ja ik weet het ook vrij zeker. Want die foto is wel eens vaker voorbij gekomen een tijd geleden in andere topicsquote:Op woensdag 23 januari 2019 08:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dan weet ik ook welke foto van hem is
(van vroegah de maandelijkse wedstrijden ken ik zijn stijl nog wel een beetje)
Tja, dan zit er misschien weer een thema bij waar je niets mee kunt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
Foto 3 10 punten
Foto 1 6 punten.
Is het een idee dat jullie volgende keer een paar verschillende opdrachten voorstellen en dat we er over kunnen stemmen in een poll? Ik kon helemaal niets met nieuw.
Die kans zit er in uiteraard. Ik dacht gewoon even mee over mogelijkheden waardoor je wat meer dan 5 inzendingen zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 03:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, dan zit er misschien weer een thema bij waar je niets mee kunt.
Een béétje creatief zijn hoor Liesje
Dankjewel!quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kans zit er in uiteraard. Ik dacht gewoon even mee over mogelijkheden waardoor je wat meer dan 5 inzendingen zou kunnen krijgen.
gefeliciteerdquote:
Had je mijn DMmetje nog gelezen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja!
FOT / Fotowedstrijd februari: winter!
Hoeft niet, maar heeft wel de voorkeur uiteraard.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 11:50 schreef Postbus100 het volgende:
Moet de foto eigenlijk in de desbetreffende maand zijn genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |