niks ingetrapt...willens en wetens heeft ze gerrit aan het lijntje gehouden. En dan nu ff natrappen, terwijl ze zelf ook geen knip voor de neus waard is...wat een wijfquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:28 schreef pollewop77 het volgende:
Jeetje Shelley, waarom niet uitmaken en je eigen gang gaan. Wat is dit vies zeg
en maar herhalen, ik had nooit een relatie aan moeten gaan. Je bent er wel 20 keer opnieuw ingetrapt muts
Dat rare kind wat de hele tijd bij hem stond te roken en achter hem aan bleef lopenquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zoë wil in de boot komen b&b-en, kent jessie van de markt; zeker die teek die zo lang hem van zn "werk" hield
Je mag hopen dat dit voor de stemming nog uit komt in de groep waar Sheil mee bezig is. Dan is ze vermoedelijk zo wegquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nogal een vorm van pesten dit plan van shelley? Zal haar positie in de groep zeker veel goed doen *proest*
Haha wist idd ff niet hoe ik moest zeggen. Beide gewoon idioten met die hele relatie. Ik vind dit ook echt walgelijk. En dan nu maar roepen, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
niks ingetrapt...willens en wetens heeft ze gerrit aan het lijntje gehouden. En dan nu ff natrappen, terwijl ze zelf ook geen knip voor de neus waard is...wat een wijf
Is geloof ik al geweest, er was geen ruimte vrij dus Lotus en Frennie hebben ontbijt op bed gebracht dacht ikquote:
Achter zijn rug om een plan maken om je vriendje expres op de ban te krijgen en al een week weten dat je het uit gaat maken tijdens een stemming is niet vernederen inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:34 schreef Ranah het volgende:
shelly zegt hem nooit vernederd te hebben, ze gaat een speech houden......... ze laat zich niet voor schut zetten
![]()
adriaan: dit wordt de 4 de keer uitmaken, is dat niet wat naïef?
nee
Die woont daar om de hoek.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zoë wil in de boot komen b&b-en, kent jessie van de markt; zeker die teek die zo lang hem van zn "werk" hield
en dat ontbijt werd demonstratief geweigerd door Brenda en Merel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is geloof ik al geweest, er was geen ruimte vrij dus Lotus en Frennie hebben ontbijt op bed gebracht dacht ik
Gelukkig mag Timo haar wel uitschelden.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:35 schreef Ranah het volgende:
en hoe joa deed accepteert ze ook niet !!
het duurde lager dan verwacht, maar voor de hele groep maar hij ging tekeer , je zit in mijn tijd en als je er nu niet af gaat..
quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:39 schreef Setje72 het volgende:
Mag hopen dat de muskatiers erachter komen wat Shel van plan is...en vol op haar gaan
Ik ben voorquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:39 schreef Setje72 het volgende:
Mag hopen dat de muskatiers erachter komen wat Shel van plan is...en vol op haar gaan
Van mij mag Gerrit ook weg, maar ik vind dit echt wel heel erg laag als vriendin zijndequote:Op donderdag 3 januari 2019 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Gerrit moet weg. Maaaaar de nieuwe kan ook iemand anders weg sturen.
Daaaar denkt Shelly niet aan.![]()
Ik ben wel team Shelly.
Gerrit vind ik zo een flapdrol niet normaal
Ja heel vies, laag bij de grond ditquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Van mij mag Gerrit ook weg, maar ik vind dit echt wel heel erg laag als vriendin zijnde
3 braas gemaaktquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:43 schreef Poezewoes het volgende:
Wat heeft Shelly nu in al die tijd bereikt?.
Zou verwachten dat Adje het doorbrieft, kan me niet voorstellen dat hij dit voor zich gaat houden en/of achter staat?quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:39 schreef Setje72 het volgende:
Ja geloof dat Mike het al wist, maar kan me niet voorstellen dat hij in dit spelletje meegaat,quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vies, laag bij de grond dit
Stiekem hoop ik dat Franny het tegen Tim verteld. Mike weet het nu wel
Adje gaat in ieder geval niet op Gerrit stemmen, want dat is zijn tegenstander. Ben benieuwd of hij het doorverteld aan zijn nieuwe bff Jessiequote:Op donderdag 3 januari 2019 09:44 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zou verwachten dat Adje het doorbrieft, kan me niet voorstellen dat hij dit voor zich gaat houden en/of achter staat?
De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja geloof dat Mike het al wist, maar kan me niet voorstellen dat hij in dit spelletje meegaat,
Hij heeft meegedaan met Temptation Island als verleiderquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Alle mannen krijgen een bootcamp van ene Alex Maas
Oepsquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus: ik ga alle bestellingen annuleren waar Jessie mee bezig is
Ik heb het idee dat Tim er nog zijn mond over houd ook, zou hem wel goed uitkomenquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vies, laag bij de grond dit
Stiekem hoop ik dat Franny het tegen Tim verteld. Mike weet het nu wel
O dat programma heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan met Temptation Island als verleider
Neequote:Op donderdag 3 januari 2019 09:47 schreef pollewop77 het volgende:
Oh kijk Adriaan verteld het al aan Jessie
geflopte dreamcatcherslijn, geflopte twisterslijn, geflopte lingerielijn (als die er al was), geflopte relatie(s), geflopte kapperscarriere, geflipte gerrit, geflipte moeder...dit ongeveerquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:43 schreef Poezewoes het volgende:
Wat heeft Shelly nu in al die tijd bereikt?.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
geflopte dreamcatcherslijn, geflopte twisterslijn, geflopte lingerielijn (als die er al was), geflopte relatie(s), geflopte kapperscarriere, geflipte gerrit, geflipte moeder...dit ongeveer
[..]
geflopte dreamcatcherslijn, geflopte twisterslijn, geflopte lingerielijn (als die er al was), geflopte relatie(s), geflopte kapperscarriere, geflipte gerrit, geflipte moeder...dit ongeveer
[..]
Ik hoop dat de derde op de bank naar huis gaatquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop toch zo dat Ger op de bank komt en ook SHel en dat Shel naar huis gestemd wordt
Of dat Ger op de bank komt maar blijft
Lol, dat komt nog wel uitquote:Op donderdag 3 januari 2019 09:47 schreef pollewop77 het volgende:
Oh kijk Adriaan verteld het al aan Jessie
Wow... die deinst nergens voor terug als ze het echt gaat doen...quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:46 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus: ik ga alle bestellingen annuleren waar Jessie mee bezig is
quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:01 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Feeksenvilla conversatie in cryptogramstijl
Goed plan!quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:02 schreef chufi het volgende:
Febo !!! Kunnen jullie de stemming niet strakjes houden zijn we van dat gezeik af
Express lelijke, kan het lekker uit lopen als er 'n traantje ontsnaptquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Lelijke make up zeg. Zonder is ze veel mooier..
[ afbeelding ]
Voor de begrafenis denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:13 schreef Toweler het volgende:
[..]
Mike staat op fb en iets over dat Mike om 12uur naar huis zou gaan morgen?
Die twee zijn wel twee van de meest onbetrouwbare honden daarquote:
Lees eens een keer terug i.p.v. iedere keer vragen te stellen. Een kleine moeite.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:13 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja en komt ook niet meer terug.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:13 schreef Toweler het volgende:
[..]
is dat niet voor de begrafenis van zijn oom ?quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:13 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hoe zit het nu?quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Lees eens een keer terug i.p.v. iedere keer vragen te stellen. Een kleine moeite.
Dan heb je je antwoordt toch.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:19 schreef Toweler het volgende:
Nu staat er maandag Mike naar huis had Adriaan gezegd
reageer dan even op fbquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:19 schreef Toweler het volgende:
Klopt, Mike gaat naar huis, komt niet meer terugquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:19 schreef Toweler het volgende:
Even mijn tandenpoetsen na al dat zuurquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan ik mooi ff 'n bak koffie tappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
waarom laat dr lekker gaanquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:25 schreef DKUp het volgende:
Iemand moet Clown Bassie met die krullen aanpakken met haar NSB-plannetje
die is zo dom, die gaat even in de verdediging met d'r eeuwige 'ja maar' en uiteindelijk kan het haar niets interesseren of zoquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:25 schreef DKUp het volgende:
Iemand moet Clown Bassie met die krullen aanpakken met haar NSB-plannetje
En wederom schrijf ik wat had jeff haar toch goed door.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je mag hopen dat dit voor de stemming nog uit komt in de groep waar Sheil mee bezig is. Dan is ze vermoedelijk zo weg
Boeiend.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wederom schrijf ik wat had jeff haar toch goed door.
Jessie heeft het goed voor elkaar, heeft zelfs personeel om z'n kutklusjes te doenquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
Slaapplek in het vooronder maken.
Daar gaat Jessie slapen als er een B&B is.
[ afbeelding ]
was is Uto 1 toch ook, toen betaalde hij een paar euro aan iemand anders om zijn was te doen, zijn bed te verschonen enz.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie heeft het goed voor elkaar, heeft zelfs personeel om z'n kutklusjes te doen
Yep, ze wil hem 3 stemmen geven. En ze probeert Lotus, Frennie, Adriaan en Mike mee te krijgen. Tijdens haar speech met de stemmingen gaat ze meteen zeggen dat het uit isquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:48 schreef PTLe het volgende:
Goeden morgen Cos , ik lees op FB dat Shelly met een smerig spelletje bezig is , Gerrit 3 stemmen geven , of het waar is ? maar ik zie haar er wel voor aan het loeder
Staat op feesbook dus moet wel waar zijnquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:48 schreef PTLe het volgende:
Goeden morgen Cos , ik lees op FB dat Shelly met een smerig spelletje bezig is , Gerrit 3 stemmen geven , of het waar is ? maar ik zie haar er wel voor aan het loeder
Ohhh wat een zwak mokkel de trap na noem ik dit , echt om te kotsen vies mokkel .............dank je welquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Yep, ze wil hem 3 stemmen geven. En ze probeert Lotus, Frennie, Adriaan en Mike mee te krijgen. Tijdens haar speech met de stemmingen gaat ze meteen zeggen dat het uit is
Die zit vol met koffie,dat kan niet andersquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:48 schreef PTLe het volgende:
Hoop dat het uitkomt, karma is een bitch. Verdient ze ook echtquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:51 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ohhh wat een zwak mokkel de trap na noem ik dit , echt om te kotsen vies mokkel .............dank je wel
Compleet van de pot gerukt,en zijn volgers ook!quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ga huilen man... Wát een debiel...
Man man man.
We gaan het afwachtenquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop dat het uitkomt, karma is een bitch. Verdient ze ook echt
Stel dat ze allebei blijven, dan zijn ze over twee weken weer samen en is alles vergeven en vergeten
Ja... datquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt,en zijn volgers ook!
Die net zo gek zijn, dus wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 3 januari 2019 10:59 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja... dat
Gelukkig happen christel en hiske niet.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Staat op feesbook dus moet wel waar zijn
Verzorgingshuis al voor haar geregeld? Ja ik weet dat het mode is, belachelijk als je je bedenkt, dat veel mensen juist hun grijze haren willen kleurenquote:
Zegt genoeg over die Jessie.Wil iedereen in zijn macht hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe Jessie over Lotus praat als "dat meisje", ze is verdomme net zo oud als Jessie
Jessie kijkt op iedereen neer, die hem een weerwoord geeft. zo zal het met Boyd ook wel zijn gegaan, want Jessie is de enige, de echte, de ware...quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe Jessie over Lotus praat als "dat meisje", ze is verdomme net zo oud als Jessie
Werkt hij dan wel? Of leeft hij nog steeds van een studiebeurs dan?quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:06 schreef pollewop77 het volgende:
Als ik dit thuis had gewild had ik gewoon een dikke set geregeld, aldus Gerrit![]()
Nog een dikke week Gerrit kun je het thuis gaan proberen
quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:07 schreef pollewop77 het volgende:
Joa: nou kan Jeffry er nooit meer van af, of hij moet alimentatie gaan betalen
waarom ligt dat mormel nog steeds in dr nest? Is ze ziek?quote:
Naar mijn idee, wil hij Lotus juist in zijn bed hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie, Lotus is niet je dochter door haar aan te spreken op haar gedrag. Kijk eerst eens
in de spiegel minkukel
Vannacht iets te lang het draaiboek besproken met Christelquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
waarom ligt dat mormel nog steeds in dr nest? Is ze ziek?
Al was hij de laatste vent op aardequote:Op donderdag 3 januari 2019 11:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Naar mijn idee, wil hij Lotus juist in zijn bed hebben
Idd, met zijn scheve, lelijke bek en gedragsgestoordheid...quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Al was hij de laatste vent op aarde
En Merel volgt hem wel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie nu ff naar Merel om die om te lullen en achter z'n karretje te spannen
Nee, Lotus bedreigd Jessie in zijn alleenheerschappij..zij geeft weerwoord..en kietelt zijn ego nietquote:
ja het is best erg, hij voelt zich niet meer veilig,quote:
Zit hij vol met koffie?quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
KING JESSIE KAN IEDEREEN BEWERKEN![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja het is best erg, hij voelt zich niet meer veilig,
Dat of Hij wil Lotus naar beneden halen op wat voor manier dan ookquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zit hij vol met koffie?
Beetje raar verhaal dit weer.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:22 schreef DKUp het volgende:
Gerrit: Laat ze maar op mij stemmen, ik ga toch niet naar huis....SLock
Hoezo is dat mislukt? Even niet meegekregen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Jessie niet weet is dat Lotus Brenda en Merel heeft aangepakt omdat zij Shelly aan het pesten waren.
En Christel pakte ze aan omdat Christel lelijke en felle opmerkingen maakt. ( zelfs Hiske heeft daar af en toe last van)
Jessie probeerde ze te isoleren van de groep door een ontbijtoverleg te regelen zonder Jessie. Ze vindt dat Jessie te negatief over mensen praat.
(dat ontbijt is trouwens mislukt)
Ik las hier dat de meeste mensen niet uit bed kwamen. Lotus heeft wel ontbijt gemaakt en rond gebracht maar er waren er een paar die dat ontbijt weigerden. Brenda en Merel las ik...en meer maar dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hoezo is dat mislukt? Even niet meegekregen.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las hier dat de meeste mensen niet uit bed kwamen. Lotus heeft wel ontbijt gemaakt en rond gebracht maar er waren er een paar die dat ontbijt weigerden. Brenda en Merel las ik...en meer maar dat weet ik niet meer.
Terug lezen helpt wel..zo rond 8.15 uur
Hypocriete Adriaan omdat KLotus een ei had gegeten.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik las hier dat de meeste mensen niet uit bed kwamen. Lotus heeft wel ontbijt genaakt en rond gebracht maar er waren er een paar die dat ontbijt weigerden. Brenda en Merel las ik...en meer maar dat weet ik niet meer.
Terug lezen helpt wel..zo rond 8.15 uur
Laat Erik maar bouwen.Dat gaat mooi worden,die kan dat wel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
Eric gaat een ruimte bouwen dat Christel kan gebruiken als atelier...
Nee. Shelly heeft aan Franny gevraagd dat niet te doen. Timo kan zijn mond niet houden.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:29 schreef DKUp het volgende:
Jessie moet even dat van Clown Sheil doorlullen aan Jou en Ger. Dan krijg je pas leuke streams.
Weet Timo van Clown Sheils plan of niet?
TV maken, verder niet eens met je betoog....quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:30 schreef Jian het volgende:
Jessolini de ultieme angstbijter, leeft volledig in zijn hoofd met zijn eigen waarheden. Een volkomen geschifte zwart/wit denker, volledig gespeend van enige nuance of empathie. Een ietwat treurige jongen met een veel te groot ego beheerst door de angst de controle te verliezen.
Wat moet je ermee?
Dan moet hij Clown Sheil aanpakken als hij onrecht wil bestrijdenquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:30 schreef Jian het volgende:
Jessolini de ultieme angstbijter, leeft volledig in zijn hoofd met zijn eigen waarheden. Een volkomen geschifte zwart/wit denker, volledig gespeend van enige nuance of empathie. Een ietwat treurige jongen met een veel te groot ego beheerst door de angst de controle te verliezen.
Wat moet je ermee?
Jammerquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Shelly heeft aan Franny gevraagd dat niet te doen. Timo kan zijn mond niet houden.
Waar hebben ze shelly gepest. Shel heeft/had steeds het idee dat Brenda Merel haar niet moest en dat heeft ze tegen lotus gezegt Vandaar dat Lotus tegen hun is gegaan. Ook zo Adriaan had een grap gemaakt zoals altijd dat Mike terug ging slapen omdat ze scheten liet. Lotus boos naar adriaan dat hij een pester is. Lotus heeft gewoon een grote mondquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Jessie niet weet is dat Lotus Brenda en Merel heeft aangepakt omdat zij Shelly aan het pesten waren.
En Christel pakte ze aan omdat Christel lelijke en felle opmerkingen maakt. ( zelfs Hiske heeft daar af en toe last van)
Jessie probeerde ze te isoleren van de groep door een ontbijtoverleg te regelen zonder Jessie. Ze vindt dat Jessie te negatief over mensen praat.
(dat ontbijt is trouwens mislukt)
Net als Mussolini heeft ook Jessolini zijn volgers uiteraardquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
TV maken, verder niet eens met je betoog....
een asociaal kind is het gewoon.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waar hebben ze shelly gepest. Shel heeft/had steeds het idee dat Brenda Merel haar niet moest en dat heeft ze tegen lotus gezegt Vandaar dat Lotus tegen hun is gegaan. Ook zo Adriaan had een grap gemaakt zoals altijd dat Mike terug ging slapen omdat ze scheten liet. Lotus boos naar adriaan dat hij een pester is. Lotus heeft gewoon een grote mond
Trol!quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Net als Mussolini heeft ook Jessolini zijn volgers uiteraard
Appels met peren...quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:33 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik wacht tot Jessie de groep bijeen roept omdat hij zich niet “ veilig “ voelt. Wel grappig dit, want als hij gerrit en shelly te kakken zet voor een hele groep kan het wel, maar nu voelt hij zich opeens gepest.
Dat gaat echt wel gebeuren.Niets is daar veiligquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Shelly heeft aan Franny gevraagd dat niet te doen. Timo kan zijn mond niet houden.
Ik heb hem maar afgezet, ik kan die idioot wel door het scherm heen trekken.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie praat over Lotus alsof die n moord begaan heeft...
Huldequote:Op donderdag 3 januari 2019 11:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Net als Mussolini heeft ook Jessolini zijn volgers uiteraard
"Jessolini" heb ik maar van u gepikt, ik vond hem te treffend om te laten lopenquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:36 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Hulde![]()
Vergelijking is treffend
Nog niet maar gaat zo gebeurenquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat is er in hemelsnaam gebeurd?
Heeft Lotus echt een moord begaan?
Ik zeg dat je trolt, niets persoonlijks.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe normaal, jij begint persoonlijk te worden en ik geef wat terug, astu
quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
"Jessolini" heb ik maar van u gepikt, ik vond hem te treffend om te laten lopen
Nee, je zei Troll en dat is persoonlijk en als dat een troetelnaampje is dan is mij reply ook niet erg, toch.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg dat je trolt, niets persoonlijks.
Het is goed met je.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je zei Troll en dat is persoonlijk en als dat een troetelnaampje is dan is mij reply ook niet erg, toch.
Nee ze hebben alleen allemaal een dunne huid daar kunnen nix hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:41 schreef magnaal het volgende:
Is het waar, dat Lotus iedereen dwars heeft gezeten? (ik volg niet altijd alles meer)
Ach hij wordt nog wel een keer aangepakt.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Die narcist weet niet wat hij met Lotus aan moet....Jankbaby.....Hij word gedeprimeerd....Als hij nu eens die arrogante kuthouding van hem afzet is er misschien nog wat van die gast te maken..
Douwe egberts.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een idioterie.Waar komt dit ineens vandaan?En iedereen ineens achter Jessie.Wat is er gaande?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |