Zonder dat bod was er een loting geweest, dat had m'n hart niet aangekundquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
41 MILJOEN OP ACKERMANN KRIJG DE PESTTERINGTYFUS
Er is ook geen winnende tactiek (gebruik zelf wel ongeveer dezelfde tactiek). Er is echter wel een tactiek die niet werkt en nog altijd verbazend veel gehanteerd wordt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze veiling is bijna niet te analyseren omdat moeten winnen extreem belangrijk is en het verlies van een bod missen niet te bepalen is. Maar ik heb een poging gewaagd. Uiteindelijk is het met zoveel irrationele bieders toch niet goed te bepalen
Succes met mijn Bob.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
17 miljoen teveel op Djoengels geboden maar ik heb hem hoor.
Nu ben ik benieuwd welke tactiek dat is. Zo te zien heb ik die dit jaar niet gebruikt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 23:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is ook geen winnende tactiek (gebruik zelf wel ongeveer dezelfde tactiek). Er is echter wel een tactiek die niet werkt en nog altijd verbazend veel gehanteerd wordt.
Jij bent dus die andere chauvinistquote:Op woensdag 2 januari 2019 23:32 schreef Max23 het volgende:
Terpstra
Oomen
G. Martin
Minali
R.Kreder
GENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |