Lijkt me een heel goed idee...quote:Op zondag 13 januari 2019 22:49 schreef Doevelaer het volgende:
Ik wil anders ook wel gewoon t antwoord geven en met een andere vraag komen?
Officieel Honda F1 aangezien BAR dat jaar geen naamgever meer was, maar daar zeik ik niet overquote:
quote:Op maandag 14 januari 2019 20:58 schreef sasquatsch het volgende:
Mark Webber voor Minardi in Australië
Peter Collins & Mike Hawthorn!quote:
Same here!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Peter Collins & Mike Hawthorn!
Het boek staat op m'n wishlist, maar om er nou direct meer dan 100,- tegenaan te gooien..
Eerste Japanse coureur op het podium?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:11 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is er bijzonder aan de uitslag (en daardoor het podium) van de Japanse GP van 1990?
Alle 3 voor het eerst op het podium?quote:Op woensdag 16 januari 2019 00:02 schreef Doevelaer het volgende:
Shit, dat klopt ook beide maar was niet wat ik zocht.![]()
Laat ik 'm herformuleren; wat was er bijzonder aan de drie personen die als groep op het podium stonden?
* Dus het enige podium met een Lamborghini motor is, hoewel feitelijk juist, ook 'fout'.
Piquet had tegen die tijd al 3 titels op z'n naam staan, die vlieger gaat niet op. *Gelukkig, niet nog iets wat óók goed isquote:Op woensdag 16 januari 2019 06:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Alle 3 voor het eerst op het podium?
Misschien, maar dan tel je de jaren dat de Indy 500 ook officieel een wk-race was niet mee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:28 schreef sasquatsch het volgende:
Voor het eerst geen Europeanen op het podium?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:28 schreef sasquatsch het volgende:
Voor het eerst geen Europeanen op het podium?
Ook dan nog niet, in de tijd van Gilles Villeneuve, Jones, Piquet, Reutemann etc. is dit ook meermaals voorgekomen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien, maar dan tel je de jaren dat de Indy 500 ook officieel een wk-race was niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |