abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:40:37 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184278751
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap dat je voor de persoonlijke aanval kiest als je de discussie niet op basis van feiten kunt winnen.
Al jouw posts in dit topic zijn één persoonlijke aanval.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184278996
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:40 schreef Ringo het volgende:

[..]

Al jouw posts in dit topic zijn één persoonlijke aanval.
Nee hoor, ik zet gewoon uiteen dat de hiphop-scene in Nederland bijzonder crimineel is, dan wel nauw verweven met grote criminelen. Dat is gewoon een feitelijke constatering, die ik onderbouw met diverse artikelen en met een verwijzing naar "song"-teksten waarin aan de lopende band criminaliteit wordt verheerlijkt.

Verder heb ik verwezen naar cijfers over het hoge aantal rappers dat door vuurwapengeweld om het leven komt, zonder te spreken over de schuldvraag. Wie deel uitmaakt van het hiphop-milieu, zoals rapper Feis, loopt een veel groter risico om te worden doodgeschoten. Triest, maar gewoon waar.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:04:30 #153
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184279130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zet gewoon uiteen dat de hiphop-scene in Nederland bijzonder crimineel is, dan wel nauw verweven met grote criminelen. Dat is gewoon een feitelijke constatering, die ik onderbouw met diverse artikelen en met een verwijzing naar "song"-teksten waarin aan de lopende band criminaliteit wordt verheerlijkt.

Verder heb ik verwezen naar cijfers over het hoge aantal rappers dat door vuurwapengeweld om het leven komt, zonder te spreken over de schuldvraag. Wie deel uitmaakt van het hiphop-milieu, zoals rapper Feis, loopt een veel groter risico om te worden doodgeschoten. Triest, maar gewoon waar.
Allemaal leuk en aardig dat jij hiphop stom vindt en er een levensdoel van hebt gemaakt om uiteen te zetten waarom je daarin gelijk zou hebben, maar alle bekende informatie wijst erop dat hij doodgeschoten is door een idioot met een heel kort lontje op basis van vrijwel niets en dat het niks met criminele banden van doen heeft. Dus je gezuig slaat helemaal nergens op in dit topic, behalve dan dat je niet kan accepteren dat je vooroordeel niet klopte.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:15:50 #154
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184279345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:57 schreef Elfletterig het volgende:
Nee hoor, ik zet gewoon uiteen dat de hiphop-scene in Nederland bijzonder crimineel is, dan wel nauw verweven met grote criminelen. Dat is gewoon een feitelijke constatering, die ik onderbouw met diverse artikelen en met een verwijzing naar "song"-teksten waarin aan de lopende band criminaliteit wordt verheerlijkt.

Verder heb ik verwezen naar cijfers over het hoge aantal rappers dat door vuurwapengeweld om het leven komt, zonder te spreken over de schuldvraag. Wie deel uitmaakt van het hiphop-milieu, zoals rapper Feis, loopt een veel groter risico om te worden doodgeschoten. Triest, maar gewoon waar.
Het is al goed, Fred Schuit.

[ Bericht 47% gewijzigd door Ringo op 08-01-2019 18:36:49 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184279476
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_184279546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:09 schreef Elfletterig het volgende: nu

[..]

Ik luister liever helemaal niet naar ooraids. Die Fresku is ook alleen maar bekend omdat -ie een keer verongelijkt heeft lopen janken over gebrek aan aandacht. Populair is -ie niet. En net als de meeste van zijn vakgenoten ontbreekt ook talent.

[..]

Die gasten van SFB die een minderjarig meisje seksueel misbruikten, BOEF heeft een veroordeling achter z'n naam en zo zijn er geheid nog meer. Als ze niet zélf crimineel zijn, zijn ze wel dikke vriendjes met criminelen en/of wordt crimineel/strafbaar gedrag in hun "song"-teksten verheerlijkt.

Het voorval dat momenteel in België speelt, is ook een schoolvoorbeeld van dezelfde cultuur en (verknipte) mentaliteit: https://nos.nl/artikel/22(...)ge-nummer-amigo.html

Dit soort figuren heeft geen enkel moreel besef.
Fresku is vooral bekend door een aantal goede albums maar prima dat jij m ergens anders van kent.

Voor zover ik weet is Boef alleen veroordeeld voor te hard rijden.

Sfb zijn een stel mafkezen ja.

Alsnog kom je met 1,5 naam aan en dat op de grootste muziekscene van Nederland is uitstekend.

Ik denk eigenlijk dat het in Nederland een van de meest strafblad-vrije muziekscenes is gelet op grootte.

Ps: je hoeft niet steeds songteksten tussen " " te plaatsen alsof het iets vies is, je kan ook gewoon lyrics zeggen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_184279627
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zet gewoon uiteen dat de hiphop-scene in Nederland bijzonder crimineel is, dan wel nauw verweven met grote criminelen. Dat is gewoon een feitelijke constatering, die ik onderbouw met diverse artikelen en met een verwijzing naar "song"-teksten waarin aan de lopende band criminaliteit wordt verheerlijkt.

Verder heb ik verwezen naar cijfers over het hoge aantal rappers dat door vuurwapengeweld om het leven komt, zonder te spreken over de schuldvraag. Wie deel uitmaakt van het hiphop-milieu, zoals rapper Feis, loopt een veel groter risico om te worden doodgeschoten. Triest, maar gewoon waar.
Afgaande op het verhaal had Feis net zo goed dakdekker kunnen zijn, dan had eenzelfde lot hem getroffen. Dat wil er maar niet in bij jou.

Lekker relevant of er een stel 5e-garnituurrappers, die niet eens van die rap kunnen leven, al dan niet veroordeeld zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:49:29 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184279850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zet gewoon uiteen dat de hiphop-scene in Nederland bijzonder crimineel is,
Verder heb ik verwezen naar cijfers over het hoge aantal rappers dat door vuurwapengeweld om het leven komt, zonder te spreken over de schuldvraag. Wie deel uitmaakt van het hiphop-milieu, zoals rapper Feis, loopt een veel groter risico om te worden doodgeschoten. Triest, maar gewoon waar.
Als er iemand nou een slecht voorbeeld blijkt te zijn dan is het Feis wel.

Verder: een rappende crimineel is geen criminele rapper.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')