abonnement Unibet Coolblue
pi_184165429
Hoi hoi,
T is een lang verhaal maar ik zal t kort houden.
Ik ben sinds 9 maanden verliefd op een jongen die niets voor mij voelde maar hij behandelde het wel alsof we in een relatie zaten.

Na 5 maanden zeg ik dat zonder gevoelens we nooit een echte relatie zullen krijgen en we nemen afscheid.

Een maand later wil hij me ontmoeten en zegt dat die pauze hem heeft laten realiseren dat hij wel gevoelens voor me had/heeft. Ik was eig over hem heen maar het kwam een soort van terug dus ik ging weer daten

Een maand later, we zijn beide verliefd en nemen een relatie, nu hebben we 2 maanden en ik denk dat ik niets meer voor hem voel, t voelt voor mij meer als vrienden.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, ik kan het niet uitmaken na 2 maanden want dat voelt verkeerd+ dan kwets ik hem. Moet ik afwachten en hopen dat ik toch nog wat voor hem voel?

Ik weet dat ik deze vraag natuurlijk zelf het beste kan antwoorden, enige tips/ervaringen/wat dan ook zijn welkom :)
pi_184165451
Leeftijd?
pi_184165467
Uitmaken en zeggen dat je alleen nog maar sex wilt
pi_184165576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:08 schreef etuiedelapiel het volgende:
Leeftijd?
Idd. Klinkt middelbareschool-achtig

[ Bericht 5% gewijzigd door DeltaFlame op 02-01-2019 21:30:36 ]
%%%
pi_184165591
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:06 schreef Koekjestrom het volgende:
Hoi hoi,
T is een lang verhaal maar ik zal t kort houden.
Ik ben sinds 9 maanden verliefd op een jongen die niets voor mij voelde maar hij behandelde het wel alsof we in een relatie zaten.

Na 5 maanden zeg ik dat zonder gevoelens we nooit een echte relatie zullen krijgen en we nemen afscheid.

Een maand later wil hij me ontmoeten en zegt dat die pauze hem heeft laten realiseren dat hij wel gevoelens voor me had/heeft. Ik was eig over hem heen maar het kwam een soort van terug dus ik ging weer daten

Een maand later, we zijn beide verliefd en nemen een relatie, nu hebben we 2 maanden en ik denk dat ik niets meer voor hem voel, t voelt voor mij meer als vrienden.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, ik kan het niet uitmaken na 2 maanden want dat voelt verkeerd+ dan kwets ik hem. Moet ik afwachten en hopen dat ik toch nog wat voor hem voel?

Ik weet dat ik deze vraag natuurlijk zelf het beste kan antwoorden, enige tips/ervaringen/wat dan ook zijn welkom :)
Zijn jullie 12 jaar oud ofzo?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184165748
Hey, dankje voor alle behulpzame reacties. We zijn beide 19 beide begin universiteit. Ja t komt misschien kinderachtig over ofz wat dan ook. T gaat r om dat het gwn kut is gelopen en of jullie enige tips/ervaringen hebben. Kijkend naar de reacties zullen sommige hier natuurlijk geen ervaring hebben omdat ze nog geen meisje zijn tegen gekomen die ook belangstelling in hun had <3
pi_184165776
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:22 schreef Koekjestrom het volgende:
omdat ze nog geen meisje zijn tegen gekomen die ook belangstelling in hun had
_O-
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184165857
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:22 schreef Koekjestrom het volgende:
Hey, dankje voor alle behulpzame reacties. We zijn beide 19 beide begin universiteit. Ja t komt misschien kinderachtig over ofz wat dan ook. T gaat r om dat het gwn kut is gelopen en of jullie enige tips/ervaringen hebben. Kijkend naar de reacties zullen sommige hier natuurlijk geen ervaring hebben omdat ze nog geen meisje zijn tegen gekomen die ook belangstelling in hun had <3
:') _O-
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 19:34:39 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_184166048
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:22 schreef Koekjestrom het volgende:
Hey, dankje voor alle behulpzame reacties. We zijn beide 19 beide begin universiteit. Ja t komt misschien kinderachtig over ofz wat dan ook. T gaat r om dat het gwn kut is gelopen en of jullie enige tips/ervaringen hebben. Kijkend naar de reacties zullen sommige hier natuurlijk geen ervaring hebben omdat ze nog geen meisje zijn tegen gekomen die ook belangstelling in hun had <3
zo dan
What can change the nature of a man?
pi_184166182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:34 schreef Coco. het volgende:

[..]

zo dan
hoe help ik zo snel mogelijk mijn eigen topic om zeep, les 1
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:48:36 #11
286575 Roces18
Chef de party
pi_184166386
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:09 schreef -mosrednA het volgende:
Uitmaken en zeggen dat je alleen nog maar sex wilt
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184166493
Oké TS, even serieus nu dan.

Ik denk dat wanneer je niet echt meer iets voor iemand voelt je 2 dingen kunt doen. Actie ondernemen of niet. Als je niets doet wordt het er hoogstwaarschijnlijk sowieso niet beter van, dus iets doen gaat je het meest helpen.

De meest voor de hand liggende keuze is er een einde aan maken. Ikzelf heb het ook een keer meegemaakt dat een meid het na 3 maanden ofzo uitmaakte. Ik was wat jonger toen, dus natuurlijk verweet ik haar dat ze überhaupt niets had moeten beginnen als ze er al zo snel klaar mee zou zijn.

De waarheid is echter; natuurlijk was het een goede keuze van haar. Sterker nog, achteraf ben ik er reuze blij mee dat ze het gelijk deed, want stel je ebt nog een maand of 2 door, dan zal de relatie dieper geworteld zijn en doet het nog meer pijn.

Er is natuurlijk ook nog een andere keuze. Je geeft aan dat je het meer als vrienden zijn ziet. Dan zou je ervoor kunnen kiezen beiden wat meer aan romantiek te doen. Een romantisch diner, een massage geven, ergens drankjes doen bij een gezellig café aan de grachten, een weekendje weg in een hotel of logies in de duinen, strandwandeling maken noem het maar op. Dat zijn toch echt dingen die je als stel doet en zal er wellicht voor zorgen dat je wat meer voor elkaar gaat voelen op dat niveau.

Maargoed, wat je ook doet; alles is beter dan niets doen denk ik. En stel je kiest ervoor om er een punt achter te zetten; hoe of wanneer je er ook doet, het zal nooit goed zijn. Dus als dat je enige optie blijkt te zijn dan is “die 2 maanden” imo niet iets om rekening mee te houden.

Succes :)
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:52:58 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_184166495
Uitmaken. Dat gevoel komt niet meer. Mogelijk vond je hem vooral aantrekkelijk omdat je de buit nog niet binnen had. Het is lulliger om hem aan het lijntje te houden, vind je niet?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:57:34 #14
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184166614
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:09 schreef -mosrednA het volgende:
Uitmaken en zeggen dat je alleen nog maar sex wilt
dat zal hem leren :D
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_184166646
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:22 schreef Koekjestrom het volgende:
Hey, dankje voor alle behulpzame reacties. We zijn beide 19 beide begin universiteit. Ja t komt misschien kinderachtig over ofz wat dan ook. T gaat r om dat het gwn kut is gelopen en of jullie enige tips/ervaringen hebben. Kijkend naar de reacties zullen sommige hier natuurlijk geen ervaring hebben omdat ze nog geen meisje zijn tegen gekomen die ook belangstelling in hun had <3
Meid ik laat je spartelen tot je smeekt om te stoppen
Edit: <schelden is nergens voor nodig joh>

[ Bericht 3% gewijzigd door CoolGuy op 02-01-2019 20:18:58 ]
pi_184166687
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:58 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Meid ik laat je spartelen tot je smeekt om te stoppen
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door CoolGuy op 02-01-2019 20:19:11 ]
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 20:21:51 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184167225
Ehhh, TS, je komt veel jonger over dan 19, door het issue op zich, maar ook door je manier van schrijven. maar als je dan in post #6 enorm uit de hoogte gaat doen, omdat je wat wild om je heen wil slaan, dan is dat niet heel erg handig, gezien jíj degene bent die om raad komt vragen, en daarmee bevestig je eigenlijk vooral dat je niet overkomt als iemand van 19.

Het issue is vrij simpel. Bij jou is het gevoel weg/er niet meer, dus wat wil je dan doen? Dit blijven doen omdat het anders zielig is voor hem?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:51:08 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184167777
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:06 schreef Koekjestrom het volgende:
ik kan het niet uitmaken na 2 maanden want dat voelt verkeerd
Waarom zou dat verkeerd voelen?
Als je niets meer voor hem voelt moet je het uitmaken.
En daar kan hij gekwetst door raken ja, maar hij is geen liefdadigheid project.
Je bent niet verantwoordelijk voor zijn geluk.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:11:41 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184168245
Gewoon eerlijk zijn. Je kwetst hem toch, wat je ook doet (want het gevoel is er gewoon niet meer van jouw kant, al na 2 maanden).
Door (vriendelijk) eerlijk te zijn en er zo snel mogelijk een punt achter te zetten doe je hem het minste pijn.

Het gaat niet leuker worden, er gaat geen beter moment komen. Probeer zo tactvol mogelijk te zijn, maar wel eerlijk en vooral duidelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:22:38 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184168482
Ik word liever na twee maanden gedumpt dan dat ik na vijf jaar moet horen "eigenlijk was ik je na twee maanden al zat."
Dat is zo zonde van iedereens tijd.
pi_184168667
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:15 schreef DeltaFlame het volgende:

[..]

Idd. Klinkt middelbareschool-achtig

Til er ook niet te zwaar aan. Je kan elkaar beter vrij laten.
%%%
pi_184168848
Ik had dat vroeger wel vaker. Vaak omdat ik vroeger wat blind was in mijn eigen verliefdheid zonder precies te weten waarom ik er wat voor voelde of een relatie met hem wou. De andere was dan niet klaar voor relatie maar wou dan ook geen afscheid nemen. (blijven aanmodderen) Dan willen ze het uiteindelijk proberen en op dat moment dacht ik snel, "Dit gaat het hem toch niet worden." :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 21:54:13 #23
441859 crew  Lenny77
pi_184169148
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:34 schreef Coco. het volgende:

[..]

zo dan
_O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')