quote:
Nou ik niet, voordat hij out ging zat hij al een hele tijd heel wazig voor zich uit te staren en toen iedereen naar buiten ging bleef die ook zittenquote:
Oh haha dat heb ik niet eens gezien, wel dat die heel raar zat ja en vreemde geluiden maakte maar zat niet te kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:56 schreef Harrison het volgende:
[..]Hij is echt heel erg lam. Zat net rechtop met zijn hoofd achterover, ogen half dicht en mond open zijn tong steeds uit te steken en kokhalsbewegingen te maken
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wel netjes van Brenda dat ze haar best doet om Brandon thuis te brengen.
Zo te zien/horen heeft Brandon een nieuwe porseleinen vriend maar Brenda blift wachtten
Ja was mooi want hij was degene met de grootste mond die bang was dat er niet genoeg drank zou zijn want hij moest wel tot 6/7u door kunnen gaan..om 2u was het leven er al ver uit en een half uur later was die out hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:07 schreef SjonSlot het volgende:
Brandon is zo zat als een aap.. die pleurde als een een pop met bovenlijf op een bed...en SW
bquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:13 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja was mooi want hij was degene met de grootste mond die bang was dat er niet genoeg drank zou zijn want hij moest wel tot 6/7u door kunnen gaan..om 2u was het leven er al ver uit en een half uur later was die out haha
Volgens mij zit meikie er ook nog bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:14 schreef chufi het volgende:
Bren Vogel en Lotus zitten te jammen in de Silo ..
die zware stem is merelquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Volgens mij zit meikie er ook nog bij.
Maar ik kan het mis hebben
Die jankt niet mee, hoop ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Volgens mij zit meikie er ook nog bij.
Maar ik kan het mis hebben
man manquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De anus van Franny is inmiddels ook een ronde silo
niet van patat of friet .. iigquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De anus van Franny is inmiddels ook een ronde silo
kijk hem an dat schwijnquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hee...andere string aan. Heeft ze dr silo wel gewassen?
[ afbeelding ]
mET mIKEquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:30 schreef mario390 het volgende:
achzo lotus is nog daar waar brenda is
Je kan veel over franny zeggen, maar een lekkere reet heeft ze wel, die babi rinaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hee...andere string aan. Heeft ze dr silo wel gewassen?
[ afbeelding ]
Ik loop kwa alcohol net te ver achter om het te kunnen waarderen denk ik. Zit op harrie jekkers liedjes-niveau..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Heerlijke beelden nu.
Brenda trekt de geluidbox naar de telefooncel.
Merel heb de microfoon voor der mond en probeer te te zingen
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:53 schreef spapaars het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze voor Mike kiezen die een beetje loopt te vegen.
Ja, en hij deed net de deur open en zo te horen zitten ze nog steeds mee ge galmen op die audio boxquote:Op dinsdag 1 januari 2019 03:53 schreef spapaars het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze voor Mike kiezen die een beetje loopt te vegen.
Nou, dat er buiten dus nog 3 al dan niet dronken meiden bij de telefooncel zittenquote:
quote:
Heerlijk gemonteerd tonja.quote:
Die gaat hier in de bookmarksquote:Op dinsdag 1 januari 2019 04:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier heb je er nog 1
https://streamable.com/7yfbl
Vast niet de bedoeling, maar ik moest ook lachen om Jessie.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 04:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier heb je er nog 1
https://streamable.com/7yfbl
Ja, zijn armen breed maken om Erik eventueel op te vangen, wordt hij omhelstquote:Op dinsdag 1 januari 2019 04:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vast niet de bedoeling, maar ik moest ook lachen om Jessie.
alles mooiequote:Op dinsdag 1 januari 2019 04:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vast niet de bedoeling, maar ik moest ook lachen om Jessie.
Jij ook!quote:
wat echt? omgquote:Op dinsdag 1 januari 2019 04:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En Lotus boven op Meikie.
Weten de Utoop bewoners trouwens al dat ex bewoonster Jetsers zwanger is van Jef?
Die leggen in de loodsquote:Op dinsdag 1 januari 2019 04:49 schreef chufi het volgende:
Liggen Mike en Lotus in de silo dan? Zag net dat ze gewoon in bed lagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |