2e.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveelste is hij uiteindelijk geworden?
Stond er langs de kant nog iemand in een regenjas forumberichten te modereren?quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e.
Ze verloren de openingswedstrijd van de terechte poulewinnaar
quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Stond er langs de kant nog iemand in een regenjas forumberichten te modereren?
Jazeker, gap. Ik vroeg me wel af, toen ik je updates las, stel dat er een scout van Ajax je zoon er tussenuit pikt, ga jij er dan voor liggen?quote:
Tegen de muurquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jazeker, gap. Ik vroeg me wel af, toen ik je updates las, stel dat er een scout van Ajax je zoon er tussenuit pikt, ga jij er dan voor liggen?
Ik denk met de JHK tatoeage in mijn nek, mijn 'Auschwitz is een leugen' t-shirt en mijn anti-Semitische opvattingen langs de zijlijn Onlo Jr. niet gevaagd zal worden voor Ajaxquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jazeker, gap. Ik vroeg me wel af, toen ik je updates las, stel dat er een scout van Ajax je zoon er tussenuit pikt, ga jij er dan voor liggen?
Als het zo uit zou komen brengt hij hem dagelijks naar de training onlogisch doet daar niet moeilijk over. Zolang hij er zelf maar van kan profiteren.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Antisemitische is één woord.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk met de JHK tatoeage in mijn nek, mijn 'Auschwitz is een leugen' t-shirt en mijn anti-Semitische opvattingen langs de zijlijn Onlo Jr. niet gevaagd zal worden voor Ajax
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je begrijpt de strekking van het verhaal
quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:35 schreef RensAjacied het volgende:
Onlo is een beetje mad dat zijn grap niet goed valt
Je zou zeggen dat dat toch moet wennen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:35 schreef RensAjacied het volgende:
Onlo is een beetje mad dat zijn grap niet goed valt
Als mijn toekomstige zoon/dochter bij Ajax of Feyenoord kan voetballen breng ik hem/haar met liefde elke dag. PSV zal wel leuker zijnquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ken geen precieze cijfers, maar een hermafrodiet wordt zelden geboren.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als mijn toekomstige zoon/dochter bij Ajax of Feyenoord kan voetballen breng ik hem/haar met liefde elke dag. PSV zal wel leuker zijn
Jij produceert hooguit een e-sporter met die genenpoel van je.quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als mijn toekomstige zoon/dochter bij Ajax of Feyenoord kan voetballen breng ik hem/haar met liefde elke dag. PSV zal wel leuker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |