Zou heel goed kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat mijn stemmingswisselingen en slechte huid door de hormonen in de pil veroorzaakt worden.
Ik wil kijken of dat echt zo is.
Oh dan kan het best je cyclus zijn die nu weer opstartquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat mijn stemmingswisselingen en slechte huid door de hormonen in de pil veroorzaakt worden.
Ik wil kijken of dat echt zo is.
Doubt it. Want ik ben net 5 dagen gestopt.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dan kan het best je cyclus zijn die nu weer opstart
Na jaren doorslikken..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Want ik ben net 5 dagen gestopt.
Ja precies. Ik heb qua eten al veel uitgesloten. Dus blijft er één overduidelijke mogelijkheid over.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen natuurlijkHet is rotspul.
Dat is nep he. Dat is een bloeding veroorzaakt door de pil.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Na jaren doorslikken..
Ik vertelde laatst immers dat ik eens de pil was vergeten met het logeren gaan, was ook binnen 4-5 dagen vreselijk ongesteld toen.
Jaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb qua eten al veel uitgesloten. Dus blijft er één overduidelijke mogelijkheid over.
En waarom zou dat bij jou niet zo zijn dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is nep he. Dat is een bloeding veroorzaakt door de pil.
Is het ook. Maar dus niet de cyclus die op gang komt. Die is er namelijk nog niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
En waarom zou dat bij jou niet zo zijn dan?
Oké, maar je weet nu waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. Maar dus niet de cyclus die op gang komt. Die is er namelijk nog niet.
Niet per se. Want ik bloed dus al twee wekenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oké, maar je weet nu waar het aan ligt.
Ja maar sinds vandaag extra zei je toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se. Want ik bloed dus al twee weken.
Jup. Wat raar is, want als ik stop met de pil bloed ik de volgende dag.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar sinds vandaag extra zei je toch?
Even aankijken dan en anders je huisarts bellenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Wat raar is, want als ik stop met de pil bloed ik de volgende dag.
Dus t is allemaal wat laat en zonder bonkjes en sliertjes. Het is vers bloed.
Weet ik niet. Als t de hormonen zijn wil ik sowieso geen hormoonspiraal.quote:
Ik heb nu een Mirena spiraal en ik heb nergens last van terwijl ik dus enorm veel last had van de gewone pil.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als t de hormonen zijn wil ik sowieso geen hormoonspiraal.
En een koperspiraal klinkt vooral erg onprettig.
Ja en het klinkt gewoon echt enorm kut.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb nu een Mirena spiraal en ik heb nergens last van terwijl ik dus enorm veel last had van de gewone pil.
Koperspiraal zou ik ook niet doen, ga je sowieso ook meer van bloeden
Dat is inderdaad ook een optiequote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en het klinkt gewoon echt enorm kut.
Implanon is eventueel een optie.
Dat zou ideaal zijn jaquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t sowieso maar lastig. Het liefst heb ik iets zonder hormonen en dat ervoor zorgt dat ik niet meer ongesteld word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |