abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 19:33:38 #176
388664 crew  Dotteke
pi_184166017
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Ik vond het niet netjes van hem.
Nee, dat was het ook niet.
Ik krijg de griebels van hem hoe hij soms tegen Franny praat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:34:27 #177
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184166040
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Die filmpjes van Hidi zijn ook wel wat niet klopt. Shelly heeft ooit een weddenschap verloren. Zij zou de tent schoonmaken een paar dagen. Puntje bij paaltje weigerde ze dat. (Geen zin)
Nu zegt ze dat Tim heeft gezegd dat Shelly MOEST schoonmaken. Loeder
Dat dus,was een verloren weddenschap wat ze zelf was aangegaan!
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:34:38 #178
442867 Koekiebakkie
GEEN UTOPIA 1 INWONERS !
pi_184166047
pi_184166053
Schnitzels in de frituurpan :o

Leipe shit ouwe
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2019 @ 19:34:51 #180
137949 Disana
pi_184166055
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, dat was het ook niet.
Ik krijg de griebels van hem hoe hij soms tegen Franny praat
Hij is, zoals ik al zei, niet geëmancipeerd en moet wel een heel dociele moeder hebben gehad. En Franny, ach, die is ook niet zo bijdetijds.
pi_184166059
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, dat was het ook niet.
Ik krijg de griebels van hem hoe hij soms tegen Franny praat
Franny is de juiste voor hem. Kneden en dat mokkel liegt over alles
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184166106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee, dat was het ook niet.
Ik krijg de griebels van hem hoe hij soms tegen Franny praat
Ik vind hem heel manipulerend en onderdrukkend en dominant naar haar toe. Het is iemand waar ik mijn meiden heel erg voor zou waarschuwen.
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 19:37:55 #183
388664 crew  Dotteke
pi_184166133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:36 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Ik vind hem heel manipulerend en onderdrukkend en dominant naar haar toe. Het is iemand waar ik mijn meiden heel erg voor zou waarschuwen.
Aan de ene kant is hij heel lief voor haar, maar als er iets gebeurd wat hem niet zint is het een engenekerd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_184166135
Lotus nodigt de jongens uit voor haar positiviteitsvergadering morgenochtend om half negen. Leuk, ze zijn van de partij. Ze schrikken wel van het tijdstip. Maar dat heeft ze dus gekozen om eerder te kunnen beginnen dan de vergadering van Jessie, die om 9 uur begint. Dat zegt ze er nu niet bij.
pi_184166259
Jessie over Lotus zeiken waar Mike bij zit. Die heeft geen idee waar Lotus het over had. Jessie vind het zielig dat het zo diep bij haar zit en noemt haar een arm meisje.
pi_184166270
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Aan de ene kant is hij heel lief voor haar, maar als er iets gebeurd wat hem niet zint is het een engenekerd
Het gaat een beetje de kant van Tim uit, dat jank wijf Franny wordt ontzien. Zij wilde meer ruimte en alles kwam op Shelly en Lotus hun schouders
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184166292
Adriaan is het eens met Jessie. Mike heeft wel iets gehoord van Shelly dat ze niet onder een politie agent wil werken. Jessie verteld hoe het is gegaan met Shelly en hem.
  woensdag 2 januari 2019 @ 19:45:38 #188
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_184166317
zou jessie de Z kunnen uitspreken?
TEAM TAFEL
pi_184166372
Jessie zit Lotus af te kammen bij Mike en Adriaan. Ze heeft hem het spreekrecht ontnomen. Ze zegt dingen met een lach waar eigenlijk tranen onder zitten. Hij vindt het zielig. Arm meisje. Hij gaat gewoon zijn eigen ding doen morgen.
Mike heeft dingen gehoord in de wandelgangen van wat anderen gezegd hebben over Jessie. Geen zin om onder een politieagent te werken, dat soort dingen.
Jessie: ze vinden het confronterend wat ik zeg. Daarom ga ik niet bij zo'n vergadering zitten. Morgen gaan gewoon een stelletje zielepieten bij elkaar zitten klagen over Jessie.
Mike: je geeft meer gas dan menigeen hier.
Jessie: je moet een keer nadenken waarom iemand iets tegen je zegt. Ik trek niet zomaar mijn bek open om mensen omlaag te halen. Er zit waarheid in.
Mike: je hebt ook tegen Brenda gezegd je hebt die sax lessen wel nodig. Grapje, maar zo vatten mensen het niet op hier.
Jessie: ze kan toch ook niet saxofoon spelen. Ik heb daar weleens met haar samen om gelachen. Weet zeker dat ze het oke vindt dat ik dat zei.
pi_184166403
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:48 schreef Harrison het volgende:
Jessie zit Lotus af te kammen bij Mike en Adriaan. Ze heeft hem het spreekrecht ontnomen. Ze zegt dingen met een lach waar eigenlijk tranen onder zitten. Hij vindt het zielig. Arm meisje. Hij gaat gewoon zijn eigen ding doen morgen.
Mike heeft dingen gehoord in de wandelgangen van wat anderen gezegd hebben over Jessie. Geen zin om onder een politieagent te werken, dat soort dingen.
Jessie: ze vinden het confronterend wat ik zeg. Daarom ga ik niet bij zo'n vergadering zitten. Morgen gaan gewoon een stelletje zielepieten bij elkaar zitten klagen over Jessie.
Mike: je geeft meer gas dan menigeen hier.
Jessie: je moet een keer nadenken waarom iets tegen je zegt. Ik trek niet zomaar mijn bek open om mensen omlaag te halen. Er zit waarheid in.
Mike: je hebt ook tegen Brenda gezegd je hebt die sax lessen wel nodig. Grapje, maar zo vatten mensen het niet op hier.
Jessie: ze kan toch ook niet saxofoon spelen. Ik heb daar weleens met haar samen om gelachen. Weet zeker dat ze het oke vindt dat ik dat zei.
Pff
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184166429
Leipe shit ouwe
pi_184166529
Jessie: morgen positiviteitsvergadering
Gerrit: ben je daar goed in?
Jessie: heb je daar weleens over nagedacht, over de insteek?
Joa: dit is een vraag met een vraag beantwoorden
pi_184166692
Mike nu alles tegen Lotus vertellen wat Jessie heeft gezegd in de caravan. Maar het stuk van meepraten met Jessie hoor ik hem nu dus niet vertellen.
pi_184166704
Zie net op tv wie dat stuk vlees heeft gejat,waar Mike zo boos om was.Tim was de dader,en dan keihard liegen,en dat geile mokkeltje ook van hem.
pi_184166710
Mike vertelt aan Lotus dat Jessie net stampvoetend als een klein kind binnen kwam vertellen dat hij morgen zijn mond moet houden op de positiviteitsvergadering.
pi_184166736
Pfff die Mike net mee lullen met Jessie en nu tegen Lotus alles door vertellen en net doen alsof hij Jessie tegen zat te spreken
pi_184166754
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:00 schreef yvondenise het volgende:
Zie net op tv wie dat stuk vlees heeft gejat,waar Mike zo boos om was.Tim was de dader,en dan keihard liegen,en dat geile mokkeltje ook van hem.
oh na de laatste dagen verbaasd me dat niet meer van Tim, wat een lullo is dat. Nu hij denkt dat ie onschendbaar is omdat ie een vriendinnetje heeft
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184166768
Even kijken naar Hiske met al haar vrienden aan tafel
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_184166769
Gast vraagt aan Hiske of ze vaak doucht...

Hiske: "we hebben hier een boiler die na een paar minuten al leeg is en ik hou van lang nadouchen"

Ze doucht dus niet vaak
Leipe shit ouwe
pi_184166788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:00 schreef yvondenise het volgende:
Zie net op tv wie dat stuk vlees heeft gejat,waar Mike zo boos om was.Tim was de dader,en dan keihard liegen,en dat geile mokkeltje ook van hem.
Aha en het andere stuk had Shelly in de vuilnisbak gekieperd maar verzwegen waardoor ze dachten dat er zelfs 2 extra stukken waren verdwenen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')