Op zijn donder gehad van de Febo.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:23 schreef mazaru het volgende:
Mike weer met hangende pootjes op zijn woord terug gekomen? Ik zie dat hij weer beweegt en in de loods is
Jessie ook niet, dat hebben ze gemeenquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:14 schreef Jian het volgende:
Lotus heeft weinig intuïtie als het gaat om het kiezen van haar vriendinnen/vrienden .....
quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Mijn lieve schat je bent me prooi
Gevangen in me leugens.
Ik bied je mijn kutje aan, laat je in mn anus gaan
Ik bied je mijn depressie aan, laat je in me kutje gaan
O me lieve schat je bent me prooi
Gevangen in mn depressie
Maar ik bied je me anus aan, ik laat je in ieder gaatje gaan
[ afbeelding ]
Als je dit al erg vind adviseer ik je ver weg te blijven van filmpjes over eerder vandaagquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:26 schreef PTLe het volgende:
Terwijl ik vitrage aan het wassen ben luister ik naar Tim en Franny OMG wat een zeikert die Tim
Was het zo erg ?quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:27 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Als je dit al erg vind adviseer ik je ver weg te blijven van filmpjes over eerder vandaag
Nee, die komt in de caravan te staan.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Erik goed bezig, een tafel aan t maken voor in de Silo?
Ok dat is ook wel handig jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, die komt in de caravan te staan.
Dan kan alle apparatuur, laptop, printer, plotterapparaat en de bedrukker, op een tafel staan.
Jij niet alleen, hij wordt ook met de dag erger, het moet gaan zoals hij wil hequote:Op woensdag 2 januari 2019 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
Had je je nek maar gebroken.....sorry hoor maar erger me kapot aan dat stuk vreten van een Jessie.
Ik, ik ik ja, ik begrijp niet dat ze dat pikken, echt niet.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij niet alleen, hij wordt ook met de dag erger, het moet gaan zoals hij wil he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |