Nee hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2019 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
Is het gek dat ik van de laatste 8 alleen de namen van Razma en Michael herken?
quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Staat Sunfield stijf van de coke?
Een mooie 77.7 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:14 schreef de_boswachter het volgende:
Zonneveld gooit nette gemiddelden.
BDO bordquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:18 schreef wimderon het volgende:
Nico Schlund volgt nog geen dartsdieet.
[ afbeelding ]
Ik geloof wel dat ie Duits is.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:18 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
In R128 en dat was genoeg. Laatste twee rondes boven de 90 gemiddeld. Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een mooie 77.7 bijvoorbeeld.
Hitlerjugendquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:18 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn worp is ergonomisch ook niet verantwoord.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan die Schlund met lepragemiddeldes in de halve finale beland zijn.
Die heeft te veel naar Marijanovic gekeken denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn worp is ergonomisch ook niet verantwoord.
Ken jij die Zonneveld?quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan die Schlund met lepragemiddeldes in de halve finale beland zijn.
Zjak is een fucking golddigger. We haten hem!!quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Staat Zjaks er weer om de winnaar te interviewen?
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een nieuwe dartsheld gevonden John "Koning Kloek" Nagelhout. Wat een verschijning, wat een worp.
Ja sorry, ben ff gaan scouten op de NDB youtube pagina.
Op z'n twitteraccount is te zien dat hij wel aanwezig is dus wie weetquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Staat Zjaks er weer om de winnaar te interviewen?
Een prachtige Martin Phillips immitatie als je het mij vraagt.quote:
9e op de Development Tour. Ongetwijfeld meer waarde, hoe marginaal die ook zal zijn, dan een gemiddelde Duitser of Oostenrijker.quote:
Ach, op de Europese Q-School zie ik momenteel geen namen waarvan ik denk dat die binnen 2 jaar in de top 64 staan buiten Labby misschien. Dan heb ik veel meer interesse in de Britse Q.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Op de SOD zeggen ze dat er ruim 700 lui meedoen aan de Engelse q-school (lol). Kan toch niet.
Ik ook. Maar dat is wel logisch ook.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, op de Europese Q-School zie ik momenteel geen namen waarvan ik denk dat die binnen 2 jaar in de top 64 staan buiten Labby misschien. Dan heb ik veel meer interesse in de Britse Q.
Zeker, want er is ons spektakel beloofd qua overstappende BDO'ers naast Durrant.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is wel logisch ook.
Lekker met 1000 man, dat wordt nachtwerk.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, op de Europese Q-School zie ik momenteel geen namen waarvan ik denk dat die binnen 2 jaar in de top 64 staan buiten Labby misschien. Dan heb ik veel meer interesse in de Britse Q.
Oh, dat is dan positief nieuws voor Unterbuchner.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lekker met 1000 man, dat wordt nachtwerk.
De 'Europeanen' die meedoen aan Lakeside mogen overigens ook meedoen.
Las net nog dat Waites misschien zelfs ging. BDO heeft geen belemmeringen meer blijkbaar.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker, want er is ons spektakel beloofd qua overstappende BDO'ers naast Durrant.
https://twitter.com/OfficialPDC/status/1080883908382810112quote:
Ik las zelfs getallen van rondom 900.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Op de SOD zeggen ze dat er ruim 700 lui meedoen aan de Engelse q-school (lol). Kan toch niet.
Of bij RTL in het NL https://twitter.com/rtl7darts/status/1080885157995954183/video/1quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/OfficialPDC/status/1080883908382810112
In het Engels, als je dat kunt verstaan.
Waar is de bar?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe het eruit ziet voor de liefhebbers
Wat een belabberd engels voor een 20-jarige jongen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/OfficialPDC/status/1080883908382810112
In het Engels, als je dat kunt verstaan.
Gelukkig voor je is het wel een Nederlander.quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast van Niels Zonneveld als persoon.
Ja dat is fantastisch nieuws.quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig voor je is het wel een Nederlander.
De dagbesteding zal blij zijn met je werkenquote:Op donderdag 3 januari 2019 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een nieuwe dartsheld gevonden John "Koning Kloek" Nagelhout. Wat een verschijning, wat een worp.
Ja sorry, ben ff gaan scouten op de NDB youtube pagina.
Ach er zit een goede gezonde kop op. Daarnaast goede wedstrijden laten zien vandaag en schijnbaar vorig jaar ook goed gegooid op de DT. In combinatie met zijn nationaliteit gegund. Er zitten er maar zeer weinig op de Europese Qualifier die de gunfactor al op voorhand hebben. En dat zijn Engels kut is..... achja stukje zenuwen en onwennigheid. Dat zie ik liever dan een onverstaanbare Kist die al tig interviews heeft gehad en er nog steeds geen reet van snapt en kan.quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast van Niels Zonneveld als persoon.
Mag geen publiek bij toch? Ook geen familie/begeleiding (voor Co Stompé jr. bijv. als pa moet gooien) ?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe het eruit ziet voor de liefhebbers
Koos zoekt gewoon z'n kamer op en pakt dan die grote leverworst uit de koelkast.quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe moet dat uitzien voor de receptioniste als Koos en Koos Jr. na een zware dag vol nederrlagen de lobby van het hotel binnen lopen
Moest ik net aan denken
Scharen met Koos Jr.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos zoekt gewoon z'n kamer op en pakt dan die grote leverworst uit de koelkast.
Twee tourkaarten en acht gratis deelnemers voor de Q-Schoolquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoeveel kaarten hebben ze dan wel niet weggeven via de challenge tour en waarom?
Dank! Die Jaques bracht het alsof de top 8 ze kreeg. Dacht al huh.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Twee tourkaarten en acht gratis deelnemers voor de Q-School
Kerel gooit halverwege nog een single 20 buiten het bordquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De dagbesteding zal blij zijn met je werken
Denk dat nee minimaal 1 wel in de 60 gaat gooien.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik juich vandaag voor;
Thomas Kohlmann 44.6
Lasse Petersen 43.0
Ulrich Jansen 45.0
Kevin Grebe 45.8
(achter de namen het gemiddelde van dag 1)
Met alle respect, maar dat gooi ik als ik een goede dag heb ook. Wat zijn de voorwaarden om je in te schrijven? Lid van de dartsbond? Lid van de PDC? Want voor dat geld is het toch wel lachen om eens 4 dagen lang wereldnieuws te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat nee minimaal 1 wel in de 60 gaat gooien.
Ik denk dat Lasse gisteren gewoon zijn dag niet had en vandaag in de 1e ronde 96.8 gaat gooien.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat nee minimaal 1 wel in de 60 gaat gooien.
De druk van de tourkaart.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik juich vandaag voor;
Thomas Kohlmann 44.6
Lasse Petersen 43.0
Ulrich Jansen 45.0
Kevin Grebe 45.8
(achter de namen het gemiddelde van dag 1)
15/10 of 14/11 gooienquote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ene J. Rodriquez zat gisteren met zijn eerste 9 pijlen op een gemiddelde van 37.4
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Even simpel redeneren; je gaat eens niet voor de 20 omdat je er sowieso geen reet van kan en alleen maar 1’en en 5’en gooit. Dan ga je toch voor de 19? Dan haal je minstens, als je alle pijlen in het bord smijt, 9x3 = 27 gemiddeld met je eerste 9. Dat is echt het laagste van het laagste.
En zo’n lul legt even een paar honderd euro neer en gooit dan met 9 pijlen gemiddeld 37
Ik ben serieus aan het overwegen me ook eens in te schrijven. Beetje oefenen met cricket op het bord en gaan met die banaan.
Denk als je blind naar het bord gooit je op een gemiddelde van 40 uitkomt ongeveer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
En dat gemiddelde is een 3-darts gemiddelde hoop ik?
Als je alles raakt gooit wel lijkt me.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 10:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk als je blind naar het bord gooit je op een gemiddelde van 40 uitkomt ongeveer.
Iedereen mag meedoen toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat gooi ik als ik een goede dag heb ook. Wat zijn de voorwaarden om je in te schrijven? Lid van de dartsbond? Lid van de PDC? Want voor dat geld is het toch wel lachen om eens 4 dagen lang wereldnieuws te zijn.
Ik stel voor dat we Poepz0r of Stijn crowdfunden, dat zijn volgens mij de beste darters van DRT.quote:
Primaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Poepz0r of Stijn crowdfunden, dat zijn volgens mij de beste darters van DRT.
Mooiquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Jef de Graaf ligt er alweer uit vandaag.
70 gemiddeld, die is mentaal gesloopt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Jef de Graaf ligt er alweer uit vandaag.
Een schande dat de Graaf voor de tweede dag op rij zijn eerste wedstrijd op de EUQS verliest. De Graaf had met zijn kwaliteiten vandaag simpel van Mandl moeten winnen. Als de Graaf gewoon van Malidcem had gewonnen op het afgelopen WK dan had hij nu zijn tourcard nog #rtl7dartsquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
70 gemiddeld, die is mentaal gesloopt.
Ik had hier best een paar potjes gewonnen. (lol)quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Echt lachwekkend. Waarom doe je mee als je niet hoger dan 70 komt? Laat staan 40... Dat gooit elke debiel hier in de kroeg.
Me2. Ze moeten het systeem qua loting eigenlijk ook verdelen. Loot dag 2 op basis van gemiddeldes ofzo. Nu kunnen hele goeie elkaar snel loten en mongolen wandelen er door.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hier best een paar potjes gewonnen. (lol)
Die Clarke gooide gisteren toch ook al zo beroerdquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:35 schreef Pino112 het volgende:
B20 49.1 Clarke, Matthew 5 - 0 Azzam, Pierre 44.0
Met 49 gemiddeld winnen. God.
Ik snap vooral niet dat mensen zich dit zelf aan doen voor dat geld. Ga lekker een lokaal toernooitje smijten met je 40 gemiddeld, lapzwans.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Me2. Ze moeten het systeem qua loting eigenlijk ook verdelen. Loot dag 2 op basis van gemiddeldes ofzo. Nu kunnen hele goeie elkaar snel loten en mongolen wandelen er door.
Ja. 5-0 er af met 49 gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Clarke gooide gisteren toch ook al zo beroerd
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:35 schreef Pino112 het volgende:
B20 49.1 Clarke, Matthew 5 - 0 Azzam, Pierre 44.0
Met 49 gemiddeld winnen. God.
Zullen thuis wel niks beters te doen hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat mensen zich dit zelf aan doen voor dat geld. Ga lekker een lokaal toernooitje smijten met je 40 gemiddeld, lapzwans.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vandaag weer op Geert de Vos of Co
Die gun ik wel een tour card. Aardige vent en helpt de jeugd daar. Wat heb je tegen hem?quote:
Helemaal niks hoor, voor mijn part wint die morgen de dag. Echter zijn stuntjes wel altijd leuk om te zien tijdens dit soort toernooitjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die gun ik wel een tour card. Aardige vent en helpt de jeugd daar. Wat heb je tegen hem?
Lekker legje tanken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:08 schreef de_boswachter het volgende:
Sedla op 44, Koos op 265. In een lek van Koos.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:14 schreef KennyPowers het volgende:
Die Karel gooit al drie keer 25 in twee legs
Niet geheel onverwacht. Maar ondertussen is Tom lekker richting het mulle zand vertrokken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje Coronel
De rechtbank Midden-Nederland in Lelystad heeft de webwinkels van autocoureur Tom Coronel donderdag failliet verklaard. De shops, waaronder Televisiewinkel.nl, Koffiediscounter.nl en Sneeuwkettingen.com, verkeerden al tijden in zwaar weer. Volgens curator Robert de Lauwere is er kans op een doorstart.
Zelf uiteraard flink lopen cashen en aandeeltjes verkocht genot.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
Niet geheel onverwacht. Maar ondertussen is Tom lekker richting het mulle zand vertrokken.
TRIPLE HANSquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Karel gooit nu 1 treble per leg
140,140 - 103 uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Karel gooit nu 1 treble per leg
Goede webshopnamen, kolerequote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje Coronel
De rechtbank Midden-Nederland in Lelystad heeft de webwinkels van autocoureur Tom Coronel donderdag failliet verklaard. De shops, waaronder Televisiewinkel.nl, Koffiediscounter.nl en Sneeuwkettingen.com, verkeerden al tijden in zwaar weer. Volgens curator Robert de Lauwere is er kans op een doorstart.
Ik wou dat ik darter was puur zodat ik tegen Arjan en co kon zeggen dat ik niet meedoe aan hun kutspellenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wou dat ik darter was puur zodat ik tegen Arjan en co kon zeggen dat ik niet meedoe aan hun kutspellen
Lol.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik wou dat ik darter was puur zodat ik tegen Arjan en co kon zeggen dat ik niet meedoe aan hun kutspellen
Codyquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Zijn we voor Jeff Smith of voor Cody Harris?
Lazer op met die Jeff Smith.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Dat die kinderlokker nog steeds op vrij voeten is...quote:
Vanochtend nog gekeken.quote:
Koert?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat die kinderlokker nog steeds op vrij voeten is...
Smiss. Zou dat de darter met hoogste IQ zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Over Koert niets dan goed. Wolfie daarentegen ..die heeft echt een kelder vol volgens mij.quote:
Vind je Koert dan niet storend met die kutgrapjes en telkens dat mogoloide gedrag?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Over Koert niets dan goed. Wolfie daarentegen ..die heeft echt een kelder vol volgens mij.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Over Koert niets dan goed. Wolfie daarentegen ..die heeft echt een kelder vol volgens mij.
KAASSOUFFLEquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je Koert dan niet storend met die kutgrapjes en telkens dat mogoloide gedrag?
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.dailystar.co.(...)to-World-darts-glory
Ken je dit verhaal, DB?
Love nest.quote:Adams added: “No, she crashed and burned long before I did, but we are heading home to our love nest today, so who knows what will happen?”
Walgelijk saaie bagagedrager darter. Nooit eens een uitschieter maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zulke haat tegen Jeff Smith hier?
Toch finale Lakeside toch? En een keer halve finale.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Walgelijk saaie bagagedrager darter. Nooit eens een uitschieter maken.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt op B14 na Symeonidis - Van Duivenbode
Oke dankjewel.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Straks nog tegen de sympathieke Gabriel Florin Olar.
Finale Lakeside vanuit voorrondequote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Walgelijk saaie bagagedrager darter. Nooit eens een uitschieter maken.
Qua gemiddeldes bedoelde ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch finale Lakeside toch? En een keer halve finale.
Dat was wel knap ja. Maar niet mijn persoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Finale Lakeside vanuit voorronde
Maar dit is de PDC.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net boven 90 is voor BDO begrippen uitstekend
Daar heb ik ook niks mee inderdaad.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft Cody Harris gepresteerd dan...
Toen was ik boos omdat hij van Adams won in ronde 1quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Finale Lakeside vanuit voorronde
Die idioot moet stoppen met lachen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Altijd sympathiek zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft Cody Harris gepresteerd dan...
triple 20 en dan dubbel 15? Of triple 20, 10 en dan dubbel 12 of 20?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Tauber bust 2x achterelkaar 80. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. De vos wint 5-1.
Ja dat snap ik, maar twee keer achter elkaar?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
triple 20 en dan dubbel 15? Of triple 20, 10 en dan dubbel 12 of 20?
95% kan er geen kut van. Is op die Britse heel anders. Gewoon samenvoegen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:35 schreef spleeh het volgende:
Het gemiddelde van het hele toernooi lag gisteren op 76,3 dat is lager dan een gemiddeld challenge tour toernooi
Ik ben net naar de supermarkt geweest.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Sedlacek kan er geen reet van maar blijft ijskoud. Opnieuw een ronde verder. Stijn zit met een bevroren tokus op de bank
Dirk speelt gewoon goed. Gooide ook 96 uit binnen 4 beurten en Justin op 40.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:01 schreef LordVoldermort het volgende:
JVT hype staat op instorten voor vandaag.
Mike*quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dirk speelt gewoon goed. Gooide ook 96 uit binnen 4 beurten en Justin op 40.
Dirk?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dirk speelt gewoon goed. Gooide ook 96 uit binnen 4 beurten en Justin op 40.
Nu wel koude balletjes zeker? Opnieuw 5-4. Koltosov er afquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben net naar de supermarkt geweest.
Bijna 93 gemiddeld is toch niet walgelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
JVT exit na een walgelijke partij tegen Mike van Duivenbode. #justinhype
Wel voor een toekomstige wereldkampioenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna 93 gemiddeld is toch niet walgelijk
Wel als je weer in een kansloze ronde verliestquote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna 93 gemiddeld is toch niet walgelijk
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 15:09:07CO & CO Jr. op Q-SCHOOL! 🔥#rtl7darts https://t.co/jwvIEB1h4L reageer retweet
Mike, alias The Pigeon, heeft nu een relatief gunstige route.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
JVT exit na een walgelijke partij tegen Mike van Duivenbode. #justinhype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |