abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2019 @ 20:10:13 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184224699
Ik legde mijn blije en tevreden en vrolijke baby net bij het eerste gaapje in de wandelwagenbak (na een uur wakker tijd) en madame ligt nu al een half uur gezellig naar het plafond te kletsen en te gapen. Ik zou het fijn vinden als ze in slaap viel en vind het tegelijkertijd zonder om nu niet uitgebreid te spelen en samen vrolijk te doen, maar hou toch maar even vol _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_184229965
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:01 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Bedankt voor het delen! Wat fijn dat het goed bevallen is, voor jullie allebei. Maar die prikkels en het "gedoe" bevestigen wat ik al dacht, ik wacht nog even een paar maanden!
Het is wel echt een gevalletje van oefening baart kunst hoor! De eerste keer dat wij gingen hebben we ook lopen pielen maar verder goed afgekeken bij de andere vaders en moeders wat handig is en nu heb ik redelijk onder controle. Wij hadden Bikkel helemaal omgekleed in een omkleedhokje terwijl je die gewoon in de MC mee naar binnen moet nemen en pas in het zwembad zelf om moet kleden bijvoorbeeld. De eerste keer waren we met z'n tweeën en nu ga ik alleen met de baby. Hij is oud ook wel echt na een half uurtje helemaal moe.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_184231737
Zwemmen met een baby O+. Heb ik al te lang niet gedaan. Volgens mij heb ik dat met een maand of 4-5 voor het eerst gedaan.

Is prul uiteindelijk nog gaan slapen Tink? :D

Ik heb net het huis verjaardagsproof gemaak want we vieren morgen vast zijn verjaardag. Kind snapt er niks van maar ik heb er voorpret van :')

pi_184234838
Wat een coole foto op de taart, Belle! :D O+
Wat voor kadootjes zijn dat? :)

Zwemmen met beeb hier wekelijks vanaf ongeveer acht maanden, al heeft Günther vanaf een maand of zes al wel geregeld met ons in zee gedobberd. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_184234842
Hier ook bijna de eerste verjaardag van het jong! Ik wilde het eigenlijk heel spartaans houden, maar het CUL-bloed kruipt waar het niet gaan kan en ben nou al sinds vanmorgen vroeg bezig aan de voorbereidingen van een irritant veelstappige verjaardagstaart:

https://cleobuttera.com/c(...)-russian-honey-cake/

Ik dacht zo: Günther 1 jaar oud, dan mag -ie eindelijk honing! *O* Geen gevaar voor infantiel botulisme meer, hoppa, Russische honingcake right at ya! :7

Mijn lief knutselt intussen gestaag door aan ons presentje:
http://happygreylucky.com/ikea-hack-toddler-learning-tower-stool/
..kan Günther volgend jaar gewoon z'n eigen taart bakken. ^O^
pi_184235952
Mooie taart! Ik kan alleen niet bakken en koken :')

En die tower stool is ook heel tof! Lukt het een beetje met het in elkaar knutselen?

Hier onze cadeaus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geven jullie Günther of is de tower stool het cadeau al? :)
  zondag 6 januari 2019 @ 11:03:57 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184236577
Mooie cadeautjes en toffe taarten!

En nee joh, prul slaapt alleen op ons. We houden echter stug de routine vol van voeden, verschonen, spelen en dan wegleggen bij de eerste signalen dat ze moe is. Vaak is ze dan nog een kwartier tevreden, maar gaat ze uiteindelijk huilen. Dan is het sussen enzo tot ik het opgeef/slaap belangrijker vind dan principes en dan slaapt ze binnen een minuut op mij.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_184237400
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:19 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Mooie taart! Ik kan alleen niet bakken en koken :')

En die tower stool is ook heel tof! Lukt het een beetje met het in elkaar knutselen?

Hier onze cadeaus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geven jullie Günther of is de tower stool het cadeau al? :)
Ha, die trekschildpad was het Sinterklaascadeautje voor Günther van z'n opa & oma! :D Tof ding! ^O^ Groooooot succes om mee rond te zeulen, vormenstoofaspect is voorlopig nog veel te complex :)
Fraaie kleren trouwens!

En yup, de learning tower is ons kado voor 'm. Dude bemoeit zich nu al met alles in de keuken en ik kook en bak veel, dus ben daar vaak. Kan -ie vanaf deze week komen helpen O+

Van oma aan mijn kant krijgt -ie 'n hobbeleland (Ikea):

..van de nabije schoonfamilie voor zover ik weet een basisset SmartMax, een hele zachte knuffel-lama en wellicht wat Star Wars-Gouden Boekjes.
Verder niemand uitgenodigd, dus ook geen verdere cadeaus :)
  zondag 6 januari 2019 @ 13:36:57 #84
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_184239496
Hoi, ik kom hier ook even binnenvallen w/

Heb de 22e en 23e een van 6 maanden en een van 20 maanden oO<
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_184241505
Mag ik even spuien?

SPOILER
pi_184241950
Sillie :*
SPOILER
  zondag 6 januari 2019 @ 18:29:56 #87
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184244789
SPOILER
pi_184245101
Sillie en Luna :* voor jullie omdat jullie weer moeten werken en het nog niet zien zitten.

Sillie:
SPOILER
pi_184245160
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:29 schreef SacreCoeur het volgende:
SPOILER
Was jouw baby wakker om 9.45 uur dan? :o

Grapje hè, kan je wel hebben toch?

Hoe is het met jullie? Slaapt hij nog steeds zo goed?
pi_184245190
Sillie :* Ik sluit me aan bij wat al gezegd is. En dan nu icm werken, zwaar.

Luna ook succes morgen :*

Leuke cadeau’s mini! *O*. Hier hebben we duplo gekregen, boekjes, vtech cementwagen, Bunnies schoentjes en vooral geld om zelf wat te kopen. En daar ben ik blij mee want hij heeft genoeg speelgoed. :)

Hij genoot van alle aandacht en zijn eerste eigen stukje taart was een groot succes, dat gooide hij dan ook niet op de grond na een paar happen
:')
pi_184245245
Klinkt als een geslaagd feestje BelleFleur! Leuk! Wanneer is hij echt 1?
pi_184245664
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:47 schreef Malteser het volgende:
Sillie en Luna :* voor jullie omdat jullie weer moeten werken en het nog niet zien zitten.

Sillie:
SPOILER
SPOILER
pi_184246078
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:15 schreef silliegirl het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 6 januari 2019 @ 19:36:35 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_184246139
Sillie, dat klinkt heel naar. Ik heb verder geen tips, maar stuur je toch even een knuffel :*
pi_184246556
SPOILER
Malteser dinsdag is ie jarig! :). Vorig jaar was dit mijn uitgerekende datum en liep ik ‘s avonds bij de prinsbekendmaking van de carnaval :') 8)7

Kijk ‘m dan O+

pi_184248009
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:15 schreef silliegirl het volgende:

[..]

SPOILER
Pfoe Sillie!

SPOILER
pi_184248026
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:54 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[spoiler]

Kijk ‘m dan O+

O+ !
pi_184248567
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Pfoe Sillie!

SPOILER
En weg...

[ Bericht 16% gewijzigd door silliegirl op 07-01-2019 05:56:37 ]
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 21:31:51 #99
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_184249348
Ik zou dit eens bij mijn vrouw moeten flikken :{ Wat voor reden dan ook. Ik snap dat hij het moeilijk heeft en dat jij het daarom af en toe moet ontgelden. Maar dit gaat te ver lijkt mij. Succes ermee.
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
  zondag 6 januari 2019 @ 21:36:55 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_184249485
:* Sillie

Ik hoop dat alles uiteindelijk soepeler voor je gaat, hoe de situatie dan ook is. Niet te doen, alles in je eentje op deze manier.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')