Maar is Lotus dat ook niet????quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:56 schreef Ranah het volgende:
lotus vindt het wel groots dat franny emotioneel afhankelijk is van de stemming van tim
daar zou franny wat aan moeten doen want het is wel ! een dingetje
Nee, maar kan van slag zijn als ze geen invloed/aandacht geeft/krijgt van Mike.......quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je denkt dat die naar de pijpen van Mike danst?
Hebben die dames weer de laptop meegenomen naar hun hutje, mag toch niet van meester Jessiequote:Op woensdag 2 januari 2019 15:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wilma Schuurman heeft een kalender besteld maar nog niet gehad
quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Nieuwe 3 musketiers: Jessie, Gerrit en Joa
Mwah, zou kunnen maar ik zie daar geen idiote afhankelijkheid of aanhankelijkheid, zoals bij Franny en Timquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar kan van slag zijn als ze geen invloed/aandacht geeft/krijgt van Mike.......
Shelley en Lotus zouden wel gek zijn om Franny nog advies te geven, want het wordt keihard tegen ze gebruikt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:06 schreef Yaksa het volgende:
Ik zie nog wel aankomen dat Timoteef Franny gewoon verbiedt om nog maar enig advies te vragen bij Shelley en Lotus.
koffie drinken = Bezoek bij Febo Vol met koffie = opdracht van de Feboquote:Op woensdag 2 januari 2019 15:08 schreef Toweler het volgende:
Vol me koffie hoezo?? Ik lees dat een paar keer in de vorige topics
Timo zei dat over Lotus en Shelly.quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:08 schreef Toweler het volgende:
Vol me koffie hoezo?? Ik lees dat een paar keer in de vorige topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |