quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef krabje het volgende:
[..]
je bent een eng mens als je iemand haat en lotus is iemand die iedereen haat,die is rijp voor een inrichting,
.
ik heb het iets genuanceerdquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
sommige cossers zijn helemaal in de ban van de lotus
ik snap het niet
mee eensquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ik vind dat ze het dan gewoon tegen hiske moet zeggen en niet in dat huisje.
nou ze zegt het straks met 3 stemmen vol gas op Hiskequote:Op donderdag 3 januari 2019 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ik vind dat ze het dan gewoon tegen hiske moet zeggen en niet in dat huisje.
Is ook beter ik probeer mensen die glijen op Jessie ook niet te snappen, is me te glad waag ik me niet aanquote:
mag jij wel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Sorry maar ik moet hier om lachen
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef krabje het volgende:
[..]
je bent een eng mens als je iemand haat en lotus is iemand die iedereen haat,die is rijp voor een inrichting,
.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook, manipuleren kan je ook subtiel doen, zelfs zonder dat de ander het door heeft. Minder slimme mensen hebben het niet door. Maar, het is niets nieuws bij Jessie, het meeste wat hij doet is manipuleren, sturen en dingen in mensen hun hoofd planten met een doel, door het vaak te herhalen (dat meisje is niet goed, ik heb gelijk, ik wil vooruit, ik wil voor iedereen wat doen, ik wil iedereen helpen, je moet dingen uitspreken, je moet dingen uitspreken... etc etc....
Uiteindelijk denk je, hij heeft gelijk, zonder om te beseffen dat hij met je hoofd speelt en eigenlijk zijn voordeel eruit aan het halen is.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:56 schreef krabje het volgende:
[..]
nee joh dat doet lotus niet die is de vriendelijkhied zelve
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ga maar weer in die hoek staan..................NU....
Dat is vast die stalker van de markt.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie krijgt morgen een bnb gast, Zoe.
Ben van niemand in de ban,maar Lotus heeft bij mij punten gescoord door niet voor die clown te buigenquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
cossers zijn helemaal in de ban van de lotus
ik snap het niet
Die indruk heb ik niet. Ze heeft weinig met Jessie. Ik ook niet. Kan het heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef krabje het volgende:
[..]
.
Zullen we het maar niet over in de ban van iemand zijn hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik snap het niet
quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik snap het niet
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over in de ban van iemand zijn hebben
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet over in de ban van iemand zijn hebben
Oh ja die was niet helemaal 100% zo leek het.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is vast die stalker van de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |