quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Doet me denken aan De Mol en zijn gehandicapten-doe-een-wens-show
quote:
twitter:HKDorpmuller twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 03:17:54Ik krijg hele vervelende ziektes op m'n netvlies van die walgelijk @MarcvdLinden breedbeeldvarken reageer retweet
wat is dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:HKDorpmuller twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 03:17:54Ik krijg hele vervelende ziektes op m'n netvlies van die walgelijk @MarcvdLinden breedbeeldvarken reageer retweet
Gas terug.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit de schuld van de aardbeving?
Natuurlijk. Zo dom en onvoorbereid kan je echt niet zijn als je naar zo'n land gaat.quote:
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Om te vieren dat de eerste aflevering is afgelopen, ontvolg ik nu het topic. Tot nooit.
lokquotequote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Om te vieren dat de eerste aflevering is afgelopen, ontvolg ik nu het topic. Tot nooit.
Buiten de prijs van een flat is zo'n buis sneller te plaatsen dan een nieuwe flat te bouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar waarom was die rioolbuis in hemelsnaam handig voor de drukte? Een flat lijkt mij een stuk handiger.
Was duidelijk versie 2.0 ook qua make-upquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:22 schreef tralalala het volgende:
Mariska heeft nu al meer gezegd dan het hele seizoen in Amerika.
Vanavond dus al.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:35 schreef golfer het volgende:
Trouwens, binnenkort maar eens naar die Chinees in Amstelveen. Heeft wel lekkere dingen op z'n menukaart staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |