abonnement Unibet Coolblue
pi_184191239
hee allemaal,

ik ben een jongen van 23 jaar, die eigelijk niets liever een vriendin naast zich wil hebben.
nadat mijn eerste relatie is verbroken op een vervelende manier door mijn vriendin, heb ik mezelf verschrikkelijk gevoeld en wil ik dit gevoel eigelijk nooit meer.

ik merk zelf wel als ik eenmaal een klik met een meisje heb dat ik dit enorm fijn vindt. iemand die mij ziet staan, en mij leuk vindt om de redenen wie ik ben.. zelf wil ik allemaal veelste snel als ik het zo van mijn vrienden hoor. ik wil geen spelletjes spelen, als ik iemand leuk vindt dan wil ik daar ook alles voor doen.

Als ik begin te dat het niks wordt, voel ik mezelf ontzettend vervelend en komt er ook veel verdriet naar boven.. ik heb dan het gevoel dat ik niks waard ben en wil dit oplossen door ontzettend dure en onnodige spullen te komen om mijn zelfvertrouwen weer op te bouwen..

bijvoorbeeld: met oud en nieuw een meisje tegen gekomen waar ik ontzettend leuke avond mee heb gehad, ondanks de drank en drugs. echt een leuk gesprek gehad en een fijne tijd. maar ze blijft nu al in me hoofd spoken.. doordat we beide iets andere types zijn kwam de schrik er even in dat het niks zou worden en direct voel ik me slecht..

om een niet al te lange tekst hier neer te slingeren, kom ik tot mijn vraag.

is er iemand die dit ook zo ervaart en hoe gaan jij er mee om? zijn er dingen die ik kan leren om niet iedere keer mezelf zo ellendig te voelen. Is het normaal om snel verliefd of iemand heel leuk te vinden.

Bedankt voor het lezen, de moeite wordt gewaardeerd!
pi_184191555
Doe iets aan de onderliggende onzekerheid
pi_184191699
quote:
13s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:41 schreef Christian7 het volgende:
de drank en drugs
eerst maar eens afkicken
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184207646
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:05 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

eerst maar eens afkicken
hahah mag ook een beetje geleefd worden toch
pi_184207670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 21:16 schreef Christian7 het volgende:

[..]

hahah mag ook een beetje geleefd worden toch
Nee. Meisjes willen geen infantiele junkie kleuters die geen verantwoordelijkheid nemen en geen stabiliteit kunnen waarborgen. Werk eerst eens aan jezelf, man.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184207690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:57 schreef Allures het volgende:
Doe iets aan de onderliggende onzekerheid
bedankt voor het reageren!

klopt zeker. ben vanaf dit jaar begonnen met fitnessen om daardoor zekerder te worden over mijn lijf. al is daar in principe niks fout aan gewoon normaal.. verder zal er een knop om moeten in mijn hoofd. alleen kijken hoe ik die om kan zetten haha
pi_184207709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 21:18 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee. Meisjes willen geen infantiele junkie kleuters die geen verantwoordelijkheid nemen en geen stabiliteit kunnen waarborgen. Werk eerst eens aan jezelf, man.
drugs is hoogstens 3x per jaar.. en drankje tja op een feestje wordt er wel is wat gedronken.. tuurlijk hoort drugs geen standaard te zijn. Dat is het ook niet in mijn leven gelukkig
pi_184207739
Tjah een blauwtje oplopen overkomt de meerderheid van de mensen weleens. Je gaat ermee om en je gaat weer door
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')