Ze klinken heerlijk, zullen ze vast ook wel smakenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn verhuisd
En ja die wafels maak ik al bijna een jaar om de week. Zelfs mijn man vind ze lekker.
Ja het is kut hč.. mijn Aldi proteīnetoetjes gingen van 79 naar 91 ct.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een geinig idee die wafels.
De prijs van de boodschappen viel me gisteren wel tegen.Normaal wacht ik met mijn vegetarische burgers aanvullen altijd op de aanbiedingen, maar de Jumbo op de hoek heeft weinig wat ik mag, dus toch maar een stapeltje gehaald. En maar stunten met het vlees.
Vivera mag ik niet helaas.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze klinken heerlijk, zullen ze vast ook wel smaken
[..]
Ja het is kut hč.. mijn Aldi proteīnetoetjes gingen van 79 naar 91 ct.
Heb jij geen Dirk in de buurt? Volgende week 2 Vivera voor 3 euro. Geen idee of de Deka en consorten dezelfde aanbiedingen hebben?
Oh allergisch jaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vivera mag ik niet helaas.![]()
En ik wist het ook wel, maar voor dezelfde stapel betaal ik bij beter plannen zo'n ¤8 minder, dat viel tegen.
Valess en Quorn.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh allergisch ja![]()
Welke vleesvervangers heb je nu gekocht?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valess en Quorn.
Gelukkig vind ik Valess wel lekker.
Hoezo had je het niet verwacht?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Mijn weekboodschappen vielen gisteren ook duurder uit dan verwacht
Had eigenlijk het bonnetje moeten vragen maar dat doe ik nooit als ik zelfscan
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:43 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Kun jij met een gerust hart naar de Mac
Nouja wist dat het duurder was geworden. Maar had niet veel nodig dus dacht dat het mee zou vallen.quote:
Nopequote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja wist dat het duurder was geworden. Maar had niet veel nodig dus dacht dat het mee zou vallen.
Ik moet juist weer aanvullenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week maar eens de vriezer en voorraadkast leeg eten
Sportzequote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik moet juist weer aanvullen
AH heeft de HAK groente in de bonus volgende week, 1+1 gratis.![]()
En nieuwe Vivera bij de Dirk.
We will manage![]()
Nu eerst richting sportschool, doei!
Sportze! Ik mag vanmiddag weer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik moet juist weer aanvullen
AH heeft de HAK groente in de bonus volgende week, 1+1 gratis.![]()
En nieuwe Vivera bij de Dirk.
We will manage![]()
Nu eerst richting sportschool, doei!
Waarom dan pas? Ik las gister dat het omhoog gaat met 30 euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
En ik weet in februari pas of m'n uitkering ook omhoog is gegaan.. toeslagen dus nauwelijks.
Februari betaling is van januari, altijd een maand achteraf.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Ik las gister dat het omhoog gaat met 30 euro.
Wat heb jij gedaan? Fitness?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had zoveel trek na het sporten dat ik restjes van gisteren opgebakken heb. En ik heb nog steeds honger.
Maar nu moet het maar even tot het avondeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |