Mokerduur, toch?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand al wel eens in dat bungalowpark van de efteling geweest?
Doe eens wat fotos van je Zweedse hangplek op de appquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees alle posts ook met een "jij liever dan ik" instelling.
Pfft dan moet ik naar buiten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens wat fotos van je Zweedse hangplek op de app
Misschien zie je nog een lynxquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfft dan moet ik naar buiten.
Staat mij bij dat het heel erg prijzig is. Maargoed, ik woon 20 minuten van Kaatsheuvel dus ik ken niemand in mijn directe omgeving die blijft slapen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet.
Wil mn vriendin kado doen voor haar verjaardag dus beter niet
Waren gewoon prima huisjes voor een weekend, beetje a la in een Landal park ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is iemand al wel eens in dat bungalowpark van de efteling geweest?
Er zijn nu ook 2 vakantieparken zie ik net. Wil dan wel die met prive ingangquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Staat mij bij dat het heel erg prijzig is. Maargoed, ik woon 20 minuten van Kaatsheuvel dus ik ken niemand in mijn directe omgeving die blijft slapen.
Bosrijk of loonsche land?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren gewoon prima huisjes voor een weekend, beetje a la in een Landal park ofzo
Ik wist niet dat er verschillende waren, ik ben er net de schoonfamilie geweest. Gezien de omgeving zou ik zeggen dat het bosrijk was, want het was nogal bosrijk. Tien minuten lopen ofzo naar de Efteling zelf denk ik.quote:
Dan hoef je ook niet door de hoofdingang toch?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er verschillende waren, ik ben er net de schoonfamilie geweest. Gezien de omgeving zou ik zeggen dat het bosrijk was, want het was nogal bosrijk. Tien minuten lopen ofzo naar de Efteling zelf denk ik.
Om eerlijk te zijn weet ik dat al niet meer, volgens mij loop je wel richting de hoofdingang maar dan ga je wel op net even een andere plek naar binnen ofzo, en misschien kan je ook iets eerder naar binnen dan normaal dacht ik?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet door de hoofdingang toch?
alarm pistool, net echtquote:
stom VOLK.quote:
Zeker niet omdat ze het uiteindelijk zelf betaalt.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet.
Wil mn vriendin kado doen voor haar verjaardag dus beter niet
Haha jaquote:Op woensdag 2 januari 2019 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet omdat ze het uiteindelijk zelf betaalt.
Krikkequote:Op woensdag 2 januari 2019 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die burgermeester van den haag heeft ook het charisma van een zak aardappels heman man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |