Hij meet het wel breed uit hoor, die lamzak is de hele morgen al bezig .quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:26 schreef krabje het volgende:
waarom maakt jessie de anderen belachelijk?dat doen ze och echt zelf hoor
Hij maakt vooral zichzelf belachelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:26 schreef krabje het volgende:
waarom maakt jessie de anderen belachelijk?dat doen ze och echt zelf hoor
Ik neem aan dat je het over Jessie hebt?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:32 schreef DKUp het volgende:
Ik denk dat al die valse opmerkingen niet heel slim van hem zijn. Een aantal bewoners is al helemaal klaar met hem.
Keesje.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:35 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Noem 1 inwoner die niet goor is
Mooie compilatie, goed gedaan weer ...quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar van de Utopianen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar van de Utopianen [ afbeelding ]
HOE speel ik dit af ??quote:Op dinsdag 1 januari 2019 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, hoogtepunten van gister overdag, de avond volgt nog .....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan flipt de pan uit - 31 december 2018.
x6zt5dt
[ afbeelding ]
Adriaan gaat niet meer op Tim stemmen - 31 december 2018.
x6zt7qz
[ afbeelding ]
Mike is er klaar mee - 31 december 2018.
x6zt90j
Dan ben je als vrouw ook totaal mesjogge als je dat accepteert.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:12 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat is ook heel triest maar zie Tim haar telefoon ook wel gaan checken hoor. Hoe hij doet tegen haar is behoorlijk obsessief, en dan heb ik t nog niet over dat ze de hele tijd zijn koffie en eten moet maken...althans daar vraagt hij de hele tijd om en heeft al eerder gezegd dat dat de taken zijn van een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |