Dank u, traantje weggepinkt hoorquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, terechte winnaar
Kun jij mijn tagje regelen?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dank u, traantje weggepinkt hoor
Ik vraag het met een reden aan jouquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet even kijken of Guus iets geregeld heeft, zal 's kijken
Ja ik zeg toch dat ik 's zal kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vraag het met een reden aan jou
quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch dat ik 's zal kijken
En verleng je de mijne ook?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch dat ik 's zal kijken
haha 1 dag later en Catkillerquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor het gecare, vier simpele zielen.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, terechte winnaar
Ik heb niks geregeld.quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet even kijken of Guus iets geregeld heeft, zal 's kijken
quote:
okok, tagjes kan ik regelen, maar graag even input over wat de tagjes moeten zijn.quote:
De input: bij plompzakker “Grootste baggeraar” en die van vogeltjesdans heb je al!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
okok, tagjes kan ik regelen, maar graag even input over wat de tagjes moeten zijn.
Vogeltjesdans heeft b.v. meerdere awards gewonnen. Ik zat zelf te denken aan: 'zichzelf voor schut zettend KLB-fenomeen' voor vogeltjesdans![]()
Maar graag input voor alle tagjes die geregeld moeten worden.
KLB grootste baggeraar 2018 of iets dergelijksquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
okok, tagjes kan ik regelen, maar graag even input over wat de tagjes moeten zijn.
Vogeltjesdans heeft b.v. meerdere awards gewonnen. Ik zat zelf te denken aan: 'zichzelf voor schut zettend KLB-fenomeen' voor vogeltjesdans![]()
Oh dat. Ik dacht meer aan "5 goede awards weer" ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
" KLB-goede user weer! 2016|2017|2018"quote:Op zondag 6 januari 2019 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Of gewoon "goede user weer voor 3e keer op rij" ofzo
We moeten het feit dat hij zichzelf voor schut zet er natuurlijk ook in verwerken. Als je de positieve tags wil, ook de negatieve accepterenquote:Op zondag 6 januari 2019 14:03 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
" KLB-goede user weer! 2016|2017|2018"
een optie?
Goed bedacht, maak er dan maar "allround beste/kutste user weer" vanquote:Op zondag 6 januari 2019 14:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We moeten het feit dat hij zichzelf voor schut zet er natuurlijk ook in verwerken. Als je de positieve tags wil, ook de negatieve accepteren
Akkoord, ik leg het achteren neerquote:Op zondag 6 januari 2019 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed bedacht, maak er dan maar "allround beste/kutste user weer" van
Waarom kutste user bij vogeltjesdans?quote:Op zondag 6 januari 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
KLB - Allround beste/kutste user weer! 2018 - vogeltjesdans
KLB - Grootste betweter 2018 - Guus_Geluk7
KLB - Mijn lief dagboek-user 2018 - Jigggy
KLB - Beste topicstarter 2018 - werkman
KLB - Grootste baggeraar 2018 - Plompzakker
Deze tags dan?
Oh, lees nu pas dat je dit zelf zo wilquote:Op zondag 6 januari 2019 14:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed bedacht, maak er dan maar "allround beste/kutste user weer" van
Volgend jaar hebben we de bitterbal 2019 voor jouquote:Op zondag 6 januari 2019 15:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Oh, lees nu pas dat je dit zelf zo wil
Klb frituurmeester 2019 lijkt me wel watquote:Op zondag 6 januari 2019 20:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we de bitterbal 2019 voor jou
Op zijn Duits dan, friturmeister zweitausendundneunzehnquote:Op zondag 6 januari 2019 20:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Klb frituurmeester 2019 lijkt me wel wat
Vogeltjesdans verdient harde klappen jaquote:Op zondag 6 januari 2019 15:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Oh, lees nu pas dat je dit zelf zo wil
En jij zou ze wel willen geven hè! Gore bunzing.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vogeltjesdans verdient harde klappen ja
Ik bedoelde een applausquote:Op zondag 6 januari 2019 21:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij zou ze wel willen geven hè! Gore bunzing.
quote:Op maandag 7 januari 2019 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Even desktopweergave in je browser selecteren.
Dan is het goedquote:
En eenieder die zulks erkent ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |