan Tim, niet aan Jessiequote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een Narcist kan niet met kritiek omgaan. Dat zal hij altijd blijven ontkennen
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Jezus wat slecht zingt dat meisje.
big explosion coming upquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die tim gaat zijn lab voor elkaar krijgen. En dat is zijn doel bereiken.
Tja zijn hoogte punt heeft hij al gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die tim gaat zijn lab voor elkaar krijgen. En dat is zijn doel bereiken.
Ja hoor hij kan het wel hebben hij lachte eromquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Jeesie tegen Joa: ik deed een Joaquintje, eerst loog ik en toen zei ik grapjee
Joa kan het niet hebben
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer is zo blij dat er iemand binnen is gekomen die onder hem wilt liggen. Dat zal hij in geen jaren mee hebben gemaakt
Onzin, deze meid zingt 10 x beter.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mag Lotus AUB weer gaan zingen?
Da's beter dan als wat we nu horen
Nee die was bij Teskequote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:49 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ondertussen ligt Franny nog steeds naakt in bed wachtend op Tim en hun 3e ronde
Sorry, maar dan snapt die moeder van Tim het ook niet...........quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:46 schreef pollewop77 het volgende:
Moeder heeft gezegd dat Gerrit en Shelley een goede balans hadden in het elkaar zien
En huilend gok ik??quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
En het meest misselijke van die hele Tim vind ik dat hij zo wegloopt bij Franny na de post en naar zijn vrienden gaat en haar plakkerig laat liggen in bed .
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mag Lotus AUB weer gaan zingen?
Da's beter dan als wat we nu horen
Die ziet zichzelf volgende week al op de bank zitten naast moedersquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske geniet van de "muziek"
[ afbeelding ]
Krijgt Gerrit vast in zijn volgende postquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef juul. het volgende:
Hoe Tim Gerrit weer de schuld geeft met zijn geschreeuw door de microfoon dat Gerrit een tampon is in de anus van Joa
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske geniet van de "muziek"
[ afbeelding ]
Die bedoelde ermee dat die niet de hele dag op elkaars lip zaten. En vooral Tim veroordeelde dat zo van jessie en jeff. Hij is duizendmaal erger. Die hadden nog fatsoen om niet de hele dag door te liggen ketsenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry, maar dan snapt die moeder van Tim het ook niet...........
Ken je dat spreekwoord? Iets met kiespijn en een boerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja hoor hij kan het wel hebben hij lachte erom
Ja he, hopelijk verspreekt Franny zich weer ineens en weet ze het latere niet meer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef juul. het volgende:
Hoe Tim Gerrit weer de schuld geeft met zijn geschreeuw door de microfoon dat Gerrit een tampon is in de anus van Joa
De relatie sloeg nergens op, maar die balans was er wel. Deden hun eigen ding, kleefden niet de hele dag aan elkaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry, maar dan snapt die moeder van Tim het ook niet...........
Eens en ook nog eens een mooie tekst.......quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
Dat meisje zing toch prima? Mooi koppie ook.
Dat is dan het enige positievequote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
De relatie sloeg nergens op, maar die balans was er wel. Deden hun eigen ding, kleefden niet de hele dag aan elkaar.
Pulp Fiction hoofd.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
Veel te nasaal geluid. Kennelijk heeft ze nooit professioneel leren zingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
Zag geen balans, zag wel dat ze niet telkens bij elkaar op de lip hingen.......quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:52 schreef mootie het volgende:
[..]
De relatie sloeg nergens op, maar die balans was er wel. Deden hun eigen ding, kleefden niet de hele dag aan elkaar.
ja, mooi koppie, best mooie stem. hoeven niet iedereen af te kraken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
Jawel, dit is FOK!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:56 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
ja, mooi koppie, best mooie stem. hoeven niet iedereen af te kraken.
maar koos, je ziet toch wel dat hiske dat mastermind is??quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
Joa had nooit gedacht dat het met haar wat zou zijn want hij had hele hoge verwachtingen en praatjes over vrouwen.Moest intellect hebben en heel mooi zijn en dat is ze niet. Jessie zegt hij kan haar vormen he of misvormen. En dat is wat hij doet.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Oh en nu zegt Joa weer ik blijf niet achter hem aanlopen hoor tegen Jessie. Net zei hij nog je blijft altijd mijn maat joh.
Waar zie jij hiskequote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:59 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
maar koos, je ziet toch wel dat hiske dat mastermind is??
voor sommigen welquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
En daar komt Joa weer met een betalingsregeling afspreken met dat bedrijf. Hoe leeft die gozer buiten utopia dan. Altijd alles op afbetaling willen hebben. Dat is toch niet normaal
Brandon en de rest van de 1250 voor de jacuzzi gaat hier naartoe.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Joa wil de sportvoeding houden, ondanks dat hij het zogenaamd niet heeft besteld. Joa wil nu die 400 euro afbetalen in maandelijkse termijnen van 50 euro.
Nee dat wilde hij voor nieuwe produkten.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Joa wil de sportvoeding houden, ondanks dat hij het zogenaamd niet heeft besteld. Joa wil nu die 400 euro afbetalen in maandelijkse termijnen van 50 euro.
Jessie had in 1 toch ook best veel mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:06 schreef mazaru het volgende:
Joa mag zijn horloge dat hij daar gekocht heeft niet meenemen
Dat zal dan gelijk de reden zijn dat die drie flapdrollen weer terug de BV in zijn gegaan. Die zagen al helemaal voor zich hoe ze met goud en horloges en kettingen de poort uit zouden lopen en de rekening voor de BV laten.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:06 schreef -sabine- het volgende:
Jessie zegt dat alles wat er vanuit de bv is gekocht in Utopia moet blijven. De heren zijn dit eens.
Mag niet meerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jessie had in 1 toch ook best veel mee?
Het was me wel een streamdagjequote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:07 schreef sjampoeh het volgende:
fak, alles gemist![]()
Wel gelachen om jullie berichten
Niet normaal meer toch. Psycho Tim. Altijd die grootspraak van hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:08 schreef Mjelleke het volgende:
Wow.... Tim... Jij bent echt ongelofelijk
In 1 liep iedereen met heel veel de poort uit. Er liepen mensen met een complete tattoowinkel de poort uit. Zelfs 1 met een tweepersoons bedquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jessie had in 1 toch ook best veel mee?
Ik krijg zo de rillingen van die engnek, hup op de bank a.s dinsdagquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:08 schreef Laysa het volgende:
Die Tim zet zichzelf weer eens voor lul bij zijn maten.
Oja, dat was erg.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
In 1 liep iedereen met heel veel de poort uit. Er liepen mensen met een complete tattoowinkel de poort uit. Zelfs 1 met een tweepersoons bed
Die hebben al gezegd dat dat zo was. Maar hij blijft ontkennenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:09 schreef yaello het volgende:
Misschien moet Tim eens aan zijn 'broeders' vragen of zij vinden of hij hem in de steek heeft gelaten
Ah oke, dat heb ik gemist. Grappig dat hij zelfs dat ontkent. Dan laat hij ze dus weer in de steekquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben al gezegd dat dat zo was. Maar hij blijft ontkennen
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:10 schreef Dotteke het volgende:
O wacht............... was het niet zo dat de familie altijd weet wanneer ze hun post gaan lezen...........vlak voor de post en tijdens het brengen van de post waren ze in hun adamskostuum te zien.
O je moet er toch niet aan denken dat je ouders dit zien
Hij hoort het alleen nietquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt het echt weer heel goed tegen Tim
Heeft Joa al herhaaldelijk gezegdquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:09 schreef yaello het volgende:
Misschien moet Tim eens aan zijn 'broeders' vragen of zij vinden of hij hem in de steek heeft gelaten
net verteld.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:10 schreef sjampoeh het volgende:
wat kwam teske doen dan , alleen f zingen ?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:10 schreef Dotteke het volgende:
O wacht............... was het niet zo dat de familie altijd weet wanneer ze hun post gaan lezen...........vlak voor de post en tijdens het brengen van de post waren ze in hun adamskostuum te zien.
O je moet er toch niet aan denken dat je ouders dit zien
ja, maar ze kwam voor lotus toch ?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:11 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
net verteld.
ze is vega, en kwam bij adriaan de keuken binnen.
Dan trap je er dus in blijkbaar want het is nog steeds een opzetje...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Maar is wel zeker in mijn ogen nu dat Joa weggaat.Twee weken geleden leek het een spelletje van ze te zijn hoe ze op de streams aan het praten waren. Maar nu ga ik het ook denken.
Ik twijfel tussen Joa en Merel. Maar 1 van die 2 krijgt een Petertjequote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Maar is wel zeker in mijn ogen nu dat Joa weggaat.Twee weken geleden leek het een spelletje van ze te zijn hoe ze op de streams aan het praten waren. Maar nu ga ik het ook denken.
Dan kan het misschien een opzetje zijn. Maar als die nietsnut op de bank komt zie ik geen enkele reden waarom hij niet weg gestuurd zou kunnen worden. Hij doet totaal niets daar. Ligt hele dagen op zijn rug en staat alleen op om te eten en te rokenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan trap je er dus in blijkbaar want het is nog steeds een opzetje...
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:09 schreef onpartijdigert het volgende:
ondertussen stapt adriaans droom vrouw bij hem in de keuken. ze is vegan zegt ze, en zingt bijna zoals lotus
Eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kan het misschien een opzetje zijn. Maar als die nietsnut op de bank komt zie ik geen enkele reden waarom hij niet weg gestuurd zou kunnen worden. Hij doet totaal niets daar. Ligt hele dagen op zijn rug en staat alleen op om te eten en te roken
En beide heb ik wel horen zeggen dat je zelf moet gaan als je dat wilt, niet via de stemmingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Joa en Merel. Maar 1 van die 2 krijgt een Petertje
Oke maar waarom dan de opmerking van Gerrit tegen Shelley gister van je weet toch wat er speelt waarom dan op mij stemmen. En meer van dat soort dignen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vooral als het over henzelf gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En beide heb ik wel horen zeggen dat je zelf moet gaan als je dat wilt, niet via de stemmingen.
Maar een ieder veranderd wel eens van mening.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:15 schreef sjampoeh het volgende:
Dit staat natuurlijk meteen op de krant van de site![]()
4 Januari 2019 16:00
Merel en Jessie komen post brengen.
Timothy heeft post ontvangen, maar de mannelijke Utopiaan is in geen velden of wegen te bekennen. Hij heeft namelijk seks met Franny in haar huisje. Merel en Jessie vissen de bruine envelop uit de brievenbus en lopen ermee naar het huisje. Jessie weet dat de twee bezig zijn, want hij heeft ze een aantal minuten eerder ook al gestoord in hun bezigheden. Merel weet echter van niets en ze stapt het huisje binnen. De vrouwelijke Utopiaan barst meteen in lachen uit. “Je hebt post”, zegt Jessie tegen Timothy. “Ja, dankjewel”, reageert de mannelijke Utopiaan geïrriteerd. “Kom maar even halen”, zegt Jessie. Timothy heeft daar echter weinig zin in, aangezien hij nog naakt is. Met een klap slaat hij de deur weer dicht. “Schuif maar onder de deur door”, zegt Timothy boos. Merel en Jessie besluiten om net te doen alsof ze brief voorlezen. Timothy trekt boos zijn badjas aan. Hij opent de deur en hij grist de envelop uit de handen van Merel. Lachend lopen Jessie en Merel weg. “Dit is echt het gênantste wat ik ooit heb gezien”, lacht Merel. Timothy en Franny gaan ondertussen gewoon verder met vrijen. Zullen ze nog een keer gestoord worden?
Joa zei idd net tegen Tim, of jij nou gaat of ik en hopoa SLquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alleen bij hiske, die vindt zoiets gezelligquote:
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee Mike blijft niet, gaat opzouten![]()
![]()
.
Zo als dat zo is dan stelen ze wederom van de bv. Wie verteld dat nu dan. Was even iets anders aan het kijken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:17 schreef Mylene het volgende:
Tim heeft de factuur van de pakken ook van de BV betaald en nog een paar schulden, meen 1400 euro in totaal![]()
.
Nou kom op zo zei ze het niet. Misschien was het wat ongelukkig maar goed bedoeld. Ik weet niet meer welke uitvaart het was.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Alleen bij hiske, die vindt zoiets gezellig
Een oma dacht ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zo zei ze het niet. Misschien was het wat ongelukkig maar goed bedoeld. Ik weet niet meer welke uitvaart het was.
Moeder van Tim zei wel dat Tim en franny elkaar niet echt positief stimuleren of niet het beste in elkaar naar boven brengenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:20 schreef pollewop77 het volgende:
Die Tim ook, echt verbouwereerd zijn omdat ze het niet eens over Frennie hebben in zijn post
Ja het waren er te veel afgelopen jaar. Zou een SterfLock op moeten ik hou het niet meer bijquote:
Vreselijk... men zegt hier wel eens dat Jessie manipulatief is. Maar hij is t ook hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet normaal meer toch. Psycho Tim. Altijd die grootspraak van hem.
Ik weet het, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Moeder van Tim zei wel dat Tim en franny elkaar niet echt positief stimuleren of niet het beste in elkaar naar boven brengen
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het waren er te veel afgelopen jaar. Zou een SterfLock op moeten ik hou het niet meer bij
Tim is ook veel ergerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:23 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Vreselijk... men zegt hier wel eens dat Jessie manipulatief is. Maar hij is t ook hoor.
de playmobile lookquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jammer van dat kapsel bij dat zingmeisje.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze kan het kapsel zo losklikken en op haar nachtkastje leggen.quote:
Oh dat vind ik juist leuk en ze heeft er het koppie voorquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
Hebben ze al gedaanquote:
Zij stelt altijd van die rare vragen..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hiske: denk je dat er nog een type als Boyd binnen komt Jessie?
Vooral de aannames die Tim doet. Hij heeft echt een verwrongen mindquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:28 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Vind ik van wel. Jessie weet hoe alles werkt. Hij denkt te weten hoe alles werkt.
Wat zou het toch naar zijn als je die balk niet vast blijkt te liggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan de aandachtshoer doet een truukje om indruk te maken op het zangmeisje.
[ afbeelding ]
Dat grietje heeft een gozertje toch.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan de aandachtshoer doet een truukje om indruk te maken op het zangmeisje.
[ afbeelding ]
Dat maakt in Utopia weinig uitquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat grietje heeft een gozertje toch.
liefst zie ik die flapdrol totaal geen inbreng hebben in de stemming, en dan helemaal niet als beslissende stemquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:32 schreef formule het volgende:
Ik denk dat de stem van Jessie doorslaggevend is wie erop de bank komt, liefst zie ik hem als laatste zijn stem uitbrengen,Natuurlijk in overleg met de programmaleiding
Die van Adriaan staat toch ook verre van vast?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:32 schreef formule het volgende:
Ik denk dat de stem van Jessie doorslaggevend is wie erop de bank komt, liefst zie ik hem als laatste zijn stem uitbrengen,Natuurlijk in overleg met de programmaleiding
Uiteraard. Alles om een beetje TV te maken bij deze voorspelbare stemming....quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:32 schreef formule het volgende:
Jessie werkt voor Talpaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
liefst zie ik die flapdrol totaal geen inbreng hebben in de stemming, en dan helemaal niet als beslissende stem
Staat haar goed, niets mis mee....quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
Je weet toch Shelleyquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:33 schreef mazaru het volgende:
Shelley maakt een pan schoon. Dat zou ze toch niet meer doen?
Tim of Joa. Vandaag zei hij dat hij op Tim ging stemmen nadat Joa die muur aanviel met een hamer om hem te pestenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:33 schreef yaello het volgende:
[..]
Die van Adriaan staat toch ook verre van vast?
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dat meisje zit niet in Utopia...
Merel ookquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat grietje heeft een gozertje toch.
Zat ik ook aan te denken. Die weet dat ze er niet best op staat nu en wil zich niet nog belachelijker maken door een hoop heisa over een pan te makenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Je weet toch Shelley
En ze heeft natuurlijk nog wat punten te scoren, veel verspeeld de laatste dagen
De shakes die noooooit besteld zijn door de jongens, maar wel ineens binnen de poorten zijn.quote:
Mmm okay...........quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
De shakes die noooooit besteld zijn door de jongens, maar wel ineens binnen de poorten zijn.
Factuurtje van 400 euro
Ik weet niet wat ik van die onderste doos moet vinden....quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit: Even veiligstellen. Hehehehe.
Dit pakken ze ons niet meer af.
Anders hebben ze een probleem met mij.
[ afbeelding ]
Nee de camera's bedoelde zequote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Zenders zijn dus Charlie's en trillen...........Dat zijn dus waarschijnlijk de seintjes die ze krijgen......
Je luistert niet goed. Camera's.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Zenders zijn dus Charlie's en trillen...........Dat zijn dus waarschijnlijk de seintjes die ze krijgen......
Je hoeft er niet hard bij te sporten, word wel aanbevolen bij voldoende lichaamsbeweging.....quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:38 schreef magnaal het volgende:
Ik heb er geen sjoege van, maar zijn die shakes niet meer bedoeld voor mensen die hard sporten en een dieet volgen?
Ow okay........Verkeerd begrepen .........Thxquote:
Dus Gerrit?...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet hard bij te sporten, word wel aanbevolen bij voldoende lichaamsbeweging.....
Kan gebeuren toch.. Ggquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow okay........Verkeerd begrepen .........Thx
Zielige persoonquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit: Even veiligstellen. Hehehehe.
Dit pakken ze ons niet meer af.
Anders hebben ze een probleem met mij.
[ afbeelding ]
Ah vuurtje eronder...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:42 schreef pollewop77 het volgende:
Wat een mongool die Joa
Hij besteld een jacuzzi, hij weet niet of hij werkt. Man kan het aanleveren maar ook monteren dat kost extra dat hoeft niet
Dat gaat dus weer hartstikke mis, een jacuzzi die niet werkt
Mike is elektricien toch? Of is dat ook een verzonnen beroep?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:42 schreef pollewop77 het volgende:
Wat een mongool die Joa
Hij besteld een jacuzzi, hij weet niet of hij werkt. Man kan het aanleveren maar ook monteren dat kost extra dat hoeft niet
Dat gaat dus weer hartstikke mis, een jacuzzi die niet werkt
Het komt altijd wel goed toch.quote:
350 is aanbetalingquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Joa laat een jacuzzi komen die niet nagekeken is, komt ook nog 350 euro bezorgkosten bij
De man weet niet of die het doet
O dacht bezorg kosten,quote:
tim is een grotere narcist dan jessie hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar er waren wel bezorgkosten. Dan vraagt hij niet even hoeveel. Zakenmannetje.
Hij snapt het dus nog steeds nietquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:44 schreef Dotteke het volgende:
Weet je wel dat jij het beste bent wat mij overkomen is
mmmmmmmmmm mmmmmmmmmm zegt Franny
Dan is Adriaan de grootste narcist van allemaal, als ik zo de kenmerken lees.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tim is een grotere narcist dan jessie hoor
Jessie heeft narcistische trekjes, die hebben we allemaal
Tim IS een narcist
https://www.mentaalbeter.(...)idsstoornis/Narcisme
Ik vind Jes een grotere narcist dan Timquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tim is een grotere narcist dan jessie hoor
Jessie heeft narcistische trekjes, die hebben we allemaal
Tim IS een narcist
https://www.mentaalbeter.(...)idsstoornis/Narcisme
Klopt wel hahahaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit is het huismongooltje van Utopia 1, Wim was dat in 1, Gerrit in 2.
Jessie heeft weinig inlevingsvermogen, daar wilde hij aan gaan werken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Jes een grotere narcist dan Tim
Ik ook niet... Althans ik begrijp die twee niet..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij snapt het dus nog steeds niet
Daar krijgt ie vast spijt vanquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Heeft die sukkel
Snel een brief terug geschreven
Adriaan is gewoon vreemd. Tim is een schoolvoorbeeld van een Narcistquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:46 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dan is Adriaan de grootste narcist van allemaal, als ik zo de kenmerken lees.
En wat dacht je van die erotische massage lesquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:48 schreef -sabine- het volgende:
Joa heeft hard gewerkt. Jacuzzi geregeld en een wand in de keuken voor een derde gesloopt.
Klopt, ik wachtte ook op dat bedrag.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar er waren wel bezorgkosten. Dan vraagt hij niet even hoeveel. Zakenmannetje.
en een scheet in het gezicht van Adriaan gelatenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:48 schreef -sabine- het volgende:
Joa heeft hard gewerkt. Jacuzzi geregeld en een wand in de keuken voor een derde gesloopt.
Je voelt al op je klompen aan, dat die man gewoon het grofvuil niet wilde bestellen...quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:48 schreef schizolientje het volgende:
joa verteld aan niemand dat de jaccuzie niet is nagekeken door dat bedrijf en die man herhaalde dat een paar keer
Net Gerrit al. Maar niet in zijn gezichtquote:
Hij heeft tv gemaakt. Op zeker.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat dacht je van die erotische massage les
1 musketier dusquote:
Hij heeft een brief naar zijn familie geschreven, ze zullen het wetenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zie je de anderen krijgen nu de schuld Gerrit is een klaploper Tim kiest altijd nog voor zichzelf
Boem boem boem. En ik ben de boemanquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
Tim: Ik hou nog altijd meer van mezelf dan van een ander
Klopt. Joa zit fout, Gerrit zit fout, Jessie zit fout, zijn familie zit fout, maar Tim ziet het als enige zoals het is.quote:
Zijn piemel heeft hem zwak gemaaktquote:
Kortom, het boeit hem niet wat een ander vind.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt. Joa zit fout, Gerrit zit fout, Jessie zit fout, zijn familie zit fout, maar Tim ziet het als enige zoals het is.
Hij mokt lieverquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:52 schreef pollewop77 het volgende:
Hij moet dit eens uitspreken naar een Joa en Gerrit dat ze geen zak uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |