Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:15 schreef jigggy het volgende:
![]()
Ik wist al vrijwel zeker dat ik deze award zou binnenslepen
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Had zelf niet verwacht een award te winnen
JAAAAAAquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
De tijd is rijp voor een coup dacht ik zo
quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Zeker, ik wil graag zien hoe RodGrod gestemt heeft,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet er wel beter uit mag ik hopenquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voel me nu toch wel een beetje de van Gerwen van fok.
Dat is precies gelijk aan vorig jaar dacht ik.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:41 schreef Roces18 het volgende:
35 geldige stemmen is bar weinig zeg.
Niettemin leuke actie om deze wajongers met beperking en tbs met dwangverpleging eens in het zonnetje te zetten.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je ziet er wel beter uit mag ik hopen
Nee hoorquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:40 schreef -river- het volgende:
Oh nee hè, nu gaat hij vast een kroon kopen en ieder weekend dragen![]()
ps gefeliciteerd schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Kaal, dom, dik en onverstaanbaar?quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voel me nu toch wel een beetje de van Gerwen van fok.
quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard, mijn haar is in ieder geval een stuk langerquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je ziet er wel beter uit mag ik hopen
Je stemt op je eigen kloon in een categorie en ik denk dat je dan af bent.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:08 schreef KREEFTx het volgende:
Ik had mijn stem gewoon bevestigd hoor guus_berlusconi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |