Dan ga ik vanavond nog maar even gezellig bijlezenquote:Op maandag 7 januari 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar zitten doordeweeks overdag ook alleen maar vervelende kwallen. 's Avonds is het veel gezelliger
nacht ook.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar zitten doordeweeks overdag ook alleen maar vervelende kwallen. 's Avonds is het veel gezelliger
Omdat m'n telefoon niet naast m'n bed ligt....dus als ik dan wakker ben draai ik me nog een keertje omquote:Op maandag 7 januari 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou zie ik niet vaak op fok tussen 00.00 en 06.00
Dat is wel gezond ja.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat m'n telefoon niet naast m'n bed ligt....dus als ik dan wakker ben draai ik me nog een keertje om
Das lastigquote:Op maandag 7 januari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammergenoeg niemand om tegen aan te kruipen dan.....
Misschien wordt het nog wat tussen jou en Haagsquote:Op maandag 7 januari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jammergenoeg niemand om tegen aan te kruipen dan.....
Die is al bezetquote:Op maandag 7 januari 2019 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog wat tussen jou en Haags
Die kans is heel klein.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog wat tussen jou en Haags
ik ben geen aanhangerquote:Op maandag 7 januari 2019 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zal ik jou eens even koppelen?
Kijk zie je, het gaat al de goede kant opquote:Op maandag 7 januari 2019 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een schattige dochter
Hoezo dat?quote:Op maandag 7 januari 2019 16:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk zie je, het gaat al de goede kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |