Franny is doodsbang voor haar meesterquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:31 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus laat Tim weten dat er een noodsituatie is. Frennie kan niet zelf praten?
Het is Fantacy Island daar he? Smile Tattoo, the guests are arrivingquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik wil niet denigrerend doen, maar hij is toch gewoon hovenier? Ik dacht zelfs zo iemand die een wijk moet schoonhouden van bladeren? Of heb ik ook gemist, dat hij daarbij bioloog was ofzo?
Als Franny niet sterk genoeg is het zelf aan te kaarten, mag een vriendin Tim best even wakker schudden, dat dit geen manier van doen isquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:31 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus laat Tim weten dat er een noodsituatie is. Frennie kan niet zelf praten?
Dat is verrekte moeilijk hoor en moet aan tal van criteria voldoen, het duurt soms jaren...quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volgens mij liep hij stage bij een hovenier.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij geïnteresseerd is in het zelf kweken van bloemen en planten en zich daar in verdiept heeft.
Tim heeft zoveel moeten schoffelen als taakstraf, dat hij zich nu hovenier noemt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:31 schreef Harrison het volgende:
[..]
plantsoenendienst of zo, dat had ik me er ook bij voorgesteld
Hij zal best geholpen worden door achter. Dit is natuurlijk weer iets wat de programmamakers in de show willenquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is verrekte moeilijk hoor en moet aan tal van criteria voldoen, het duurt soms jaren...
quote:Op woensdag 2 januari 2019 11:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als Franny niet sterk genoeg is het zelf aan te kaarten, mag een vriendin Tim best even wakker schudden, dat dit geen manier van doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |