quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:44 schreef grazz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij las ik dat de jury hier ook veel meer invloed heeft, dus wat zal William zich weer belangrijk voelen
![]()
Oh ja ik zie ook al helemaal voor me dat hij zich belangrijk voeltquote:Op zondag 17 februari 2019 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]volgens mij las ik dat de jury hier ook veel meer invloed heeft, dus wat zal William zich weer belangrijk voelen
quote:Op zondag 17 februari 2019 19:46 schreef grazz het volgende:
Klopt: Een zeskoppige vakjury (86%) en televoting (14%) bepalen de uitslag. bron: songfestivalweblog
Ik zie William zowel voor Bella als voor Laura gaan eigenlijk; kan beide kanten opquote:Op zondag 17 februari 2019 19:46 schreef grazz het volgende:
Klopt: Een zeskoppige vakjury (86%) en televoting (14%) bepalen de uitslag. bron: songfestivalweblog
Ik gok dat Roemenië straks hoog op z'n favorietenlijstje staatquote:Op zondag 17 februari 2019 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja ik zie ook al helemaal voor me dat hij zich belangrijk voelt
Jaquote:Op zondag 17 februari 2019 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat Roemenië straks hoog op z'n favorietenlijstje staat
Deed het me ook al aan denken jaquote:
Ja, dat gaat een bloedbad worden tussen die inzendingen (als het Laura wordt). Gelukkig zie ik onze Duncan daar niet mee aankomen.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
We hebben dit jaar al koortjes en opera
Ja weet niet zo goed, als die zangers erbij komen is het op zich wel mooi, maar tegelijkertijd vind ik haar stem tijdens dat opera stukje niet zo prettig.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:58 schreef grazz het volgende:
Vind het goed gezongen, maar echt wow heb ik er niet bij. Jullie wel? En toch vrees ik, dat als het wint, dat veel mensen hier helemaal weg van zullen zijn. Dit is ook iets wat je tegenkomt in Got talent en dan wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |