Wat kansloos allemaal weerquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
Co doet morgen niet meer mee dus. (en gaat de challenge tour af)
Die reactie eronder.twitter:Unbelievable623 twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 15:10:40@rtl7darts Altijd beter dan turkse #weekendschool reageer retweet
Leuk interview met Coquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 15:09:07CO & CO Jr. op Q-SCHOOL! 🔥 #rtl7darts https://t.co/jwvIEB1h4L reageer retweet
Niet hoog dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij kwam hier niet voor een tourkaart maar gewoon om te kijken waar ie staat.
Want? Is gewoon eerlijk. Niks mis mee. Volgend jaar gaat er toch ook een Fokker de q-school gooien, is het dan ook kansloos? Nee toch?quote:
"Van wie heb jij verloren"quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk interview met Co
Niks mis mee. Geeft aan dat hij twee dagen Q-school doet om aan het niveau te proeven. Geen druk en komend jaar challenge tour. Komt zo over als sympathieke gast
En Co Jr. die nog even twee woorden zegt
Bazenfamilie.
Co heeft niet echt ambitie of wel. Wat een ontzettende kneusquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
Co doet morgen niet meer mee dus. (en gaat de challenge tour af)
Heb je het filmpje wel bekeken? Daarin legt hij dat uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Co heeft niet echt ambitie of wel. Wat een ontzettende kneus![]()
Is die vent soms manisch of zo?
Van Milligen is ook een Nederlander toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mogelijk 5 nederlanders bij laatste 16:
- van Trijp
- Meeuwisse
- Kuivenhoven
Van der Meer en van Duivenbode zijn nu nog aan het gooien en staan voor in hun R32 wedstrijden.
Ja volgens mij wel ja, moet tegen Duivenbodegod.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Van Milligen is ook een Nederlander toch?
Nee. Ben benieuwd dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het filmpje wel bekeken? Daarin legt hij dat uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike van Duivenbode ook naar laatste 8. En daar blijft het qua Nederlanders wsch. bij. Moet nu tegen Horvat. Meeuwise hoogstwaarschijnlijk tegen Razma.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Yordi Meeuwisse naar laatste 8. Als eerste Nederlander. Wie volgt?
In 40-45 waren dat nog mannen van statuur.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Geen obscure Oostenrijkers en Duitsers meer gelukkig.
Doe niet alsof je niet vreest voor de saaie klotefin Kantele.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Geen obscure Oostenrijkers en Duitsers meer gelukkig.
Niets mis mee inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
QF onder voorbehoud
Kantele - Sedlacek
Horvat - M. van Duivenbode
De Decker - Jeff Smith
Razma - Meeuwisse
Dat zijn prima namen.
Oh jawel hoor. Maar tenminste een "grote" naam.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet vreest voor de saaie klotefin Kantele.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Maar tenminste een "grote" naam.
Liever Kantele dan zo'n anonieme Duitser die zich door het toernooi luckt met gemiddeldes van 80.quote:
Ik maak liever geen keuze.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Liever Kantele dan zo'n anonieme Duitser die zich door het toernooi luckt met gemiddeldes van 80.
Moet ik invallen ouwe reus?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:32 schreef Poepz0r het volgende:
Gooi ik morgen een koppeltoernooi, hoor ik van mijn koppelmaat dat 1 barrel doormidden is gebroken gisterenGENOT
Dat mag altijd ouwe ruggeridder. Ik geef hem wel een setje mocht hij niks kunnen regelen voor morgen.quote:
https://members.dartconne(...)7f6106f10501331e14d5quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
Die saaie lepraFin Kantele plaatst een breek om vervolgens alleen in zijn eigen legs te schroeien, rot toch op man. Iedereen behalve hem mag van mij winnen.
Iedereen behalve Kanteluhhhh.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Marko Kantele -Mike van Duivenbode
Madars Razma - Jeff Smith
Allemaal team MvD?
Geen Jeff Smith (die nog aan het gooien is).quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Marko Kantele -Mike van Duivenbode
Madars Razma - Jeff Smith
Allemaal team MvD?
Hoop hem te jinxenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Jeff Smith (die nog aan het gooien is).
Koert aubquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Hij leek de wedstrijd bijna nog te Kantele, maar gelukkig pakte ONZE Mike hem.
Razma heeft gisteren prima staan gooien. Op de Tour deed hij het afgelopen jaar ook acceptabel. Al mag Van Duivenbode wel winnen, want een kwartfinale en finale moet genoeg zijn om via de ranking een tourkaart te pakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Mikegod verdient het veel meer dan Razms die met aids gemiddeldes doorwandeld
twitter:mvd180 twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 08:40:29Goodmorning.. today 2nd day of Qschool.. hopefully give myself the best birthday gift I can wish at this moment, winning a tour card!! #itsmybirthday @Winmau @ModusDarts180 reageer retweet
JEFF SMITH BREEK JE BEENquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doei Sjef smith.
Nou weet ik niet of jullie weten welk plaatje ik bedoel, maar op de site van de PDC staat altijd zo’n plaatje bij vloertoernooien waar rits darters achter elkaar staat te smijten. Is dat Mike van Duivenbode die daar op staat?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:mvd180 twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 08:40:29Goodmorning.. today 2nd day of Qschool.. hopefully give myself the best birthday gift I can wish at this moment, winning a tour card!! #itsmybirthday @Winmau @ModusDarts180 reageer retweet
Ik denk dat je Mike Zuydwijk bedoelt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of jullie weten welk plaatje ik bedoel, maar op de site van de PDC staat altijd zo’n plaatje bij vloertoernooien waar rits darters achter elkaar staat te smijten. Is dat Mike van Duivenbode die daar op staat?
twitter:JJNieuwlaat twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 17:34:45Tweede dag Q-SchoolTweede Nederlander in de finaleMike van Duivenbode speelt tegen Madars RazmaLater een interview via @rtl7darts#QSchool #Hildesheim reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of jullie weten welk plaatje ik bedoel, maar op de site van de PDC staat altijd zo’n plaatje bij vloertoernooien waar rits darters achter elkaar staat te smijten. Is dat Mike van Duivenbode die daar op staat?
Ja diequote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit plaatje?
Dat is in ieder geval niet Mike van Duivenbodequote:
En 180 eroverheen van Razma, oi oi oi...quote:
Druk van de Premjur Liekquote:
En nu 41quote:
Hoge pieken en diepe dalen als ik zijn wedstrijden zo doorkijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi zo. Het had zuur voor die jongen geweest als hij na een goede dag had verloren en met een beetje pech nog een tourkaart had misgelopen. Razma pakt 'm sowieso wel via de ranking. Hij is te goed om die mis te lopen.
De Decker moet dan maar de volgende worden. Die schroeit ook voor 75% van de dag om vervolgens van een josti te verliezen.
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 18:01:30WINNER | Congratulations to birthday boy Mike van Duivenbode, who celebrates his 20th birthday by winning a PDC Tour Card at the European Qualifying School!He came from 4-2 down to defeat Madars Razma 5-4 in the final.▶️Report & Last 16 results: https://t.co/AGbtmqq5gy https://t.co/quC1fSZt8n reageer retweet
20 jaar en dan zo schroeienquote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:06 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 18:01:30WINNER | Congratulations to birthday boy Mike van Duivenbode, who celebrates his 20th birthday by winning a PDC Tour Card at the European Qualifying School!He came from 4-2 down to defeat Madars Razma 5-4 in the final.▶️Report & Last 16 results: https://t.co/AGbtmqq5gy https://t.co/quC1fSZt8n reageer retweet
Jeffrey de Graaf 0quote:
Nee, met Van der Vaart.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
oooooooh Promidarts
Doet van Gerwen weer met gespierde doelman gooien?
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 18:38:50📽 "I dreamed last night that I won my Tour Card today, and I did it!"Birthday boy Mike van Duivenbode celebrates his Day Two success at the European Qualifying School. https://t.co/meop0fBVMe reageer retweet
That gave me many confidencequote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Kijk, dit is een stuk vlotter. Ik ben fan.twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 18:38:50📽 "I dreamed last night that I won my Tour Card today, and I did it!"Birthday boy Mike van Duivenbode celebrates his Day Two success at the European Qualifying School. https://t.co/meop0fBVMe reageer retweet
Ohja ik zie het nu. Rafael ‘the Finisher’ van der Vaart. Was mooi geweest als dan Sylvie ‘the Slut’ Meis samen met Jelle K. mee deed.quote:
Playboy lijkt me dat. Maar ook weer een goede kop op, net als die boi van gisteren. Tenminste geen vieze frituurkop.quote:
Ook nog een in het Nederlands.twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 18:55:09OPNIEUW NEDERLANDS SUCCES! 🇳🇱🇳🇱Na Niels Zonneveld is het Mike van Duivenbode die een tourcard weet te bemachtigen! Hij wint de tweede dag van Q-school door Madars Razma in de finale te verslaan! #rtl7darts https://t.co/pNIb7J8MUE reageer retweet
Met zn 'kisses'.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Playboy lijkt me dat. Maar ook weer een goede kop op, net als die boi van gisteren. Tenminste geen vieze frituurkop.
ik dacht Scholtenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/jetze_jan/status/1081291971233222658
Je kan alleen aan de Challenge Tour meedoen als je ook Q-School hebt gedaan.quote:
He has enough in his tank.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom het vraagteken Hansquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan alleen aan de Challenge Tour meedoen als je ook Q-School hebt gedaan.
En ET Q's.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan alleen aan de Challenge Tour meedoen als je ook Q-School hebt gedaan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laba begint te schroeien, CUMBEKquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toon 1-4
Met geen been in volgende ronde
GAME. SHOT. AND THE MATCH...TOON GREEBE.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
13 dartertje Labanauskas voor 4-4.
GROTEMANNENLEG
fixed that for youquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
LEG GAME. SHOT. AND THE MATCH...TOON GREEBE.
Details.quote:
Leg als in leg, geen legs. Snap jequote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Details.
Die livescore volgen is wel tenenkrommend, maar wel genot de krochten van het darts.
Die kan er dan ook niks vanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:51 schreef Grifte het volgende:
De Baet wankelt ook tegen de enige vrouwelijke deelnemer, Stefanie Rennoch.
Liep toch aardig te speren de afgelopen Lakeside. Maar dit is helemaal niets.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die kan er dan ook niks van
Vandaag heeft hij zijn gehandicapte broer gestuurd lijkt hetquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Liep toch aardig te speren de afgelopen Lakeside. Maar dit is helemaal niets.
Zwaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow meteen een zware loting voor Tergouw. Wel voor nu
Halve tegen een kwartfinalist van gisteren dus.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:53 schreef MC-Morgan het volgende:
En Danny van Trijp doet het. 5-3 tegen Jeff Smith.
Ja, die Lakatos staat 4e in de stand met 7 punten....quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zwaar?
Justin mist 6 darts op de dubbel.
Dat zegt niets als je alleen maar mongolen loot. Kijk eerder na de gemiddeldes. Misschien dat het gisteren wel iets was hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, die Lakatos staat 4e in de stand met 7 punten....
99.8 van Duivenbode, Mike 5 - 1 Lakatos, Gergely 85.2quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zegt niets als je alleen maar mongolen loot. Kijk eerder na de gemiddeldes. Misschien dat het gisteren wel iets was hoor.
Waarom vertrouw je niet op anderen dat het een zware loting is?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zegt niets als je alleen maar mongolen loot. Kijk eerder na de gemiddeldes. Misschien dat het gisteren wel iets was hoor.
Sorry, maar hier staan alleen maar mongolen. Er is niemand die alleen maar 90+ gooit, dus als je na 2 dagen 4e staat ben je gewoon goed bezig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:11 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel beter dan vandaag dus, maar ook niks bijzonders. Ene Horvat schroeide met 98 gemiddeld zojuist.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
99.8 van Duivenbode, Mike 5 - 1 Lakatos, Gergely 85.2
87.7 Lakatos, Gergely 5 - 2 De Sousa, Jose 86.6
91.2 Lakatos, Gergely 5 - 3 Van De Wal, Christoff 84.6
87.7 Lakatos, Gergely 5 - 2 Drtil, Pavel 83.0
Dit was gister.
Dat is ook onzin. Mike de Dekker is ook iemand die al zeer veel leuke potjes heeft gegooid.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar hier staan alleen maar mongolen. Er is niemand die alleen maar 90+ gooit, dus als je na 2 dagen 4e staat ben je gewoon goed bezig.
Omdat geen kenner dat roept.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom vertrouw je niet op anderen dat het een zware loting is?
Nee, jij bent er gelukkig wel eentjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat geen kenner dat roept.
Als je alles zo kut en waardeloos vindt, is er in DRT geen plek voor jouquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat geen kenner dat roept.
Ik gooi ook vaak leuke potjes. Man man man, ben je ongesteld ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat is ook onzin. Mike de Dekker is ook iemand die al zeer veel leuke potjes heeft gegooid.
Ja dat zeg ik, jankbalquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je alles zo kut en waardeloos vindt, is er in DRT geen plek voor jou
Goeie vergelijking weer. Al zal jij misschien met 60 gemiddeld ook wel wat legs winnen hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gooi ook vaak leuke potjes. Man man man, ben je ongesteld ofzo.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Toon met één been bij de laatste 64.
Edit: nu nog steeds met één been, hij wint.
Godverquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe moet hij deze wedstrijd nog Kantele?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Ondertussen kan men lachen om Kantele.
altijd tegen .. nee ik zeg het nietquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt een lastig verhaal. Lijkt me dat hij tenminste een finaleplaats nodig heeft morgen.
Balen ja.quote:
1 goden partij en voor altijd op youtubequote:
Jonge broertjes blijven rond 80 gem hangen. Matig allemaal. Alleen Rowby-John piekt soms nog eensquote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Roestige Rodriguez valt wel tegen. Grootste talent van die familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CUTE
/offtopicYou're Fucking Out, I'm Fucking In
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |