Hier heb ik geen makkelijk antwoord op, maar het gaat nu wel aardig.quote:
Ja prima hoor, beetje laat thuis door de vrijmiboquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier heb ik geen makkelijk antwoord, maar het gaat nu wel aardig.
En daar?
Niks mis met een goeie vrijmiboquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja prima hoor, beetje laat thuis door de vrijmibo![]()
alleen jammer dat ik zo wat laat thuis ben en uit luiheid een pizza de oven in schuif, maar jaquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik zo wat laat thuis ben en uit luiheid een pizza de oven in schuif, maar ja
Straks nog ff macciequote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had als goede voornemen om zoveel mogelijk fastfood te eten dus ben al op de goede weg
Prima voornemen wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had als goede voornemen om zoveel mogelijk fastfood te eten dus ben al op de goede weg
Ik ga niet zo heel vaak naar de mac. Maar die ene keer moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is wel lekker als je wat gedronken hebt
Mensen die niet op 5 minuten fietsafstand van de Mcdonalds wonenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat is voor mij bijna drie kwartier rijden
Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet op 5 minuten fietsafstand van de Mcdonalds wonen
Dat is mij te ver hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die niet op 5 minuten fietsafstand van de Mcdonalds wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |