Tussenstand:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bruno Senna, Daniel Ricciardo, Pedro de la Rosa, Narain Karthikeyan, Sakon Yamamoto, Christian Klien
Eens kijken of ik nog wat vragen goed kan beantwoorden, dan kan ik een Winkelhockje kan doen, door eerste en laatste te staanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je staat er nu 2x in, 1x met 12 punten en 1x met 1 punt.
Tussenstand:quote:
Maar dat is denk ik wel de persoon die 4-elements bedoeld.quote:Op woensdag 23 januari 2019 08:08 schreef Bluurgh het volgende:
Bernie heeft nooit een race gereden toch, alleen zich proberen te kwalificeren?
quote:
Ok ik had niet verwacht dat dat goed wasquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
Penske reed tweemaal de Grand Prix van de Verenigde Staten, in 1961 en 1962. In de jaren zeventig reed zijn team in de F1 (met één zege van John Watson). Tegenwoordig is hij nog steeds prominent teambaas in Indycar en NASCAR.
Tussenstand:
23 sasquatsch
20 Mexicanobakker
15 Doevelaer
14 Bluurgh
9 JayHovah
9 4-elements
8 Hawaii_Tim
6 Wombcat
3 Smacked_Actor
3 Earl_J_Hickey
2 Goudenvis
1 RingBewoner
1 Fir3fly
1 JimmyManna
1 Niox
1 bokkepoot
Coulthard draagt de helm van Schumacher tijdens Monaco 96quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:36 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ok ik had niet verwacht dat dat goed was
Een makkelijke, denk ik.
Wat is hier aan de hand?
[ afbeelding ]
Wil ik eigenlijk ook nog wel even weten waaromquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Coulthard draagt de helm van Schumacher tijdens Monaco 96
Helm van Coulthard besloeg tijdens Warm Up en hij had geen andere helm bij zich (vgm besloegen alle helmen van hetzelfde merk?) Schumacher had dezelfde maat helm, dus toen was dit de makkelijkste oplossing.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:54 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook nog wel even weten waarom
Yesquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Helm van Coulthard besloeg tijdens Warm Up en hij had geen andere helm bij zich (vgm besloegen alle helmen van hetzelfde merk?) Schumacher had dezelfde maat helm, dus toen was dit de makkelijkste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |