SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 30-12-2018 om 22:44:09Als Cadby begin volgend jr nog niet zijn visum heeft gekregen dan moet hij op een andere manier proberen Engeland in te komen. Wat mij betreft gaat Cadby onherkenbaar naar Engeland om dan hopelijk volgend jr de pro tour te domineren. De dartswereld heeft Cadby nodig #rtl7darts reageer retweet
Allez, we gaaner o beste vonmake'ehquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was niet je beste. Vannacht zal je jezelf moeten plezieren voor het slapengaan.
Ik denk dat je beter kan gaan slapen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:15 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar je snapt het en ik deed een poging tot humor..
mod van het jaarquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo.
Hoewel overgewicht nogal een afknapper is. Dikke mensen
Goede post dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Bugno2 who are dat?
Waar heeft die ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Lekker genieten van de welvaart.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo.
Dikkerdje gespot.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker genieten van de welvaart.
Heb ik weerquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)n-nog-twijfelde.html
De NOS gaat ook ineens het darts behandelen.
Deze funfact kende ik nog niet.quote:Het shirt waarin Van Gerwen in 2007 de 9-darter tegen Van Barneveld gooide, geeft hij later weg aan oud-voetballer Theo Lucius, die het shirt bij een veiling voor het goede doel voor 1.750 euro verkoopt. De twee kennen elkaar van het vissen, een grote hobby van beiden.
Fakenews denk ik.quote:Als tegelzetter krijgt hij ook zijn hoofd, dat met het gooien van elke dartpijl steeds voller wordt, weer leeg. Toeval of niet, maar langzamerhand kruipt Van Gerwen uit het dal. Het vertrouwen was er altijd al wel ("talent verdwijnt niet"), maar nu komt het er eindelijk weer uit.
HypetrainGenotquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een schitterend gifjequote:
Typisch NOS dit wel. Overal waarquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
HypetrainGenot
Terechte klacht van de anti-vlaggetjesbrigade over dit soort opportune onzin...als er wat te winnen valt door ONS verschijnen er ineens artikelen...
Ook ineens?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een Zalig Uiteinde genot.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FlodderGoden nu op RTL7. En straks om 17:30 tot 18.30.
Dat komt wel goed, dit topic zit vanavond vol met dagjesmensen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:40 schreef Zipportal het volgende:
WildersGod greenscreengenot.
Die 180 topics moeten we wel even halen allen.
Kinderbijslag ontvangen voor whiskeyquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Hondlanger en Computerskoorts vandaag nog. GENOT.
Bioscoopkaartjes voor nop regelen. En Kees die met handboeien speelt.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kinderbijslag ontvangen voor whiskey![]()
Bushalte voor de deur
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bioscoopkaartjes voor nop regelen. En Kees die met handboeien speelt.
Als MVG met 7-3 wint, dan vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Eindelijk wakker allen. Vrees voor een enorme kut finale. 7-3 ofzo.
Ik niet. Wil een 7-5/6. Maar dit WK is al erg matig dus het wordt nog eerder 7-0.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als MVG met 7-3 wint, dan vind ik dat prima.
Sow koekoekquote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Eindelijk wakker allen. Vrees voor een enorme kut finale. 7-3 ofzo.
Ik ben ook om half 3 uit bed komen rollenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow koekoek![]()
Ik zat gewoon om half 12 aan het ontbijt hoorIk hoop dat het niet te eenzijdig wordt, maar als MvG wint vind ik het verder eigenlijk wel best ook
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:25 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk een thrillertje vanavond .bierdouches,, rellen in het publiek. opstootje tussen Mvg en Smith enz enz
Ik heb een soepje gepakt. Krijg brood nu echt niet weg.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow koekoek![]()
Ik zat gewoon om half 12 aan het ontbijt hoorIk hoop dat het niet te eenzijdig wordt, maar als MvG wint vind ik het verder eigenlijk wel best ook
Ik zit alweer aan het bierquote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb een soepje gepakt. Krijg brood nu echt niet weg.
Pussyquote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb een soepje gepakt. Krijg brood nu echt niet weg.
Da's mooi, maar zelfgemaakte huzarensalade wint.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb ontbeten met gebakken banaan, taart en heb er nu een vlamtosti in zitten
Bohhh respect. Daar ga ik niet aan beginnenn nu.quote:
Bijna tijd.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kinderbijslag ontvangen voor whiskey![]()
Bushalte voor de deur
Ik ga liever wat doen, maar als ik zo slecht ben lukt dat niet. In ieder geval geen barstende koppijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijk relaxed dagje ja. Om 5 uur de laatste barfers uit mijn huis gegooid, en vervolgens de hele dag in bed hangen, beetje eten, gitaar spelen en Netflixen, en natuurlijk proberen te herinneren wat er vannacht allemaal precies is gebeurd.
genotquote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb ontbeten met gebakken banaan, taart en heb er nu een vlamtosti in zitten
Wat was er gisteren dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heerlijk relaxed dagje ja. Om 5 uur de laatste barfers uit mijn huis gegooid, en vervolgens de hele dag in bed hangen, beetje eten, gitaar spelen en Netflixen, en natuurlijk proberen te herinneren wat er vannacht allemaal precies is gebeurd.
Dan zitten alle cafés in groot brittanie weer volquote:
Ik vrees toch dat maijer er zit vanavond.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:19 schreef T3hTommay het volgende:
75 minuten voorbeschouwen met Koert, Raybar en Vincent. Wellicht sla ik dat over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |