Ik hoop het voor Klopp.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoop dat ze het redden, alleen al voor Wijnaldum en Van Dijk.
Wie is nu de back-up op rb dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joe Gomez mag wel weer terugkeren i.p.v. Lovren.
Ze hebben wel hun tweede rechtsback verhuurd, dat is wat vreemd.
Gomez zou er kunnen spelen, maar die moeten ze ook in het centrum kwijt. En Fabinho schijnt er te kunnen spelen, maar dan moet je weer schuiven.quote:
Zou toch mooi zijn als Ajax en Liverpool allebei kampioen kunnen worden dit seizoen na een lange tijd.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop het voor de club zelf maar het is nog een lange weg
In principe zijn de meeste toppers thuis nog.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop het voor de club zelf maar het is nog een lange weg
zeker, wordt voor beiden hoog tijdquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als Ajax en Liverpool allebei kampioen kunnen worden dit seizoen na een lange tijd.
Pics.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn baard zit echt goddelijk vandaag.
Uhm ja hoe moet ik het dan zeggen?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
En NIET beginnen over de app nu want dan word ik woest
'ik stuur je even een dm, makker!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uhm ja hoe moet ik het dan zeggen?
Prima foto in de appquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn baard zit echt goddelijk vandaag.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
Chevy lijkt mij een uitstekende toevoeging aan deze SC.
Fijn dat ik hier ondanks ene "Lenny" toch warm word verwelkomd.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Charlotte.. iedereen is welkom hier
Mn vriendin somsquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai je er ook wel eens vlechtjes van?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin soms
Maar zo ga io niet naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |