Onzeker die Franny, na al dat gelieg van haar gister is het gewoon een geraffineerd mens van hier tot ginder. En onzekere vrouwen lopen niet ronde te bazuinen dat ze geil zijn en sexverslaafd. Is gewoon een verzinsel van die lui daar. Denk dat het van Tim af is gekomen dat die daar als eerste mee kwam.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:21 schreef pollewop77 het volgende:
Joa: ze is sowieso een stukje onzeker, dan kun je het daar op gooien
Timzou de foto van de website af moeten halen en Frennie moet dat met een smoes doen
Franny heeft zélf al enkele malen aangegeven onzeker te zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Onzeker die Franny, na al dat gelieg van haar gister is het gewoon een geraffineerd mens van hier tot ginder. En onzekere vrouwen lopen niet ronde te bazuinen dat ze geil zijn en sexverslaafd. Is gewoon een verzinsel van die lui daar. Denk dat het van Tim af is gekomen dat die daar als eerste mee kwam.
sterker nog: ze roept dat zelf steeds te pas en vooral te onpasquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Onzeker die Franny, na al dat gelieg van haar gister is het gewoon een geraffineerd mens van hier tot ginder. En onzekere vrouwen lopen niet ronde te bazuinen dat ze geil zijn en sexverslaafd. Is gewoon een verzinsel van die lui daar. Denk dat het van Tim af is gekomen dat die daar als eerste mee kwam.
Ik ben je ff kwijt, wat komt van Tim af?quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frutsel gaat straks topless de vijver in.
Benieuwd wat wiebelhoofd daar van gaat vinden.
Vergeet niet dat je daar veel langer/vaker buiten bent dan in je thuissituatie.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:23 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus haar haren gaan steeds meer op die van Christel lijken
Het zeggen en het zijn zit een heel groot verschil in. Alleen als het haar uitkomt zou ze wel onzeker zijn. Als je niet zeker over jezelf bent sta je niet in je string en in je bh naast je bed. En heb je niet een paar keer per dag sex op de streams en let je op of je deken over je heen blijft liggen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Franny heeft zélf al enkele malen aangegeven onzeker te zijn.
Nou een kam er door halen kan ook als je veel buiten bentquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je daar veel langer/vaker buiten bent dan in je thuissituatie.
Dat denk ik dat Franny onzeker is.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik ben je ff kwijt, wat komt van Tim af?
Mwah zo is ze zelf binnen gekomenquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik dat Franny onzeker is.
Ik schrijf alleen maar dat het niet Tim is die haar wijs gemaakt heeft onzeker te zijn maar dat Franny dat zélf regelmatig zegt. Wél goed lezen Koos.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het zeggen en het zijn zit een heel groot verschil in. Alleen als het haar uitkomt zou ze wel onzeker zijn. Als je niet zeker over jezelf bent sta je niet in je string en in je bh naast je bed. En heb je niet een paar keer per dag sex op de streams en let je op of je deken over je heen blijft liggen.
Ik bedoelde alleen maar dat het buiten sneller klit en je niet de hele dag kunt gaan staan borstelen. Gisterenavond/nacht heeft ze het nog uitgebreid zitten borstelen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou een kam er door halen kan ook als je veel buiten bent
Nee Koos, je beweert dat het van Tim gekomen is dat zij onzeker is, das toch ff wat anders.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik dat Franny onzeker is.
Joa en Gerrit zijn daar kampioenen in.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:26 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Gerrit al weer aan het trainen?
Zitvlees kweken
Wat moet een dag lang duren voor die gasten
Niks, nada doen
Ademhalen en vreten verteren
Groeien is liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |